Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2009

ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΑΥΤΟΥ

ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ΑΞΙΟΜΑΚΑΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΟΙΔΗΜΕ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΕ
ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΥΡΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ!
ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΖΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ!
ΜODERN FATHER

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aς λάβουμε υπ' όψιν κι αυτή τη φωνή.


http://apotixisi.blogspot.com/2009/01/blog-post_28.html


Μακαριτης αρχιεπισκοπος Χριστοδουλος.

Τετάρτη, 28 Ιανουάριος 2009




Επειδη οι πολλοί μαθαμε να κολακευουμε τους αλλους εστω και μετα θανατον (ακομη χειροτερα γιατι, αντι να ελαφρυνουμε την ψυχη τους, την βαραινουμε!!! ) εμεις θα πουμε, όπως αισθανομαστε, ολοκληρη την ΑΛΗΘΕΙΑ.

Για ολα τα κακα ή καταστροφικα που εφερε στην Εκκλησια, ευχομεθα ο Θεος να τον συγχωρηση."Τα δε εργα αυτων (των ανθρωπων) ακολουθει μετ'αυτων"(Αποκ.14,13).

Μας εφερε τον αντιχριστο Παπα. Δεν το ξεχναμε, εκανε μυστικες συσκεψεις μαζι του, ισως και συμπροσευχες, τον στεφανωσε, τον εγκωμιασε .
Πηγε να τον επισκεφθη στη Ρωμη περιφρονωντας τον δικαιολογημενο αντιπαπισμο του ελληνικου λαου και αγνοωντας τις αποφασεις της Συνοδου.

Συνεβαλε οσον ολιγοι να συνεχισθη μεχρι σημερα, το απαραδεκτο μακελειο της Λαρισας. Και οι εκει χριστιανοι εξακολουθουν και σημερα να διωκονται.

Δεν αποκατεστησε τους 10 στους θρονους τους. Την πληγη την κληρονομησε στον επομενο και αντι να εξαλειψη αυτο το μεγαλο αμαρτημα απο τους ενοχους αρχιερεις, τους αφησε να φυγουν, οπως και ο ιδιος, χωρις να μετανοησουν για το μεγαλο αυτο εκκλησιαστικό εγκλημα. Τα εμπαθη "επιτιμια" που ο ιδιος κατεκρινε, ο ιδιος τα διετηρησε.

Προωθησε τους δικους του στους επισκοπικους θρονους ή ανθρωπους που δεν θα του δημιουργουσαν προβληματα. Νοοτροπια καταστροφικη για την Εκκλησια.

Αναθαρρησαν πολλοι ανωμαλοι κληρικοι και δεν τιμωρηθηκαν αυστηρα με συνεπεια σημερα να παραμενουν και να διαφθειρουν. Και κάθε λιγο εμφανιζεται και ένα σκανδαλο. Σαν το σημερινο του αρχιμανδριτου.

Γνωριζουμε και αλλα πολλα που δεν θελουμε να τα δημοσιοποιησουμε. Τα αφηνουμε στην ληθη γιατι ισως να βλαψουν.
Παντως, δεν εφερε το ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ μεσα στην Εκκλησια, οπως το περιμεναμε. Ηταν και αυτος σαν ενας απο τους αλλους. Τιποτα το διαφορετικο.
Μονο λογια, λογια, πολλα λογια....Και πολλη τηλεόραση....

Επειδη δεν ειμαστε καρδιογνωσται και δεν γνωριζουμε και τα καλα του, και αυτα τα γνωριζει μονο ο Θεος, ευχομεθα να ζυγισουν αυτα στην ακριβοδικαιη ζυγαρια του Θεου, για το καλο της ψυχης του.
Δεν επιθυμουμε την Φοβερη Κολασι για κανενα ανθρωπο.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΥΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΚΟΛΑΚΕΙΑ…ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΠΟΤΕ ΟΣΟ ΗΤΑΝ ΕΝ ΖΩΗ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ ΘΕΤΙΚΩΣ ή ΑΡΝΗΤΙΚΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ…
ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΜΕΙΣ ΤΟΥ ΑΠΟΔΙΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΟ ΜΑΣ!
ΤΟ ΟΤΙ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΒΡΙΣΚΕ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣ…ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!Ο ΠΑΠΑΣ ΗΡΘΕ ΚΑΙ ΕΦΥΓΕ…ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΔΙΑΛΟΓΟ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥ(ΑΓΙΟΣ ΜΑΡΚΟΣ Ο ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΟΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΟΥΤΕ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΔΙΑΛΕΓΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ…ΑΛΛΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΛΥΣΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΤΕΛΙΚΑ)
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΑΠΛΑ ΞΕΡΟΚΕΦΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΣΧΥΝΤΙΑΣ ΤΩΝ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΑΦΟΥ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΓΑΘΟ ΚΑΙ ΗΠΙΩΝ ΤΟΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟ! ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΝΑΣΤΗΘΕΙ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ??? ΛΙΓΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ 14 ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΠΟΥ ΕΔΙΩΧΘΗΣΑΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΚΥΡΟΥ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ…ΑΥΤΟΙ ΟΙ 14 ΕΙΧΑΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΘΡΟΝΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΚΑΙ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΑΝ…ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΗΚΕ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΙΚΟ ΘΩΚΟ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕ ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΑΝ ΩΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ! ΠΛΕΟΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΛΥΘΗ ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΚΟΙΜΗΘΗΣΑΝ! ΑΣ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΘΕΜΑΤΑ…ΕΙΝΑΙ ΛΥΠΗΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΘΡΟΝΟΥΣ ΤΟΠΙΚΟΥΣ ΔΙΑΚΟΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΑΝΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ…ΒΛΕΠΕ ΦΛΩΡΙΝΑ, ΒΛΕΠΕ ΥΔΡΑ, ΒΛΕΠΕ ΧΑΛΚΙΔΑ,(ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΟΙ ΔΙΑΚΟΝΟΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΠΟΛΛΑ ΕΤΗ ΠΡΟ ΤΗΣ ΑΝΑΡΥΣΕΩΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ) ΒΛΕΠΕ ΠΑΤΡΑ, ΒΛΕΠΕ ΤΡΙΦΥΛΛΙΑ, ΒΛΕΠΕ ΚΥΘΗΡΑ….ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΛΟΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ???
ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΚΑ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ…ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΟΤΕΡΑ…ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΟΥΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΦΥΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΤΡΑΠΕΙ(ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ…)
ΚΑΤΑΛΗΓΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ… Επειδη δεν ειμαστε καρδιογνωσται και δεν γνωριζουμε και τα καλα του, και αυτα τα γνωριζει μονο ο Θεος, ευχομεθα να ζυγισουν αυτα στην ακριβοδικαιη ζυγαρια του Θεου, για το καλο της ψυχης του.
Δεν επιθυμουμε την Φοβερη Κολασι για κανενα ανθρωπο. ΚΑΙ ΛΕΓΩ ΑΜΗΝ ΕΚ ΚΑΡΔΙΑΣ!

Ανώνυμος είπε...

Δεν έκανε μεγάλο κακό;
Ο πάπας δεν ήρθε και έφυγε αλλά έμεινε , τα πήρε όλα και μετά έφυγε.
Το κακό είναι πλέον ανίατον , όλοι ξεκινούν πλέον από εκεί.
Αν τον επαινούμε ως Αρχιεπίσκοπο, τότε λέμε ότι καλώς τα έκανε (ως άνθρωπο δε ο θεός ας τον συγχωρέσει).
Ξεχνάμε τις συμπροσευχές στην Αθήνα και στη Ρώμη; Το πιλοτικό πρόγραμμα της ενώσεως που εφαρμόζει ο Τήνου με εκκλησιασμό και θεία κοινωνία πότε στις δυτικές και πότε στις Ορθόδοξες εκκλησίες των μαθητών, δεν είναι δικό του;
Οι συμπροσευχές στο συνέδριο του ΠΣΕ που συγκάλεσε στην Αθήνα, με τα όσα επακόλουθα του οικουμενισμού που είναι η αίρεση της εποχής μας, δεν τον τιμούν ως Ορθόδοξο Αρχιεπίσκοπο που ακολούθησε τους κανόνες των Πατέρων αλλά ως οικουμενιστή.
Εκτός κι αν θεωρείται ότι ο παπισμός δεν είναι αίρεση ,οπότε αλλάζουν όλα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΛΙΓΑΚΙ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ...ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΗΤΑΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΣ...ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΖΗΛΩΤΙΣΜΟ ΠΛΗΣΙΟΝ ΔΙΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΛΟΓΙΕΣ!

Ανώνυμος είπε...

Αν είναι οικουμενιστής ο Πατριάρχης και ο κεκοιμημένος δε νομίζω να αμφισβητείται καν.
Όταν θα συλλετουργείτε με τους παπικούς(όπου να΄ναιγίνεται)θα είναι πολύ αργά.
Η ορθοδοξία έχει την ευλογία τοι Θεού αλλά στηρίχτηκε στο αίμα των μαρτύρων ,στους διωγμούς,στις ομολογίες κλπ.κι όχι ημών και υμών εφησυχαζομένων ότι θαυματουργικά θα λυθούν τα προβλήματα.
Θέλει και το δικό μας αγώνα.

Η ευθύνη ημών και υμών ποια είναι;

Ανώνυμος είπε...

για τον πατριαρχη δεν ειπα εγω τιποτα...μιλουσαμε για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο!
αν δώσουν τέτοια εντολή να ξέρετε οτι και εμεις θα πούμε όχι σε συλλείτουργα σατανοκίνητα αφου δεν θα εχουν επιστρεψει οι αιρετικοί στην ορθόδοξον πίστη!
να ξέρετε οτι και ημείς μετα του Ιωσήφ Βρυεννίου συμ - ψάλλωμε: "ουκ απαρνησόμεθα σε φίλη ορθοδοξία ουδε ψευσώμεθα σε πατροπαρ΄΄αδοτον σέβας, εν σοι εγεννηθημεν, εν σοι τε γαρ ζώμεν και εν σοι κοιμηθησόμεθα την του αϊδίου φωτός μητέρα!"

Ανώνυμος είπε...

Ετοιμαστείτε για αγώνες.

Δημοσιευουμε στη συνεχεια, οπως υποσχεθηκαμε, κείμενο του Ορθοδοξου Συλλογου "Αγ. Θεοδωρος ο Στουδίτης" Βολου, οπου συγκροτειται αυτην την στιγμη η Συναξι των Κληρικων απο όλη την Ελλαδα, στην Ιερα Μονη Γαζεας Βολου. Απο το περιεχομενο της επιστολης θα κατανοησετε τον ιερο αγώνα που διεξαγουν οι αγιοι πατερες. Ειθε ο Θεος να τους φωτιση να παρουν τις πρεπουσες αποφασεις. Οι καιροι ου μενετοι.





ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΣ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ

«AΓ. ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΤΟΥΔΙΤΗΣ»

ΕΔΡΑ ΛΑΡΙΣΑ: 23ης ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 11

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΒΟΛΟΥ: ΓΑΛΛΙΑΣ 4

Τ.Κ. 38221 ΒΟΛΟΣ



Βόλος 5 Φεβρουαρίου 2009



Σεβαστοί πατέρες τῆς παρούσης συνάξεως εὐλογεῖτε.







Ἀπευθυνόμαστε σέ σᾶς πού ἀποτελεῖτε τήν ὀρθόδοξη ἀντιοικουμενιστική σύναξη πατέρων πού ἀγωνίζονται τά ἔσχατα χρόνια μέ πολλές θυσίες ἐνάντια στήν παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, τήν ὁποία θά μπορούσαμε νά τήν ὀνομάσουμε σύνοδο ὁσίων πατέρων, κατά τόν ὅσιο Θεόδωρο τόν Στουδίτη, ἐφ’ ὅσον θά ἐπληροῦντο ὅλες οἱ πατερικές προϋποθέσεις, πού ἰσχύουν γιά τήν ἐν καιρῷ αἱρέσεως χειμαζομένη ἐκκλησία.




Ἐπειδή ὑπακούουμε στήν ἀπόφασή σας νά μήν παρευρίσκονται λαϊκοί στήν ἐν λόγῳ σύναξη, ἄν καί ἐρωτώμενοι δέν θά συμφωνούσαμε σ’ αὐτό, διότι πάντοτε κλῆρος καί λαός πορευόταν μαζί στόν ἀγώνα κατά τῶν αἱρέσεων καί ἐπικράτησης τῆς Ὀρθοδοξίας καί ὡς ἐκ τούτου ἀποκλείοντας τό λαό τόν ὁδηγεῖτε θέλοντας καί μή, πότε πίσω ἀπό τούς Ἐπισκόπους, πότε πίσω ἀπό τούς πνευματικούς καί πότε πίσω ἀπό ἀγωνιστές κληρικούς, οἱ ὁποῖοι ὅμως καί αὐτοί δέν τόν ἀναπαύουν πλήρως ὡς πρός τήν τακτική τοῦ ἀγώνα καί τό τελικό ἀποτέλεσμα, σᾶς ἀποστέλλουμε τήν παρούσα ἐπιστολή μέ πόνο ψυχῆς καί ἐν καθαρᾷ συνειδήσει, μέ τήν παράκληση νά ἀναγνωσθεῖ στή σύναξή σας καί νά προστεθεῖ στούς προβληματισμούς αὐτῆς.




Ἐδῶ καί ἀρκετά χρόνια διαμαρτύρεσθε ἔντονα διά αὐστηρῶν κειμένων, ἀντιοικουμενιστικῶν ὑπομνημάτων καί διακηρύξεων, σφοδρῶν ἀφυπνιστικῶν κηρυγμάτων, διοργανώσεων ὁμιλιῶν, συγκροτήσεων θεολογικῶν συνεδρίων καί ἡμερίδων, συντάξεων φυλλαδίων, συγγραφῶν βιβλίων καί πονημάτων καταγγέλλοντες τήν παναίρεσι τοῦ Οἰκουμενισμοῦ, ἡ ὁποία εἶναι πλέον κατεγνωσμένη. Ἀπό τά στόματα ὅμως ὅλων τῶν ἀντιοικουμενιστικῶν συγχρόνων πατέρων ἀκούγεται τό ἑξῆς παράδοξο: «Θά διαμαρτυρόμεθα, θά καταγγέλλουμε τήν αἵρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ καί τούς φορεῖς της, πού εἶναι οἱ σημερινοί Ἐπίσκοποι, ἀλλά θά παραμείνουμε μέσα στήν Ἐκκλησία ἀγωνιζόμενοι καί ἐνιστάμενοι», μνημονεύοντας βεβαίως ἕκαστος τόν οἰκεῖο Μητροπολίτη του ἀπό τόν Οἰκουμενικό Πατριάρχη κ. Βαρθολομαῖο ἕως τόν Μητροπολίτη Δημητριάδος κ. Ἰγνάτιο, γιά νά ἀναφερθοῦμε καί στόν τοπικό Ἐπίσκοπο στήν Ἐπισκοπή τοῦ ὁποίου γίνεται τό παρόν συνέδριο καί ὁ ὁποῖος εἶναι κατά γενική ὁμολογία μέγας Οἰκουμενιστής καί ὀραματιστής μιᾶς νέας ἐκκλησίας χωρίς δογματικούς φραγμούς καί πατερικές ἀγκυλώσεις.




Θά κάναμε κατάχρηση τοῦ πολύτιμου χρόνου σας ἄν καταγράφαμε τά χωρία τῶν Ἁγ. Πατέρων τά ὁποῖα δίδουν ἐντελῶς διαφορετική γραμμή καί στάση ἐν καιρῷ αἱρέσεως καί διωγμοῦ τῆς Ἐκκλησίας. Πέραν αὐτοῦ δέν ἔχουμε σκοπό νά κάνουμε τόν δάσκαλο σέ κανένα ἀπό σᾶς, γιατί πιστεύουμε ὅτι καί τά χωρία γνωρίζετε καί τούς Πατέρες ἔχετε μελετήσει καί ὅτι ἡ βιοτή σας εἶναι ἀνάλογος.




Ὅμως ἐξομολογητικά σᾶς καταθέτουμε τήν ἀγωνία μας καί τήν ἀσφυκτική κατάσταση στήν ὁποία ἔχουμε περιέλθει. Ἡ κατάσταση αὐτή ἐγγίζει τά ὅρια τῆς σχιζοφρένειας. Ἀπό τή μία καταγγέλλεται ἡ αἵρεση καί οἱ φορεῖς της καί ἀπό τήν ἄλλη ἐπικρατεῖ ἡ θέση ὅτι γιά νά μείνουμε μέσα στήν Ἐκκλησία πρέπει νά κοινωνοῦμε μέ τούς Οἰκουμενιστές. Ἀπό τή μία μᾶς παρατίθεται μία τράπεζα πλήρης μολυσμένων τροφῶν καί ἀπό τήν ἄλλη μᾶς διαβεβαιώνετε, γιά νά μήν ποῦμε ὅτι μᾶς παροτρύνετε διά τῆς στάσεώς σας αὐτῆς, νά δοκιμάζουμε, νά γευόμεθα καί νά γευματίζουμε ἀπό αὐτές τίς τροφές χωρίς νά ὑπάρχει κίνδυνος μολυσμοῦ καί θανατώσεώς μας. Στήν προκειμένη περίπτωση ποιός ἀπό σᾶς τούς ἀγωνιστές πατέρες μᾶς ἐγγυᾶται ὅτι δέν θά ἐπέλθει μολυσμός, δηλαδή πνευματικός θάνατος καί ἀπώλεια τῆς σωτηρίας μας, πρᾶγμα γιά τό ὁποῖο ὅλοι πασχίζουμε καί ἀγωνιοῦμε; Ποιός θά μποροῦσε νά συντάξει ἕνα κείμενο ἔστω καί μικρό στηριγμένο στή θεολογία τῶν πατέρων γιά νά ἀναπαύσει στίς ἀσφυκτιῶσες ἀπό ἔλλειψη πνευματικού ὀξυγόνου συνειδήσεις μας καί νά μᾶς καθησυχάσει ἀποδεικνύοντας μέ ἐπιχειρήματα καί τρόπο πατερικό ὅτι διαμαρτυρόμενοι καί καταγγέλλοντες ἁπλά διά λόγων τόν Οἰκουμενισμό, κοινωνοῦντες ὅμως παράλληλα διά τῆς ἐκκλησιαστικῆς ἐπικοινωνίας μέ τούς Οἰκουμενιστές θά ἀποφύγουμε τόν μολυσμό τῆς αἱρέσεως καί θά σωθοῦμε; Ὁ ἅγιος προστάτης τοῦ Συλλόγου μας λέγει σέ ἐπιστολή του πρός τήν σπαθαρία Μαχαρᾶ: «Ἔφης δέ μοι ὅτι δέδοικας εἰπεῖν τῷ πρεσβυτέρῳ σου, μή ἀναφέρειν τόν αἰρεσιάρχην, καί τοι περί τούτου εἰπεῖν σοι, τό παρόν, οὐ καθορῶ πλήν ὅτι μολυσμόν ἔχει ἡ κοινωνία ἐκ μόνου τοῦ ἀναφέρειν αὐτόν, κἄν ὀρθόδοξος εἴη ὁ ἀναφέρων» (PG. 99, 1669 A’).




Σέ ὁμολογιακό κείμενο μάλιστα πού δημοσιεύθηκε στόν Ὀρθόδοξο Τύπο (12-7-02) καί τό ὁποῖο ὑπεγράφη ἀπό τούς πρωτεργάτες τοῦ ἀντιοικουμενιστικοῦ ἀγώνα , πολλοί ἀπό τούς ὁποίους εἶναι ἀνάμεσά σας, γράφετε: «Τό θέμα τῆς κοινωνίας μέ τούς αἱρετικούς ὡς καί τῆς ἐν συνεχείᾳ κοινωνίας μέ τούς κοινωνοῦντες, οἱ ὁποῖοι μέ τήν πράξη τους αὐτή ἀποβαίνουν ἀκοινώνητοι, εἶναι τό μεῖζον καί ἐπεῖγον θέμα στήν σημερινή ἐκκλησιαστική ζωή. Τό ἐκκλησιαστικό σῶμα νοσεῖ ἐπικίνδυνα. Ὑπεύθυνοι γιά τή νόσο εἴμαστε ὅλοι, ὄχι μόνον οἱ κοινωνοῦντες μέ τούς ἑτεροδόξους ἀλλά καί ὅσοι κοινωνοῦν μέ τούς κοινωνοῦντες. Ἡ ἐκτροπή καί ἡ παράβαση μοιάζει μέ τά συγκοινωνοῦντα δοχεῖα, μέ τή μόλυνση τοῦ περιβάλλοντος, ἡ ὁποία δέν περιορίζεται στόν προκαλοῦντα τή μόλυνση. Μνημονεύοντας τούς Πατριάρχας, ἀρχιεπισκόπους καί ἐπισκόπους στίς ἱερές ἀκολουθίες συμμετέχουμε στήν οἰκουμενιστική ἀποστασία...».




Ἀρκεῖ λοιπόν θεωρητικά μέ κάθε μέσο καί τρόπο νά πολεμοῦμε τήν αἵρεση, πρακτικά ὅμως διά τῆς μνημονεύσεως τῶν φορέων αὐτῆς νά συμπορευόμαστε μέ αὐτή; Εἶναι δυνατόν νά γίνεται αὐτό σύμφωνα μέ τούς Πατέρες; Τό ἁγιογραφικό ἐπίσης χωρίο « διό ἐξέλθατε ἐκ μέσου αὐτῶν καί ἀφορίσθητε, λέγει Κύριος, καί ἀκαθάρτου μή ἅπτεσθε, κἀγώ εἰσδέξομαι ὑμᾶς...» Β’ Κορινθ. 6,17) ποῦ ἑστιάζεται καί ποῦ ἔχει τήν ἀναφορά του στίς ἡμέρες μας; Ἐπιπλέον ἡ παροῦσα σύναξη ποιά ὑπόσταση μπορεῖ νά προσλάβει, ἀφοῦ ὑφίσταται σύνοδος Ἐπισκόπων, ὥστε νά μήν χαρακτηρισθεῖ ὡς μία παρασυναγωγή, τουλάχιστον κατά τό θεωρητικό μέρος της; Ἡ ὑπόστασή της νομιμοποιεῖται μόνο ἄν θεωρηθεῖ ὅτι ἡ σύνοδος ἔχει ναυαγήσει καί οἱ Ἐπίσκοποι ἔχουν μεταβληθεῖ σέ λύκους κατά τό ἁγιογραφικό (Ἰωάν. 10,12).




Συγχωρέστε μας γιά τόν πολύτιμο χρόνο σας πού ὑφαρπάξαμε, ἐλπίζουμε μέ τήν εὐλογία σας, ἀλλά ἐπειδή γνωρίζουμε ὅτι τό ἴδιο καί ἔτι περισσότερο ἀγωνιᾶτε καί ἐσεῖς γιά τά θέματα αὐτά τῆς πίστεως, γι’ αὐτό ἐξάλλου καί συγκεντρώνεσθε σέ τακτά χρονικά διαστήματα, ἀλλά κρίναμε ἀναγκαῖο νά σᾶς καταθέσουμε τόν ἔντονο προβληματισμό μας πού ἀποτελεῖ πλέον καί μόνιμο μέλημά μας, ὡς πρός τήν σωτηρία μας.




Ἄν κρίνετε ὅτι μέ ἔλλειψη διακρίσεως, φανατισμό, ὑστεροβουλία καί ἐγωϊσμό σᾶς ἀπευθύνουμε τόν ὠς ἄνω προβληματισμό μας, σᾶς ζητᾶμε νά μᾶς συγχωρέσετε, νά μᾶς θεωρήσετε ὡς πλανεμένους καί νά εὔχεσθε ἔτι περισσότερο γιά τήν σωτηρία μας. Θέλουμε ὅμως νά θεωρηθεῖ ἀφετηρία διά τήν σύνταξη τῆς παρούσας τά λόγια τοῦ ὁσίου Θεοδώρου τοῦ Στουδίτου: «ἐντολή γάρ Κυρίου μή σιωπᾶν ἐν καιρῷ κινδυνευούσης πίστεως. Λάλει γάρ, φησί καί μή σιώπα.......ὥστε ὅτε περί πίστεως ὁ λόγος, οὐκ ἔστιν εἰπεῖν, ἐγώ τίς εἰμι; ἱερεύς; ἀλλ’ οὐδαμοῦ. ἄρχων; καί οὐδ’ οὕτως. στρατιώτης; καί ποῦ; γεωργός; καί οὐδ’ αὐτό τοῦτο. πένης, μόνον τήν ἐφήμερον τροφήν ποριζόμενος. οὐδείς μοι λόγος καί φροντίς περί τοῦ προκειμένου. οὐά, οἱ λίθοι κράζουσι, καί σύ σιωπηλός καί ἄφροντις; ἡ ἀναίσθητος φύσις θεόν ἐπακήκοεν, καί αὐτός λαιλαπιστής;» (ΡG. 1321 B).




Κλείνοντας εὐχόμαστε ἡ παρούσα σύναξη νά καθοδηγηθεῖ καί νά εὐλογηθεῖ ἀπό τόν παντοδύναμο Τριαδικό Θεό μας, ὥστε νά φωτισθεῖτε νά πάρετε ὀρθόδοξες ἀποφάσεις πάντοτε ἐμφορούμενοι ἀπό τό Πανάγιο Πνεῦμα καί «ἑπόμενοι τοῖς ἁγίοις Πατράσι».







Αἰτούμεθα τήν εὐχή σας.




Ὁ Σύλλογος νόμιμα ἐκπροσωπούμενος

http://apotixisi.blogspot.com/search?updated-max=2009-02-06T18%3A24%3A00%2B02%3A00&max-results=5

Ανώνυμος είπε...

σας δωσαμε βημα!παρακαλω μην ξαναστειλετε κειμενο διοτι μαλλον θα προβουμε στη μη δημοσιευση του...ειναι οντως κειμενα παpαληρηματικου χαρακτηρος και αγνωστο αν ειναι και μπορει να αντιταξει κανεις την αποψη του!
αντιδρούμε στον Οικουμενισμό αλλα δεν α σας κανουμε το χατιρι ν φυγουμε απο την Εκκλησια του Χριστου!εμενα ο επίσκοπος μου δεν ειναι οικουμενιστής το λέω και το διακηρρυτω παντου κι παντοτε θα το βροντοφωναζω!

Ανώνυμος είπε...

Είθε να μη γίνουν αυτά!αλλά πολύ φοβάμαι για το αντίθετο.
Ο οικουμενισμός εξαπλώνεται γρήγορα, κατευθύνεται και τους πιάνει, έναν έναν.
Μακάρι να μείνουν μερικοί και να υψώσουν φωνή όμως,διότι η έως τώρα σιωπή τους , αποθρασύνει τους οικουμενιστες και είναι υπέρ του οικουμενισμού.
Οψόμεθα.

Ανώνυμος είπε...

στο τελευταιο σχόλιο σας συμφωνω και επαυξάνω και περιμένουμε να δούμε το μέλλον και πως θα εξελιχθουν οι διαθέσεις μερικων που προδίδουν την ορθόδοξη πίστη χωρίς αναστολές!
ειμαστε ενάντιοι στον οικομενιστικο συγκριτισμό και (δι)ομολογιακο ισοπεδωτισμό!