Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

...όλα αυτά τα πράγματα στα οποία, Γερόντισσα μου, μόνους μας κρατάνε μακριά από το Χριστό.

Σήμερα, σεβαστή μου Γεροντισσα και αγαπητοί μου ολίγοι χριστιανοί, θα κάνουμε αληθινά ΧΡιστού-γέννα ενώ το πρωί των Χριστουγέννων όλοι ενδιαφερόμαστε να πάμε για τον "χρυσό-Χριστο" , που λέω συχνά, για να μας δει ο κόσμος, εμφανιζομαστε την ώρα της δοξολογίας, δεν πάμε από το πρωί, το προς πρωί,
οι επίτροποι, πρωτοι, ενδιαφέρονται μόνο για την κηροπωλησια
και οι ιερείς ενδιαφέρονται μόνο για τα τυχερά τους (φυσικά και όχι πάντες και στην αρχη θα έλεγα όχι όλοι...)
και όλα αυτά τα πράγματα στα οποία,
Γερόντισσα μου,
μόνους μας κρατάνε μακριά από το Χριστό.
ΕΧΘΕΣ,
το βράδυ διάβαζα τον Προφήτη Ησαϊα
και σκεπτόμουν γιατί εμείς, πάμε εκεί που φτάσαμε;;;
και μου απάντησε σήμερα, τις λίγες φορές που δεν το έχω διαβάσει αυτό το πράγμα...
είπα να διαβάσω Εκείνον (ενν. ο Χριστός μιλάει),
που μιλάει μέσω του Προφήτου (ενν. Ησαϊου)
που είπε 800 χρόνια πριν από το Χριστό,
ότι θα γεννηθεί μία Παρθένος....

ακούστε την συνέχεια εδώ...:
:::::

Δεν υπάρχουν σχόλια: