μια ερώτηση ενος διαδικτυακού φίλου:
Δώστε μου μία απάντηση.Υπάρχει κάπου μέσα στη γραφή κεφάλαιο που να αναφέρει πότε πρέπει να βαπτίζεται ο χριστιανός ορθόδοξος?Γιατί ο Χριστός βαπτίστηκε σε μεγάλη ηλικία.Αυτό δε ξέρουμε και μαθαίνουμε από τα παιδικά μας χρόνια?Αν λοιπόν βαπτιστεί κάποιος σε μεγάλη ηλικία δεν θα είναι χριστιανός.Η Αγία Γραφή γράφει κάποια πράγματα μέσα που νομίζω δεν συμβαδίζουν με την ¨εικόνα¨της εκκλησίας που έλεγε η γιαγιά μου π.χ.Απλότητα δίδαξε ο Χριστός.Αγάπη.Γιατί ο πλούτος είναι όλος μέσα.Υπάρχουν φυσικά ιερείς που βοηθάνε κόσμο.Αλλά δε νομίζετε ότι τα πλούτη και τα χρυσά τα οποία πουθενά,διορθώστε με αν κάνω λάθος,δεν αναφέρονται ενοχλούν τον κόσμο?Γιατί κοιτάμε μόνο τους αιρετικούς και δε βλέπουμε κι εμάς.Είπε ο Χριστός να κρίνουμε?Έχουμε εμείς το δικαίωμα?Ας κάνει ο καθένας ότι θέλει.Γιατί να βάζουμε σπίθες στον κόσμο.Ευχαριστώ- οσο για τα χρυσα...αν εννοειτε τα αμφια ειναι απαραιτητα για
την θεια λατρεια εκει πρεπει να υπαρξει ενα μετρο...εγω εχω
στολη πανακριβη...που την φορω Χριστουγεννα και Πασχα...αλλα
ειναι απλη γιατι ειναι καλοραμμενη του αργαλειου...ειναι εργο
τεχνης!αυτα ειναι καταλοιπα του Βυζαντιου!δεν νομιζω οτι ο
παπας της ενοριας ο απλος παπας εχει στολες χιλιαδων ευρω που
λενε...ελατε μια φορα να παρουμε υλίκα για μια στολη μαζι να
δειτε οτι ειν αι ολα σχεδον ψευτικα!
επίσης πως ημπορείτε εσεις να έχετε τα πάντα εν τη οικεία σας
και δεν θέλετε να τα έχει ο ενοριακός σας ναός...ο ναός έχει κατα
την κατασταση των ενοριτών του...αλλιώς δεν έχει τίποτα!!!!
ακουστε οσο για τους αιρετικους και σχισματικους...τους
χαρακτηριζει ο ιδιος ο Κυριος λύκους βαρύς...και αν διαβασετε
καλώς και επισταμένως το ιερο ευαγγέλιο δεν εδιδαξε απλά
απλότητα αλλά πολλα και ποικίλα...και ως κορυφαία την αγαπη
προς τον Θεόν και προς τον συνάνθρωπον!!!!
Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ. Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις, τὶς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνη καὶ ἀνομία; * Μὲ τοὺς ἀντιφρονοῦντες θὰ διαλεγόμαστε μὲ μεγάλη ἐπιείκεια, καλοσύνη καὶ μακροθυ-μία ἀλλὰ καὶ μὲ σταθερότητα, γιὰ νὰ μπορέσουμε νὰ τοὺς ἁπαλάξουμε ἀπὸ τὴν πλάνη. [Έργα Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τομ. 30 σελ. 420] * Δὲν πολεμῶ μὲ ὑλικὰ ὄπλα, ἀλλὰ καταδιώκω μὲ τὸν λόγο, ὄχι τὸν αἱρετικό, ἀλλὰ τὴν αἵρεση· δὲν ἀποστρέφομαι τὸν ἄνθρωπο, ἀλλὰ μισῶ τὴν πλάνη καὶ θέλω νὰ τὸν ἀπο-σπάσω ἀπὸ αὐτήν. [Έργα Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τομ. 37 σελ. 296] * Ὅταν χρειάζεται νὰ εὐεργετεῖς, ὁ κάθε ἄνθρωπος ἂς εἶναι πλησίον σου· ὅταν ὅμως κρίνεται ὁ λόγος τῆς ἀληθείας, γνώριζε καλὰ καὶ ξεχώρισε τὸν δικό σου ἀπὸ τὸν ξένο. [Έργα Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τομ. 7 σελ. 400] * Καὶ ἂν ἀκόμα ἔχεις ἀδελφὸ ἀπὸ τὸν ἴδιο πατέρα καὶ μήτερα, καὶ δὲν συμφωνήσει μαζί σου κατὰ τὸν τῆς ἀληθείας νόμον, ἂς εἶναι γιὰ σένα πιὸ βάρβαρος καὶ ἀπὸ τὸν Σκύθη. [Έργα Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου, ΕΠΕ τομ. 7 σελ. 400] * «Πολλάκις ὑμᾶς ὑπέμνησα περὶ τῶν αἱρετικῶν καὶ τανὺν παρακαλῶ, τοῦ μὴ συγκατα-βήναι αὐτοὺς ἓν τινι πράγματι μὴ ἐν βρώμασιν, ἢ πόμασιν, ἢ φιλία, ἢ σχέσει, ἢ ἀγάπη, ἢ εἰρήνη. Ὁ γὰρ ἐν τούτοις ἀπατώμενος καὶ συγκαταβαίνων αὐτοῖς ἀλλότριον ἑαυτὸν καθίστησι καθολικῆς Ἐκκλησίας». [Αγίου Ιωάννου Χρυσοστόμου] * «Ἅπαντες οἱ τῆς Ἐκκλησίας διδάσκαλοι, πᾶσαι οἱ Συνόδοι, πᾶσαι αἰ θείαι Γραφαί, φεύγειν τοὺς ἐτερόφρονας παραινούσι καὶ τῆς αὐτῶν κοινωνίας διΐστασθαι». [Αγίου Μάρκου Ευγενικού] * «Οἱ κοινωνοῦντες τοῖς ἀκοινωνήτοις, ἀκοινώνητοι εἰσι καὶ ἀπεσχισμένοι καὶ ἀποβε-βλημένοι ἀπὸ τὴν μερίδα τῶν ὀρθοδόξων». [Αγίου Δωσίθεου Ιεροσολύμων] * Δὲν πρέπει νὰ λαμβάνει τίνας Χριστιανὸς εὐλογίαν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, ἐπειδὴ αὐταὶ δὲν εἶναι εὐλογίαι ἀλλὰ μᾶλλον ἀλογίαι. [32ος Κανών της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου] * Δὲν πρέπει νὰ λαμβάνει τινὰς Χριστιανὸς ὀρθόδοξος τὰ δῶρα ὅπου στέλλουσιν εἰς αὐτοὺς οἱ Ἰουδαῖοι & αἱρετικοί, ὅταν ἔχουν τᾶς ἐορτᾶς τῶν, οὐδὲ νὰ συνεορτάζουν ὅλως αὐτοίς. [37ος Κανών της εν Λαοδικεία Τοπικής Συνόδου] * Ἐὰν οἱ γονεῖς, ἄπιστοι ὄντες ἢ αἱρετικοί, παρακινοῦν τὰ τέκνα τῶν εἰς ἀπιστίαν καὶ αἵρεσιν, ἢ καὶ πιστοὶ ὄντες, ἐμποδίζουν αὐτὰ ἀπὸ τὴν κατὰ Χριστὸν ζωὴν καὶ ἀρετήν, καὶ παρακινοῦν αὐτὰ εἰς ψυχοβλαβὴ καὶ ἄτοπα, τότε πρέπει νὰ προτιμώσι καλύτερα τὴν θεοσέβειαν καὶ ἀρετὴν ἀπὸ τοὺς σαρκικοὺς γονεῖς, ταυτὸν εἰπείν, τότε πρέπει νὰ φεύγουν χωρὶς μῖσος ἀπὸ αὐτοὺς καὶ νὰ ἀναχωροῦν. [16ος Κανών της εν Γάγγρα Τοπικής Συνόδου] * Μέγα ἁμάρτημα λογιάζει ὁ 65ος Κανὼν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων τὸ νὰ ἐμβεῖ τίνας Χριστιανὸς μέσα εἰς συναγωγὴν Ἰουδαίων ἢ αἱρετικῶν, διὰ νὰ προσευχηθεῖ. Διορίζει τὸν μὲν κληρικὸν ὡς μεγάλως ἁμαρτήσας, νὰ καθαιρῆται, ὁ δὲ λαϊκὸς ἂς ἀφορίζεται. [65ος Κανών των Αγίων Αποστόλων]- Ierotheos Loumousiotis αν δεν σας εκαλυψα...παρακαλω συνεχιστε τον διάλογο μας!
θεολογία, κοινωνία και άνθρωπος στην εποχή μας! Εκκλησία, σύναξη εν Χριστώ και πίστη στο Χριστό! αγάπη, πόνος και σκέψη για σύγχρονα θέματα τα αφορόντα τον πολίτην! δεν παύει όμως να θέλει και να τοποθετείται μακρυά απο φατριασμούς και ομαδοποιήσεις! αναστάσιμοι αντίλαλοι σε ανθρώπινη κατάσταση, ο Χριστός δια του λόγου του αναμεσα μας, Φιλάνθρωπος Θεος και Άνθρωπος μαζι, ο Θεάνθρωπος Χριστός!
Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2013
ΑΚΥΡΑ ΤΑ « ΜΥΣΤΗΡΙΑ »ΤΩN « ΓΟΧ » ΓΕΡΩΝ π.Επιφάνιος (Θεοδωρόπουλος)
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου