Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Αύριο εκλογές...

Αύριο εκλογές...


θα ειμαι στην κάλπη μόνος αύριο ή θα ειμαι μαζί με άλλους; ερωτημα που με βασανίζει.,..αυτή η ψήφος είναι συλλογική ή είναι ατομική ή απλά προσωπική...;;;
Πρέπει όλοι μας να το ψάξουμε~~~!!!
Συλλογικά σκεπτόμενοι μπορεί να αξίζουν πολλές ευκαιρίες τα κομματα που μας κυβέρνησαν ή μας κυβερνουν ακόμη...αλλά κατι συλλογικό έκαναν λη απλά κατάφεραν να ξεχάσουμε τις συλλογικοτητες και τα ομαδικα και να κάνουμε τρόπο όλα να τα βλέπουμε και για εμας μονο και το συμφέρον μας! Άρα μια ψήφος με συλλογική ευθύνη δεν μπορει να είναι μνημονιακή και να εκφράζεται κατα των συλλογικών συμβάσεων εργασίας που κατήντησαν ατομικές συμβάσεις όχι εργασίας αλλά μιάς δουλείας...το τονίζω δουλείας...μεσα στην αβεβαιότητα και στην καταστροφή...αρα μνημονιακούς δεν μπορώ να ψηφίσω με κατέστρεψαν όχι αμεσα αλλά έμμεσα...διοτι εμενα που με βλέπεις να γελώ φιλε μου...εχω ενα μονιμο καρφί μέσα μου εναν αδελφο και τα παιδια του και την γυναικα του στα ξενα...ο αδελφος που ειναι ακριβως ουτε και ξερω τωρα που γράφω...και μια αδελφή να αγκομαχα να μεγαλωσει τα παιδια της και να ακουω απο τα ανιψια μου ελληνικα απο τα 2 μονο και οχι απο τα 4 και αυτα σπαστά!αρα το χαμόγελο μου δεν σημαινει οτι παιρνώ καλά αλλά απλά ότι αισιοδοξώ και δοξάζω το Θεό γιατι μπορει όλα να ήσαν χειρότερα...
Ατομική η ψήφος; μονο για μενα, για την φαρα μου που λεμε εμεις οι αρβανίτες; οχι τέτοια ψήος θα ειναι καταστροφιή και για την φάρα μου αλλά και για όλους μας; μαλλον ναι θα ειναι!
Μα ατομικά δεν θα εκλέξω ποιον θα ψηφίσω; όχι, σκέψου και τους άλλους και ψήφισε όσους για πολλα ετη απο το 1974 σταυρώνουν την ελευθερία και καθε αξία στην πατρίδα σου...εσυ που συνομιλείς διαβαζοντας με ξέρεις τι θα επιλέξεις...καθε ψηφος σεβαστη είναι εκτός της παρανομου και δολοφονικής...
Προσωπική η ψήφος μας ναι μαλλον έτσι πρέπει να εξελιχθεί κοιτώντας προς κάπου όχι στο ειδωλο του εγώ μας αλλά στο καλο της κοινωνίας εν γένει οχι για διχασμο και συγκρούσεις αλλα σε μια παγκοσμιότητα που καταρεει το αυτονόητο...ως Ελληνας να μενω αδιαλοβητος και να προσφέρω αλλά και να χαίρομαι την ομορφια της πατρίδος μας!

Για μενα πανω απο όλα ο ανθρωπος...οχι νουμερα και αριθμοι...

Καλή ψήφο!

Την 8η Ιουλίου ας είμεθα ενωμένοι και όχι περαιτέρω διχασμένοι!


με αγαπη και ευθυνη
 στο αυριο αυτης της ομορφης πατρίδος μας!
+παπα-Ιερόθεος, ξημερώνοντας 7η Ιουλίου 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια: