Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα holy hip hop. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα holy hip hop. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2008

ξανα-σαρκωση του Λόγου με μοντέρνο τρόπο?ναι ή οχι...δική σας η απάντηση!

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ RAP ΤΡΑΓΟΥΔΑ HOLY HIP HOP (μια διαφορετική προσέγγιση)

«Είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος. Βαφτίστηκα, πήρα το όνομα Σεραφείμ, υπηρετούσα τον Θεό από τη παιδική μου ηλικία μέχρι το 2001. Λίγο πριν απολυθώ τότε από το στρατό, πέθανε ο παππούς μου ενώ ήμουν στον Έβρο, χώρισα με τη κοπέλα που είχα ......................και ήμουν κι εγώ υπεύθυνος γι΄ αυτό, αυτοκτόνησε τότε & ο Billy(ένας φίλος και γνωστός μου από τη Θεσ/νίκη) αλλά και πολλά άλλα..
Άρχισα τα παράπονα μου λοιπόν απέναντι Του & ακολούθησε η απομάκρυνση μου από Τον Θεό και μέχρι το 2003 ήμουν άπιστος. Το "Σ' ευχαριστώ" από το CD "ΣΚΕΨΟΥ" αλλά και η πλειοψηφία του CD είναι ένα καλό παράδειγμα πώς έβλεπα κι ένιωθα Τον Θεό εκείνη τη περίοδο.
Τότε, γύρω στα τέλη του 2003 δηλαδή, κατάλαβα ότι κανείς μας δεν είναι μόνος και όποιος το πιστεύει ψεύδεται. Σαν άσωτος υιός λοιπόν "έκανα το ταξίδι μου σαν τον Οδυσσέα .
Όσοι πιστεύουν μάλλον με καταλαβαίνουν, όσοι όχι τότε μπορώ να τους πω ότι δε περιγράφεται αυτό το συναίσθημα & αυτή η εμπειρία με λόγια. Πρέπει να το ζήσεις! Εύχομαι σε όλους να το ζήσετε. Θα αισθανθείτε πολύ πιο ήρεμα από κει & πέρα για το υπόλοιπο της ζωής σας..
Και να 'μαι λοιπόν, τα Του Θεού Τω Θεώ. Όσα χαρίσματα μου έδωσε τα προσφέρω για να Τον δοξάσω, να Τον τιμήσω, να Τον ευχαριστήσω και να ανακοινώσω την ύπαρξη Του & στη χώρα μας, μέσα από τη γλώσσα των νέων & που γνωρίζω τα τελευταία 14 χρόνια που είναι η RAP και γενικότερα η Hip Hop Κουλτούρα.
Όπως λοιπόν ο Χριστός πήρε νερό & το έκανε κρασί, όπως ο Ιερέας ύστερα από προσευχή μετατρέπει το απλό νερό σε Αγιασμό με τη δύναμη του Χριστού, έτσι & εμείς πήραμε το HIP HOP και το κάναμε HOLY HIP HOP γιατί σε αυτό βάζουμε & Τον Χριστό μέσα αλλά και τα μηνύματά Του!»

http://agbasilios.blogspot.com/2008/09/blog-post_7146.html
Ο αδελφός Σεραφείμ δίνει (στο παρακατω βίντεο) :
http://www.youtube.com/watch?v=1hBYbS-IpU8&eurl=http://agbasilios.blogspot.com/2008/09/blog-post_7146.html, το μ ή ν υ μ α του Κυρίου, Ιησού Χριστού μέσα από τη σύγχρονη μουσική έκφραση του hip hop…κάνει αυτό που έκαναν οι απόστολοι του Χριστού…αφού ήσαν μάρτυρες του σαρκωμένου Θεού Λόγου…βοήθησαν να γίνει αυτή η «σάρκωση» του Χριστού σε κάθε ήπειρο, σε κάθε λαό, σε κάθε πολιτισμό!
Παντου εκήρρυσαν Ιησού Χριστόν Εσταυρωμένον, Αναστάντα και Αναληφθέντα στους ουρανούς…ομοιο με εμάς σε ολά εκτός αμαρτίας…άρα και εμείς πρέπει να βρούμε τρόπο επαναδιατύπωσης της Χριστιανικής Θεολογικής Παράδοσης σε νέες νόρμες και φόρμες σύγχρονες και επίκαιρες…
Δεν φθάνουν οι μεγάλοι σταυροί και τα πολύωρα θυμιατίσματα…αλλα πρέπει το θυσιαστήριο της καρδιάς μας να είναι ανοιχτό στον καθένα άλλο, που είναι φανέρωση του μοναδικού Άλλου, του Θεού μας!
Μodern Father