Κυριακή 22 Μαρτίου 2020

οι ανθρωποι δεν είναι αναλώσιμα!


Μία φίλη μας διαδυκτιακή γράφει, παρακαλώ "ακούστε" το και διαβάστε το προσεκτικά:





Με αφορμή τις δηλώσεις που έκανε ο κύριος Τσιόδρας αισθάνομαι την ανάγκη να, εκφράσω την οργή μου γι' αυτόν, τον γνωστό του, τον σοβαρό επιστήμονα, τον παγκοσμίως καταξιωμένο " άνθρωπο. "
Στα μάτια τα δικά μου, αυτός ο σοβαρός και καταξιωμένος επιστήμονας, παύει να είναι άνθρωπος από την στιγμή που εκφράζεται κατά αυτόν τον τρόπο για τούς ηλικιωμένους.
Είναι αλήθεια ότι το σύστημα υγείας έχει υποβαθμιστεί εδώ και πολλά χρόνια και υπάρχουν σοβαρά προβλήματα αλλά, όπως όλα αυτά τα χρόνια παλεύουμε με δύναμη ψυχής και με φιλότιμο έτσι, θα κάνουμε καί τώρα.
Από τις μάχες που έχουμε δώσει, όλοι μας ξέρουμε πολύ καλά ότι, ο βαρύς οπλισμός βρίσκεται μέσα μας και είναι η ψυχή μας!
Οι ηλικιωμένοι που τηρούν τις οδηγίες τών ειδικών δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα. Ψυχή θέλει, η ηλικία είναι απλά ένας αριθμός.
Κανέναν άνθρωπο δεν έχουμε για " πέταμα " ανεξάρτητου ηλικίας, φύλλου και καταγωγής.
Ως λειτουργός υγείας και από την θέση που βρίσκομαι δίνω, τον λόγο τής τιμής μου ότι, θα παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις μαζί με τους συναδέλφους μου γιά, την προαγωγή της υγείας και την τελική νίκη της ζωής!


Με εκτίμηση
Ελένη Κολοβού

Δεν υπάρχουν σχόλια: