Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

απαντησις σε ανοικτη επιστολη

Ανοιχτή επιστολή του κ. Γιάννη Λακούτση προς π. Ι. Λουμουσιώτη
Περί παπά… ορολογιών το ανάγνωσμα.
π. Ι. Λουμουσιώτη,διάβασα προσεκτικά τις λεπτομερείς διευκρινίσεις που κάνατε σχετικά με το θέμα που ανέκυψε “περί εκκλησιαστικής κηδείας…”. Ομολογώ πως ένιωσα ευχάριστη έκπληξη, αν και νεαρός διάκονος η σκέψη και τα γραφόμενά σας παραπέμπουν σε άνθρωπο, με πολυετή εμπειρία περί τα εκκλησιαστικά και αυτό είναι παρήγορο και για τους πιστούς, αλλά και για την Εκκλησία γενικότερα που έχει στους κόλπους της έναν τέτοιον κατηρτισμένο ιερέα..Οφείλω να καταθέσω δε ότι μετά από αυτήν την ανάγνωση μου γεννήθηκαν περισσότερες απορίες από όσες μου λύθηκαν.Επειδή λοιπόν μου αρέσει να μιλώ με νέους ανθρώπους, γιατί πάντοτε κάτι έχω να κερδίσω από αυτούς, θα ήθελα να σας ρωτήσω: Αφού “οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες είναι εγγεγραμμένες και στοιχημένες με το πνεύμα της Αγίας Γραφής”, δείξτε μου και μένα σας παρακαλώ σε ποιο εδάφιό της αναφέρεται ότι ένας ιερέας μπορεί να είναι bloger και να υπογράφει σαν “ Modern father ”.Σε ποιο εδάφιό της αναφέρεται ότι ένας ιερέας μπορεί να οδηγεί ΙΧ αυτοκίνητο.Σε ποιο εδάφιό της αναφέρεται ότι ένας ιερέας μπορεί να χρησιμοποιεί τις “διαβολικές” πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και να συναλλάσσεται με τράπεζες;.Όχι! Μη σπεύσετε ούτε τον υπολογιστή να καταστρέψετε, ούτε τις πιστωτικές κάρτες ν’ ακυρώσετε, ούτε το αυτοκίνητο να χαρίσετε, εάν έχετε. Καλώς τα έχετε κατά τη γνώμη μου, γιατί η κοινωνία πηγαίνει μπροστά, εξελίσσεται. Εξελίσσεται γενικώς και όχι κατά το δοκούν..Αναφέρεστε στο ότι οι άνθρωποι “ σας θέλουν με δύο μέτρα και δύο σταθμά”. Λάθος. Εσείς πατάτε σε δύο βάρκες. Απολαμβάνετε μεν τα αγαθά της Τεχνολογίας και την κοινωνία της ευμάρειας, στέλνετε δε στο πυρ το εξώτερον όποιον “δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις” έστω και αν αυτές οι υποδείξεις έχουν αφετηρία μερικές χιλιάδες χρόνια πριν (εδώ δεν γίνεται κανένας εκσυγχρονισμός)..Πρέπει να σας πω λοιπόν ότι κι’ εγώ είμαι το ίδιο Χριστιανός όπως και εσείς με την διαφορά ότι εγώ βλέπω τα πράγματα πιο ψύχραιμα και αντικειμενικά..π. Ι. Λουμουσιώτη έχετε βάλει νερό στο κρασί σας, δεν μπορούσε άλλωστε να γίνει και διαφορετικά, απλώς κάνετε πως δεν το καταλαβαίνετε, γιατί ίσως να μην σας συμφέρει.

http://stamdamd.blogspot.com/
η πρέπουσα απαντησις:
κ. Λακούτση,Περί παπά… ορολογιών το ανάγνωσμα: έτσι επιγράφεται την επιστολήν σας, δεν κατανοώ το γιατί? Μου φαίνεται σκωπτικός και γελοιώδης ο τίτλος της επιστολής σας.

«Αφού “οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες είναι εγγεγραμμένες και στοιχημένες με το πνεύμα της Αγίας Γραφής”, δείξτε μου και μένα σας παρακαλώ σε ποιο εδάφιό της αναφέρεται ότι ένας ιερέας μπορεί να είναι bloger και να υπογράφει σαν “ Modern father ”.»(λόγοι εκ της επιστολής σας).
Και εγω θα σας απαντησω όπως ο Κύριος απαντησε στους εβραίους όταν τον ερώτησαν κάποιο θέμα στρέφονβτας τους αλλιώς την ερώτηση που του υπέβαλάν, αν μου απαντησετε και βρείτε χωρίο που να απαγορεύει την εν τω κόσμω δράσιν μου τότε σας ζητώ συγγνωμην και θα σταματησω!
Πρεπει να σας πω ότι σε ολους τους μαθητες του ο Χριστός είπε ότι σας στέλνω : (να) «μαθητ(α)εσευτε πάντα τα έθνη βαπτίζοντες αυτούς εις το όνομα του Πατρός και του Υιού και του αγίου Πνεύματος, τηρειν αυτούς όσα ενετειλάμην ημίν» και αυτό αναφέρετε ιδιατέρως στους εξ αυτών κληρικούς του, επισκόπους-πρεσβυτέρους και διακόνους εις την πρώτην Εκκλησίαν και εις την συνέχειαν της!
Η δε διακονία μου εις το μπλόγκ είναι απλώς θεολογική και εκκλησιαστικη ενατένιση συγχρόνων θεμάτων με γνώμονα και σκοπό την εύρεση αληθών αναζητητών της Αληθείας, που για μας είναι ο Χριστός, άρα να βρούμε νέες δομές και νέους τρόπους να διδάξουμε πρώτα εμάς τους ιδιούς και ύστερα τους άλλους για τον Χριστόν.
Δεν νοιώθω καθόλου την αναγκη να απολογηθώ για το ονομα που διάλεξα που σημαίνει μοντέρνος πατέρας, αρα για μένα κληρικός στο σήμερα, κληρικός του συγκεκρυμένου πολιτισμού και κληρικός στις δυσκολίες και τα προβλήματα του μετα-νεωτερικου και μετα – τεχνολογικου ανθρώπου, του ανθρώπου του ιντερνετ και της «πληροφορίας».
Σε ποιο εδάφιο της αγίας Γραφής αναφέρεται ότι ο κληρικός δεν οδηγει ιδιωτικό όχημα???τι ερωτήματα είναι αυτά εν έτει 2009???μηπως είναι καιρός να καταλαβαιτε που ζούμε στην Ελλάδα του σημέρα και όχι στο Ισραήλ του 70 μ.Χ.
Σε ποιο εδάφιό της αναφέρεται ότι ένας ιερέας μπορεί να χρησιμοποιεί τις “διαβολικές” πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες και να συναλλάσσεται με τράπεζες;
Δεν γινεται να μην συναλλάσεται ο άνθρωπος του σήμερα…ευτυχώς στα παρακατω μόνο σας ανατρέπετε τα ερωτηματα σας!
Όσο για το νερο στο κρασί μας…δεν κατανοήσατε ακριβώς τι θέλω να πω…δεν γινόμαστε μέλη της Εκκλησίας απλώς και μόνον με το βάπτισμα, τον γάμο και την κηδεία μας, δηλαδή αν έχουμε περάσει το κατώφλι του ναού 3 φορές στη ζωή μας… δεν σημαίνει ότι είμαστε χριστιανοί, δηλαδή πιστοί στον Ιησού Χριστό με συνέπεια και αυτοσυνηδεισία ποιότητος ζωής, την οποία (ποιοτικη ζωή εν Χριστώ τω Σωτήρι ημών)και επιζητούμε να ζούμε ποιοτικά τα επι γης ετη μας που μας ετοιμάζουν να προγευόμεθα από τουδε την ουράνιον Βασιλείαν!
Δεν αρνήθηκε κανείς την πίστη σας και το δικαίωμα σας να πιστεύετε ότι θέλετε αλλα ένα μέλος της Εκκλησίας πιστεύει εις τον Χριστόν και όσα Αυτός μέσω της Εκκλησιας του μας διδάσκει!
Εύχομαι και προσεύχομαι να χαιρόμαστε εδώ μέσα τα αγαθά του ελευθέρου και ανιδιοτελούς διαλόγου,

Modern father

2 σχόλια:

ο βασιλιάς του δάσους. είπε...

Ένας πλούσιος σε υλικά αγαθά(κομπιούτερ, αμάξια, ακριβά ράσα πολλά πτυχία, πολύ αγάπη για τους φτωχούς, και ζεί μέσα σε κυριλέ παλάτια.

Και ένας πένης, αφοσιωμένος στα πνευματικά πλούτοι, και γημνός από τα υλικά αγαθά ασκητής.

Και οι διό τους όταν πεθάνουνε.

Η ερώτηση του αγγέλου που θα τους πάρει την ψυχή, και στους δύο… είναι η μία.

‘ τι κάνατε με αυτά που σας χάρισε ο θεός?’’.
Αγαπητέ φάδερ…
Πάντα χαμογελώ ευχάριστα και ευαρεστημένος από τα γραφόμενα σου αποχορώ από το πόστ σου….
Κρήνης διακρίνοντας το λόγιο των ανθρώπων.
Ευχόμενος δια εσέ, να κρίνεις και τα σημεία των καιρών.
Ακολουθώ σε.

Modern Father είπε...

δεν νομιζω οτι πρεπει να κατανοουμε τα πραγματα περι των υπαρχοντων μας ως βασικο τρόπο ζωής...όσα έχουμε δεν πρέπει να μας κανουν δούλους τους αλλα να είμαστε δούλοι μόνον του Χριστού, ο πλούσιος και ο πένης έχουν ενώπιον του Κυρίου ίδιες πιθανότητες σωτηρίας(αν και ο πλούσιος δύσκολα εισελεύσεται κατα πως λεγει το ευαγγελιο του Χριστου μας), θα έχουν σίγουρα την ιδια κρίση να δουν αν αυτά που είχαν τα έκαναν μέσα που τους συνέδεαν με τους αδελφους του και τον Χριστό μας!