Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

επικαιρότητα με δυστυχησμένα γεγονότα

αυτες τις μερες κοινωνησα ενα παιδι που φοβόταν να ζυγώσει το άγιο Ποτήριο...ξερετε γιατι? διότι ειναι ενα πλασματακι τρισευλογημένο που υφίσταται όμως ενδοοικογενειακη βία...και που το ξερω...προ πολλου καιρού επινα τον καφε μου στην πολη που διαμένω, και εκει ειδα τη μανα να χτυπα δημοσία το παιδί παρουσία των αδελφών του...και του πατρός του(που ητο μεθυσμένος, εμφανέστατα)!!!!δημόσια βιαιότητα...μπουλινγκ (bulling) σε τοπικό επίπεδο...λυπάμαι οχι για εκείνους αλλα που δεν της επιασα το χέρι της μανας να το σπάσω...το παιδι ήταν γεμάτο χτυπήματα...ηταν με μελανο χείλι με εμφανη σημάδια κακοποίησης...!!!!!!!!!!!!ποια ειναι η μανα ακριβως δεν ξέρω απλα φατσικως την έχω δει...!!!!!!!!!ΘΕΕ μου αφου δεν μπορούμε να γίνουμε άγιοι οπως ποθείς Συ, σε παρακαλούμε πολύ, κανε μας ευγενέστερους ανθρώπους!Θεέ μου κανε μας πιο αγνούς στις προθέσεις και αφησε μας να νομιζουμε οτι εμεις τα ξέρουμε ολα...μην μας εγκαταλείπεις στα δύσκολα και χαμερπή που βιώνουμε!Θεέ μου σκεπαζε μας!



Δεν υπάρχουν σχόλια: