Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2019

Χριστέ μου, πρώτα εμενα, συγχώραμε, που σε προδίδω καθημερινα και μετα τις "χοιρώδεις" ορέξεις μας!!!! ας ειναι και σκαζο-χοιρο-πρακτικές.

Μα μηπως διδάσκουμε άλλον Ιησού;;; Τον γλυκανάλατο Ιησού της Δύσεως δεν τον διδάσκει η αγια μας Εκκλησία!ειναι απλα και ταπεινα τα κίνητρα ή σταράτοι λόγοι και απλοί;;;
Θα ερωτησω υμάς λόγον έναν...θα άντεχε κανείς εξ ημων αυτών να υβρίζεται και να λοιδορείται ο κατα σάρκα πατήρ Του και να ζωγραφάτε ωσεί πεζοδρομιο...ναι συγγρού-(σ)φι(γ)ξ γωνία και να σκύβει το κεφάλι;;;
Προς Θεού, ο Ιησούς μου δεν χρειάζεται υπερασπιση;(καμμία ουσιαστικά) αλλ' εγώ θα σκύψω το κεφάλι;;;
αν ναι τότε μην νομίζω ότι ποτέ θα σηκώσω κεφάλι...αλλα θα ειμαι ενας καραποεισπράκτωρ του συστήματος του σατανα εις βάρος της ημετέρας ελευθερίας...
προβληματισμένος...
κουρασμένος και ειδικα απο "όσους μόνο αγαπουν"...τι λέτε ρε παιδιά;;;
τόσο άϋλοι εις τίτλους;;;
εσεις, ζητε αναμεσα μας;;;
εξ ανατολών, τι βλέπετε;;;
κάνες με ξιφολόγχες ή κανες με τριαντάφυλλα;;;;
Χριστέ μου, πρώτα εμενα, συγχώραμε, που σε προδίδω καθημερινα και μετα τις "χοιρώδεις" ορέξεις μας!!!!
ας ειναι και σκαζο-χοιρο-πρακτικές...
Κρανίδι 28η Δεκεμβρίου 2019,
αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Λουμουσιώτης,
Ιεροκήρυξ 

Δεν υπάρχουν σχόλια: