Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2019

ενας μεγάλος Άγιος και δια Χριστόν Σαλός...



ένας μεγάλος Άγιος και δια Χριστόν Σαλός...
θυμάμαι ως φοιτητής και συνιεροσπουδαστής, ενός αγαπημένου φίλου και τώρα συμπρεσβυτέρου του π.Ευστρατιου Γιουσμα-προσκεκλημμένος του επεσκεφθην τον Ναόν του Αγίου Θεράποντος!
εγω νεαρός αναγνωστης φορουσα ζωστικο και διακονικη στολη ως υποδιάκονος...ο ευλογημενος πατηρ του εν λόγω προαναφερομένου Ιερέως π.Στρατή, π.Αθανασιος Γιουσμάς μου έδωσε ύψωμα αφου ύψωσε εν τη θεια λειτουργία τα αντίδωρα!να το δώσω στον πατέρα Φώτιο ο οποίος εκάθητο στην πρώτη θέση των ανδρών!
Εκείνος οταν με είδε μου είπε Alles Alles...φυγε εις τα γαλλικά!!! Επέστρεψα στον π.αθανασιο με το Ύψωμα ανα χείρας...με είδε και μου λέει τι σου είπε ο παπαΦωτης;;; του εξηγησα ως προανεφέρθη...και ο π.αθανάσιος μου είπε να πας και να του πεις μου το έδωσε ο παπαΘανάσης και του το είπα. ο Γέροντας π.Φώτιος οχι μόνο το πήρε αλλα με ξάφνιασε φιλώντας το χέρι μου αν και ήμουν ακόμη λαϊκός...
με εδίδαξε εκκλησιαστικο ήθος και φρόνημα αν και δεν το εχω τηρήσει μέχρι τώρα αλλα μου έμαθε υπακοή στον ιερέα εν ώρα λατρείας!
Αυτό δεν το ξεχνώ...ας εχουμε την ευχή του αγίου 
Ανδρός παπαΦωτίου του Δια Χριστόν πτωχού και σαλού αλλα και μονοχίτωνος και ανυποδήτου!
αρχιμ. Ιερόθεος Ιωαν. Λουμουσιώτης
Ιεροκηρυξ ι.Μητρ.Υδρας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: