Δευτέρα 30 Μαρτίου 2020

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....λόγω καρα...-μπι ή ντι- ίνας!



Η αλήθεια είναι ότι η εν λόγω αναφερόμενη ως πανδημία κανέναν δεν θα αφήσει απείραστο.
Tην επόμενη μέρα, αφού θεραπευθουμε σωματικώς, θα νόσουμε ψυχικως και θα υποφέρουμε πνευματικώς.
 Η κρίση ταυτότητος θα βαθαίνει`
 η Ευρώπη θα τεθεί σε πολλά δηλειματα-εκ της δηλειας προερχόμενα  και όχι απλά διλλήματα.
Οι διευλκιστινδες των επιλογών μας
 θα μας φέρνουν
ενώπιον των ευθυνών μας.
 Δεν ξέρω, τα ιατρικά δεδομένα,
 αυτά τα αποφασίζουν οι ιατροί,
 ένα ξέρω, ότι οι άνθρωποι ειμεθα ευεξαπτοι,
 χάνουμε την ψυχραιμία μας,
μετρουμε εχθρούς και φίλους
και έχουμε τελικά
τελματησει
μέσα μας.

Ναι, ο εσωτερικός μας κόσμος είναι καταβαραθρωμένος.
Έχουν καταρρεύσει τα πάντα
και η ελπίδα μας
είναι κατεσχεμενη
και η φοβία μας
έγινε καθημερινότητα.

Αντί να σεβομεθα
 ο ένας τον άλλον,
 καταπατουμε ο ένας τον άλλον
 και ξεχνάμε τα δικαιώματα του διπλανού μας.
Ξεχάσαμε μιά λέξη,
την πολύτιμη λέξη ευχαριστώ.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για όσους μου χαρίζει ο Θεός δίπλα μου και όσους μου στέρησε
η απόσταση
ή η σχάση της καθημερινής μας τύρβης.

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ για το ότι καταξιώθηκα
να δω το φως της ημέρας,
διοτι σήμερα
κάποιοι αδελφοί μου δεν το είδαν.

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ γιατί είχα την χαρά
στη μητρική μου γλώσσα
να επικοινωνώ με συμπατριώτες μου,
 ενώ άλλοι θέλουν
 να ακούσουν τα ελληνικά μας,
 έστω και σπαστά
και δεν ημπορούν...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ...
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ...
για χίλιους λόγους
που λέει και ο Οικονομοπουλος,
 στο άσμα.
 ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ.
 ΠΑΡΑΚΑΛΏ,
δεχθείτε την Συγγνώμη μου.

 Είστε 1890 λόγοι
 για να υπάρχουμε
 και να συνυπάρχουμε
 εδώ μέσα
 και εκεί έξω,
 ναι, εκεί έξω...
 είναι τα δύσκολα του στίβου της ζωής,
 αλλά τα δύσκολα είναι
 για τους δυνατούς...
Καλή δύναμη,
στο μέλλον
που είναι τόσο αβέβαιο.

Τέλος του Μάρτη 2020,
ανατολή
του δεύτερου μήνα της Ανοιξεως,
ας έλθει η άνοιξη μέσα μας,
 αδελφια μου.
+π. Ιερόθεος ο εκ Κρανιδίου και της Ερμιονίδος απασης Ιεροκήρυξ.

Όλα αυτά τα σκέφτηκα
θέλοντας να γράψω
ένα αντίο
στον αγωνιστή
Μανώλη Γλεζο.
 Καλό ταξείδι
σύντροφε Εμμανουήλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: