Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

της Πατρίδος μου η Σημαία

"Ένα κοντάρι ψηλό, γαλανόλευκο και αυτό χρωματισμένο, είναι στηριγμένο στη γή και επάνω του υψωμένη η γαλανόλευκη σημαία του Σταυρού. Αύρα ζεφύρου, που ερχόταν απο τη θάλασσα εκυμάτιζε γοητευτικά τη σημαία. Κι εμείς όλοι ενομίσαμε ότι η αύρα ερχόταν απο τη σκλαβωμένη Πατρίδα μας και έφερνε έως εδώ τους στεναγμούς των σκλάβων Ελλήνων, για να ακούσουν τα αδέλφια τους, που αποτελούσαν τον ελληνικό στρατό της Μ.Ανατολής"
 Μητροπολίτης Χίου κυρός Παντελεήμων ο Φωστίνης ο εκ Κρανιδίου...

προ ολίγου το διάβασα αυτό σε ενα βιβλίο και αναρρύγησε η καρδιά μου ως Ελληνος Κληρικού, γιατί να τραπώ για το Έθνος μου? εχω ψηλά την Σημαία στην καρδιά μου και στην υπαρξη μου παίζει σημαντικο ρόλο το ιερό μας Σύμβολο!
δεν αφήνουμε σε κανενα να ξεπουλήσει την πατρίδα μας...δεν ειμαι ουτε με τους μεν ουτε με τους δε...τους εχω συχαθεί απαντας!μονον την πατρίδα μου αγαπώ και "μυριάκις υπερ αυτής" θα πεθάνω!
μην υποστέλετε εντός σας το Φλάμπουρο του Εθνους μας!
καλή Παναγιά για αύριο!

Δεν υπάρχουν σχόλια: