Κυριακή, 28 Νοεμβρίου 2010

Εκπτωση του έρωτος σε σεξ - άκι!

Για την έκπτωση του έρωτα μιλάει στο «Βήμα» ο ιερέας, ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας πατέρας Φιλόθεος Φάρος
  • «Ο Χριστός δεν μίλησε ποτέ ευθέως για την ερωτική συνεύρεση και δεν ασχολήθηκε με τις ερωτικές παρεκτροπές. Δεν θεώρησε θανάσιμο αμάρτημα την ερωτική λειτουργία, αλλά πράγματα που εμείς αγνοούμε εντελώς στις μέρες μας, όπως την υποδούλωση στα υλικά πράγματα» τονίζει στο «Βήμα», με τη διπλή ιδιότητα τού επί δεκαετίες ψυχοθεραπευτή και του ορθόδοξου ιερέα ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος, και εξηγεί ότι «το νομικίστικο πνεύμα δεν μπορεί να έχει θέση στην υγιή χριστιανική παράδοση».

  • Για την επικράτηση αυτού του νομικίστικου πνεύματος όλοι έχουν ευθύνη στην Εκκλησία, πιστοί και κληρικοί. «Οι πιστοί απαιτούν από τον ιερέα να είναι τέλειος. Οταν αποκαλύπτεται ότι δεν είναι και κρίνεται η επαγγελματική του οντότητα, ο ιερέας ψάχνει να βρει έναν τρόπο να φαίνεται τέλειος. Προβάλλει λοιπόν την ερωτική αμαρτία ως μέγιστη διότι μπορεί να γίνει κρυφά, ακόμη και σε επίπεδο διάθεσης, τη στιγμή που ο πλούτος και η χλιδή δεν κρύβονται. Επικεντρώνει συνεπώς την προσοχή του σε άλλα πράγματα για να εξασφαλίσει την απαραίτητη- ψευδή- τελειότητα. Από την άλλη, αν θέλουμε να εξουσιάζουμε τους ανθρώπους δεν υπάρχει αποτελεσματικότερος τρόπος από το να ελέγχουμε τον ερωτισμό τους, την πιο καίρια ανθρώπινη πραγματικότητα. Η αμαρτία λοιπόν που συνδέεται με τον έρωτα αποτελεί δημιούργημα της νεύρωσης και του κινήτρου της εκμετάλλευσης ή της απάτης».

  • «Ο έρωτας δεν είναι μια αυτονομημένη λειτουργία κάποιων οργάνων του σώματος» υπογραμμίζει ο πατέρας Φιλόθεος. Και εξηγεί: «Οταν κανείς περιορίζεται στη φυσική σεξουαλική παρόρμηση και δεν προχωρεί στην επιλογή της κοινωνίας, δηλαδή της εμπειρίας κοινών πραγμάτων και της ψυχικής ένωσης, διαστρέφει τον έρωτα και τον μετατρέπει σε λαγνεία. Εκεί έγκειται η αμαρτία, διότι τότε ο άλλος δεν είναι πρόσωπο αλλά αντικείμενο προς χρήση. Αυτό μπορεί να γίνει και εντός του γάμου. Και τότε είναι ακόμη πιο χυδαίο, διότι δεν μιλάμε πια για έναν άγνωστο αλλά για τον σύντροφο, τον πατέρα ή τη μητέρα των παιδιών μας» δηλώνει.

  • Υπό αυτήν τη θεώρηση, όταν ερωτάται για το ζήτημα των προγαμιαίων σχέσεων, ο 80χρονος πολυγραφότατος πνευματικός αντιδρά. «Η σύγχρονη αντίληψη περί πορνείας, που περιλαμβάνει κάθε ερωτική επαφή εκτός γάμου, είναι ανακριβής. Την εποχή του Ευαγγελίου αφορούσε την επίσκεψη ενός άντρα σε κάποιο οίκο ανοχής. Μόνο οι παπάδες χρησιμοποιούν στις ημέρες μας τον όρο ΄΄προγαμιαίες σχέσεις΄΄. Δεν σημαίνει τίποτα, παρά μόνο για κάποια νευρωτικά άτομα τα οποία έχουν δυσκολία με τον έρωτα και λένε ΄΄δεν μπορώ να έχω ερωτικές επαφές γιατί το απαγορεύει ο παπάς΄΄».

Διαβάστε περισσότερα: http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=370115&dt=28/11/2010#ಇಕ್ಷ್ಜ್ಜ೧೬ಒಕ್ಷ೯ತ್
http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=2&artId=370115&dt=28/11/2010#ixzz16ZsS5PU1


modern father

Σάββατο, 27 Νοεμβρίου 2010

ενας αγνοημένος θησαυρός...


ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ τον κυριο Μάκη Κατσαϊτη, http://moniavgou.blogspot.com/, που έκαμε τον κόπο και έβγαλε αλλά και ανάρτησε τον πλούτο αυτό που αφήνουμε όλοι μας ανεκμετάλλευτο!

  • Στην τοιχογραφία αυτή εικονίζεται η Θεοτόκος ανακλινομένη πλησίον του ιερού Βρέφους του Ιησού Χριστού, κατά την Γέννησιν του Κυρίου μας, πλησίον της Φάτνη των αλόγων ζώων εμφανίζεται βοσκός με ζώα (κάτω δεξιά) και οι μάγοι που ακολουθούν το Άστρο της Βηθλεέμ (πάνω αριστερά) και ο Ιωσήφ ο μνήστωρ της Θεοτόκου (κάτω αριστερά) παλεύει με το ανεξήγητο του μυστηρίου της Ενανθρωπήσεως του Θεού Λόγου στο πρόσωπο του Ιησού Χριστού αφού συνομιλεί με έναν γέροντα που εμφαίνεται δια αυτού η παρουσία του διαβόλου πλησίον του μεγάλου γεγονότος.







Στην πρώτη τοιχογραφία που εικονίζεται εδώ φωτογραφικώς υπάρχει ο Κύριος Ιησούς Χριστός ως νέος εντός μιάς κιβωτιοσχημου «εκκλησίας»(θα λέγαμε) που ενώπιον του ερωτά ο Αγιος Πέτρος Αρχιεπίσκοπος Αλεξανδρείας σεβίζων (εξεικονίζεται έχων δηλαδή ανοιχτάς χείρας) προς τον Χριστό μας: «Τις σου τον χιτώνα Σώτερ διήλε?» και ο Κύριος απαντά: «Άρειος ο άφρων».


Συνέχεια θα υπάρξει σύντομα…


modern father

Παρασκευή, 26 Νοεμβρίου 2010

ορθοδόξου Εκκλησίας μαρτυρία παρά του Αρχιεπισκόπου Καντερβουαρίας

«Η Ορθόδοξη Εκκλησία- την οποία γνωρίζω και αγαπώ από τα εφηβικά μου χρόνια- αντιπροσωπεύει για μένα την κυρίαρχη έκφραση της χριστιανικής πίστεως και πράξεως, η οποία διαφυλάσσει το δόγμα, τη Λειτουργία και τους κανόνες του προσωπικού αγιασμού και της προσευχής, ιδιαιτέρως της ησυχαστικής παραδόσεως. Οι διάφορες Ορθόδοξες Εκκλησίες, όπως και οι άλλες, αγωνίζονται σήμερα να προβάλουν την πολύ πλούσια χριστιανική τους παράδοση σε μια κοινωνία ολοένα πιο ατομικιστική, τεχνολογική, ανυπόμονη και άπληστη. Γνωρίζω ότι η Εκκλησία της Ελλάδος αντιμετωπίζει αυτές τις προκλήσεις. Και γνωρίζω ότι όλο και περισσότερο ανταποκρίνεται με φροντίδα και φαντασία στο καθήκον της μετάδοσης του Ευαγγελίου του Ιησού Χριστού. Στην Ελλάδα, όπως και αλλού, η Εκκλησία δεν είναι μια ιδεολογία ή μια θεωρία: είναι ζωή, ζωή σε κοινωνία με τον Θεό και με τον πλησίον, ζωή η οποία φανερώνεται στη Θεία Λειτουργία, η ζωή του Ιησού Χριστού εν Αγίω Πνεύματι».

Αρχιεπισκόπου του Κάντερμπουρι Rowan Williams

http://anastasiosds.blogspot.com/2010/11/blog-post_26.html

Αυτό, αγαπητοί μου αδελφοί και φίλοι, είναι το συμπέρασμα των λόγων που αναφέρονται παραπάνω, λόγων του Σοφού και Πεπαιδευμένου Αρχιεπισκόπου των Αγγλικανών κυρίου WILLIAMS ο οποίος μας λέγει ότι η αληθινή ζωή μας εν τη Εκκλησία του Χριστού είναι κοινωνία θεώσεως!

Είναι εν τω πεδίω της ανθρώπινης ψυχοσωματικής ολότητος η κοινωνία Θεού και ανθρώπου, η Θεοκοινωνία ως θεου – ανθρώπου κοινωνία!

Η αληθινή φανέρωση αυτής της κοινωνίας γίνεται ως παράθυρο στο σήμερα με προβολή στα έσχατα, τα μελλοντικά, που ξεκινούν από εδώ με πρόγευση της Βασιλείας των Ουρανών, της Βασιλείας του Θεού με παραδοση του παραδείσου ως τρόπου ζωής του πιστού στην λειτουργική τράπεζα που τροφοδοτεί την καθημερινότητα με εικόνες αυφθαρσίας και αγιότητος με προβολές αιωνιότητος.

Στη θεία λειτουργία παίρνουμε ανθρώπινα είδη και τα επιστρέφουμε -στους προσφέροντες- ως θεανθρώπινα στοιχεία θεωμένης πραγματικότητος.

Χρόνια καλά στα παιδιά μας που εορτάζουν σήμερα την μνήμη του προστάτου τους Αγίου ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ του Παφλαγόνος, προστάτου των παίδων και νηπίων!

Να χαίρεσθε τα παιδιά σας και να τα διπλοχαίρεσθε αν είναι και του Χριστού στην πίστη και την ελπίδα, διότι αυτή την ελπίδα την είδα στη ζωή να μάχεται μα πάντα ανίκητη την είδα, την του Χριστού (την) ελπίδα!


modern father

Δευτέρα, 22 Νοεμβρίου 2010

προνοια Θεού και για τους ποιμένες του λαού Αυτού του νέου Ισραήλ

Α Εσδ. 1,7-9 «καὶ ἐδωρήσατο Ἰωσίας τῷ λαῷ τῷ εὑρεθέντι ἀρνῶν καὶ ἐρίφων τριάκοντα χιλιάδας, μόσχους τρισχιλίους· ταῦτα ἐκ τῶν βασιλικῶν ἐδόθη κατ᾿ ἐπαγγελίαν τῷ λαῷ καὶ τοῖς ἱερεῦσι καὶ Λευίταις. καὶ ἔδωκε Χελκίας καὶ Ζαχαρίας καὶ Ἡσκῆλος οἱ ἐπιστάται τοῦ ἱεροῦ τοῖς ἱερεῦσιν εἰς πάσχα πρόβατα δισχίλια ἑξακόσια, μόσχους τριακοσίους. καὶ Ἰεχονίας καὶ Σαμαίας καὶ Ναθαναὴλ ὁ ἀδελφὸς καὶ Ἀσαβίας καὶ Ὀχιῆλος καὶ Ἰωρὰμ χιλίαρχοι ἔδωκαν τοῖς Λευίταις εἰς πάσχα πρόβατα πεντακιχίλια, μόσχους ἑπτακοσίους.»

Α Εσδ. 1,7 «Κατόπιν ο Ιωσίας προσέφερε δια τον παρευρεθέντα κατά την εορτήν του Πασχα εκεί λαόν τριάκοντα χιλιάδας αμνούς και ερίφια και τρεις χιλιάδας μόσχους. Αυτά εδόθησαν κατά διαταγήν του βασιλέως από την βασιλικήν περιουσίαν στον λαόν, τους ιερείς και τους Λευίτας. 8 Επίσης οι προϊστάμενοι του ναού ο Χελκίας, ο Ζαχαρίας και ο Ησκήλος έδωκαν στους ιερείς δια το Πασχα δύο χιλιάδας εξακόσια πρόβατα και τριακοσίους μόσχους. 9 Ο Ιεχονίας, ο Σαμαίας, ο Ναθαναήλ ο αδελφός, ο Ασαβίας, ο Οχιήλος και ο Ιωράμ, οι χιλίαρχοι αρχηγοί έδωκαν στους Λευίτας δια το Πασχα πέντε χιλιάδες πρόβατα και επτακοσίους μόσχους.
http://www.imgap.gr/file1/AG-Pateres/AG%20KeimenoMetafrasi/PD/15.%20EsdrasA.htm


Η απόλυτη πρόνοια του Θεού φαίνεται εδώ στο κείμενο το παλαιοδιαθηκικό για τους ιερείς και λευίτες του(χωρίς μισθούς και κρατικές επιχορηγήσεις αλλά με την θέληση του Θεού ενεργουμένη μέσω του Βασιλέως του τότε).


Η μέριμνα του Θεού γίνεται πράξη από τον Ιωσία τον Βασιλέα του Βασιλείου του Ιούδα, του νοτίου Βασιλείου, ο οποίος μεριμνά τα της θυσίας εις τον Θεό, όχι διότι ο Θεός είχε ανάγκη θυσιών και εδεσμάτων, αλλά ο λαός είχε ανάγκη να ενθυμείται τον Θεόν και ο Θεός να είναι το επίκεντρο της σκέψεως και της καθημερινότητος του εκλεκτού λαού του Θεού.


Οι Αρχιερείς του τότε έλαβαν από τον βασιλέα επιχορήγηση και αμέσως την ενεχείρησαν ως χορηγία εις τους αδελφούς τους ιερείς και λευϊτες…εμερίμνησαν δια τους αδελφούς τους!

Ο Θεός μεριμνά δια του Βασιλέως Ιωσίου, ο Ιωσίας μεριμνά και συνεννοείται μετά των Αρχιερέων και εκείνοι αμέσως τα παραδίσουν εις τους αδελφούς ιερείς και λευϊτες…

Καμμία αδικία και καμμία διαφωνία δεν υπάρχει σε αυτή την δίκαιη μοιρασιά…ενώ σήμερα κάποιοι υψηλά κρατούν προνόμια για την πάρτη τους, ασφαλίζονται αυτάρεσκα και εωσφορικά μακρυά από την χάρη του Θεού και χειρίζονται όπως εκείνοι θέλουν τα του Θεού!

Διότι όλα εντός των ναών και όσα ανήκουν εις αυτούς είναι του Θεού, εμείς δεν είμαστε τίποτε…απλοί οικονόμοι και διαχειριστές, αλλά πολλές φορές κάποιοι οικονόμοι ξεχνούν ότι οικονομούν και διαχειρίζονται και όλα τα πραγματοποιούν σαν να είναι τσιφλίκι του πατέρα τους!
Κανείς δεν μπορεί να μην εμπιστευθεί την χάρη Του και να εμπιστευθεί την ανθρώπινη κρίση που είναι γεμάτη αδικία και εγωτικά κριτήρια!
Όλοι οι αποτελούντες τον λαόν του Θεού είχαν να τρώγουν και είχαν εξασφαλίσει την ανθρώπινη βόλεψη των αναγκών τους!
Θα ήταν αδικία δε να έχουν οι ιερείς και οι λευϊτες και ο λαός να πεινάει…
Δυστυχώς πολλές φορές σήμερα έχουμε εμεις οι κληρικοί περισσότερα από όσα δικαιούμαστε, περισσότερα από όσα πρέπει, περισσότερα από όσα ο μέσος άνθρωπος μπορεί να αποκτήσει και έτσι και την χάρη του Θεού την αφήνουμε ανενέργητον, αφού όλα τα ιδιοποιούμαστε πάνω σε ανθρώπινες βάσεις, ο Θεός περιμένει στο περιθώριο να δείξει τις δυνάμεις Του, να δείξει την αγάπη Του και να αποκαλύψει ότι όστις εμπιστεύεται την πρόνοιαν Κυρίου του Θεού ημών σωθήσεται!

modern father

Πέμπτη, 18 Νοεμβρίου 2010

Πολυτεχνείου απόηχος

Πολυτεχνείου απόηχος

Χρόνια μετά τριάντα και επτά,
Θύμισες παλιές,
Μέρες φωνής και αντάρας,
Εδώ της Ελευθερίας το προπύργιο!
Εδώ το διάσελο του Αγώνα!
Εδώ το δικό μας «Κούγκι».

Κοντινός ο ήχος, οι σειρήνες και οι βουές του καθεστώτος
Μας θυμίζουν βοές και θόρυβο του μωνοπολίου του Δ.Ν.Τ.
Που αν δεν καταφεύγαμε σε αυτό δεν θα υπήρχε η Ελλάδα στο χάρτη
Και τώρα ο χάρτης έγινε χαρτί που υπογράφουν το μνημόνιο
Δηλαδή το δικό μας μνημόσυνο!

Διότι δεν τρεμοπαίζει το καντήλι της ζωής του πλουσίου και του βουλευτού,
Που ο ένας έγινε αδίκως πλούσιος και ο άλλος έγινε ελέω ημών βολευτής
των δικών του συμφερόντων!

Αυτοί οι μεγάλοι και τρανοί δεν ζητούν ελεημοσύνη και θαλπωρή αλλά έχουν μεγαλύτερη απο την φτωχολογιά έλειψη αγάπης!
Ενώ έχουν υλικά η καρδιά ζητά τον δικό της φόρο και όπου να στρέψουν το βλέμμα του μας βλέπουν το θεριό του συστήματος που έστησαν που ενώ ο εργαζόμενος το τροφοδοτεί θεωρητικά, ο έχων την εταιρεία δρέπει τους «καρπούς» και ο άλλος –ο εργάτης- βλέπει να εξαφανίζονται τα όνειρα του!

Βλέπει τον μισθό ή να μειώνεται η να «σταθμεύει» έξω από το σπίτι του
Πονά και θλίβεται γιατί δεν έχει να χαρεί με τα παιδιά του
Το κατι τις το παραπανιστό και ένα δώρο να θέλει να τους πάρει με υπολογισμούς και σκέψεις προσπαθεί να το πετύχει!

Απελπισία τον πιάνει…ενώ τελικά αγώνα θέλει
να ανατρέψει την καθεστηκυία τάξη,
να θάψει τους θεωρητικούς του συστήματος στον τάφο που οι ίδιοι του ανοίγουν!
Επανάσταση μ’ άλλον τρόπο εδώ και τώρα!


modern father

Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2010

Τα γεγονότα του Πολυτεχνείου [ 17 Νοεμβρίου 1973 ]


Καμμία χούντα, κανένα καθεστώς εξουσίας και κανένας, ο οποίος θέλει να επιβάλλεται ενώ δεν εξελέγη δημοκρατικά αλλά έγινε καπέλλο άπο άλλους εγκάθετο δεν μπορεί να περάσει εδώ σε εμάς τους Έλληνες τους πονεμένους και πενομενους, αλλά έχοντας το αίσθημα της αξιοπρεπείας σε υψηλή θέση!
μπορεί να προσπαθούν να μας πείσουν ότι μας ωφελεί ο δανεισμός και επικυριαρχία μιάς ιδιότυπης "χούντας", αλλά δεν τρώμε κουτόχορτο, όταν ο άλλος δίνει δικά του χρήματα θα θέλει να τα πάρει πίσω τοκισμένα...άρα αν δεν μπορούν να επιστραφούν τα λεφτά , θα δωθεί κάτι ως εγγύηση σε εκείνους που σε δάνεισαν και έτσι θα έχουμε ανελευθερία και αποφάσεις που θα μας τις επιβάλλουν!
απορώ δε που είναι η γενιά του Πολυτεχνείου, η γενιά των "ελεύθερων αγωνιζώμενων Ελλήνων", πως έγινα καρεκλοκένταυροι και διαιτώμενοι με αστακό και χαβιάρι ενώ τότε έτρωγαν απλά για να διατηρηθούν στον αγώνα!?!?!?
θέλω να πιστεύω ότι δεν εβλάφθησαν όλοι και δεν αλώθηκαν όλα τα κάστρα του αγώνος αλλά απογοητεύομαι...και ξέρετε τι με έκανε να απογοητευθώ πιο πολύ το ότι είδα τον Γ.Α.Π.(απανδρέου) να αποδίδει φόρο τιμής σε εκείνους που ο συνάδελφος του(αν και της χούντας) πρωθυπουργός ελέγετο! είχε στείλει στο εκτελεστικό απόσπασμα...είχε κηνυγήσει παντοιοτρόπως και είχε δώσει εντολή να ριφθεί η Πύλη του Αγώνος και η Πύλη της Ελευθερίας του λόγου και της σκέψεως!
εκείνο το κηβερνητικό καπέλωμα του Πολυτεχνείου με πόνεσε βαθύτατα...!!!και δεν ξέρω αν μπορώ να ξεπεράσω τέτοια υποκρισία κυβερνώντος -υπευθύνου- δηλαδή ανθρώπου!

modern father

Κυριακή, 7 Νοεμβρίου 2010

σκόρπιες πολιτικές σκέψεις!

  • Η Αλητισσα είπε...
    Ο πραγματικός νικητής των εκλογών είναι η ΑΠΟΧΗ!!Πάντως χαίρομαι που δεν πάμε σε εκλογές γιατί θα ήταν πολύ εύκολη δικαίολογία για να την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια και όλοι μαζί να μας φορτώσουν την επικείμενη πτώχευση!Ακόμα περιμένω να μου απαντήσεις γιατί δεν έχει μπει ακόμα κανείς φυλακή και γιατί δεν έχει πειράξει την εκκλησία…Κλείνω και επιφυλάσσομαι να δω τι θα έχεις να πεις όταν θα έρθει τελικά η πτώχευση και οι υπαίτιοι θα πίνουν στην υγειά μας..Αν διαψευστώ επιφυλάσσομαι να ζητήσω ταπεινά συγγνώμη!!
    http://askardamikti.blogspot.com/2010/11/blog-post_846.html

    αγαπητή μου αλήτισσα...
    χάρηκα για το ότι βλέπετε εσείς ως Ἁλήτισσα την ΑΠΟΧΗ ως στάση διαμαρτυρίας και άρνηση προς τους ηγήτορες που είναι κουφιων λόγων οι εφευρέτες αλλά αυτή μπορεί να γίνει στις περιφερειακές και τις βουλευτικές εκλογές (αν και διαφωνω...δεν νομίζω ότι κρατώντας αποστάσεις από τις εκλογικές μάχες είμαστε αμέτοχοι των επιπτώσεων των εκλογικών κληροτίδων –καλπών)! Άρα πρέπει να δούμε λίγο τα εκλογικά μας κριτήρια και για να μην θεωρητικολογώ θα σας μιλήσω εξομολογητικά για τα δικά μου κριτήρια, για το πώς ψήφισα στις εκλογές και για το πώς ένας συνειδητός χριστιανός είναι ωφέλιμο να ψηφίζει!
    Έκρινα εν πρώτοις ως αμαρτωλός χριστιανός (δηλαδή δεν έπαιξε τόσο ρόλο το αν πιστεύουν οι άνθρωποι που εψήφισα στον Χριστό…διότι νομίζω ότι ούτε και Εκείνος θα είχε το άγχος της κοσμικής καταξιώσεως!και το να έχει την εύννοια του Δημαρχου και του Περιφερειάρχου) και είδα στα κριτήρια μου να με επιρεάζει η ηλικία μου και η ηλικία των υπ’ εμού ψηφισθέντων και επίσης η γραμματική τους γνώση…ήθελα ανθρώπους του γραφείου και του τετραδίου αλλά και νοικοκυρηδες…!
    Νεότητα, νοικοροσύνη και γραμματικές γνώσεις (απόφοιτοι Πανεπιστημίων)!
    Αυτά είναι τα προσωπικά μου κριτήρια και πάνω από όλα προσπάθησα να είναι εντιμοι και ευηπόληπτοι στην κυριολεξία πολίτες … δεν ήθελα να έχουν πέντε σπίτια και 10 αυτοκίνητα!!!
    Αλλιώς θα πάμε κατά διαόλου…(όχι με την θεολογικη σημασία του όρου) … αλλά όπως το λετε εσείς ἁλλήτισσα μου πτώχευση, κατά μονιμη Τροϊκή κηδεμονία!!! Γλυτώσαμε στην Τροία που όλα ήσαν βάρβαρα και θα τον ‘‘πιούμε τον φραπέ‘‘ από τους δήθεν πολιτισμένους ευρωπαίους που θα μας πιούν το αίμα!
    Αλλά ας επανέλθω στα κριτήρια ψηφοφορικής διαδικασίας με προσωπική θέαση πάντα!(άρα δεν διεκδικώ το άσφαλτο του πράγματος και το αλάθητο της θέσεως μου!)
    Ν ε ό τ η τ α = γεμάτη καθάρια διάθεση, αγνή πρόθεση, αψεγάδιαστο προφιλ (συνήθως), παρορμητική αλλά μαχητικά παρορμητική παρέμβαση…το αίμα του νέου βράζει λένε αυτό το βράσιμο του παλμού του και την παρρησία της γνώμης του το χρειαζόμαστε!
    Ν ο ι κ ο κ υ ρ ο σ υ ν η = όταν είμαι σε χώρο ανοικοκύρευτο νοιώθω ότι μόνον δια θειας επεμβάσεως όλα θα τακτοποιηθούν! Έτσι και στην πατρίδα μου την αγαπημένη νοιώθω ότι θέλει απλά έναν νοικοκύρη … και ποιος μπορεί παρα μια μάνα που έχει νοικοκυρεύσει τα δικά της εντος της οικείας της, τα παιδιά της στα σπίτια τους, και κάθε έναν που ζητά τη βοήθεια της!
    Τακτοποίηση με ακρίβεια κουζίνας και ντουλαπιών της χρειάζεται ο δύσμοιρος και καταταλαιπωρημένος τόπος μας!
    απόφοιτοι Πανεπιστημίων , δηλαδή κάτοχος απλού πανεπιστημιακού πτυχίου, δηλαδή των θύραθεν γνώσεων μύστες σε όποιο επιστημονικό κλάδο ζητούσα επίμονα και μάλλον τους βρήκα…αν με απογοητεύσουν Αλήτισσα μου θα είμαι μαζί Σου απέχοντας στις επόμενς αυτοδιοικητικές εκλογές!
    Αλλά τότε οι κομματικές μειοψηφίες θα εκλέγουν δυναστικά καθεστώτα που θα έχουν την κατ’ απίφασιν και κατ’ ευφημισμόν λαϊκή εντολή…
    Όσο για το ότι ο Γιωργάκης δεν τα βάζει με την εκκλησια…ρώτα όσους φορούν αλυσίδες εγκολποειδής!
    Καταλήγω δε τις σκέψεις αυτές τις σκόρπιες νομίζοντας ότι πρέπει να ψηφίζουμε τους αρίστους και εγώ πιστεύω ότι οι πιστοί πρέπει να ψηφίζουμε ανθρώπους του Χριστού, βαθυτάτης πίστεως(αν και δεν το έπραξα…μετά τον χωρισμό που εξήγγηλε ο Γιωργάκης θα το προσέξω!!!)

modern father

Κήρυγμα Κυριακής Β Ματθαίου

Κήρυγμα Κυριακής Β Ματθαίου (18 Ιουνίου 2017-Ι.Ν.Υπαπαντής του Κυρίου Ύδρας), επι του αποστολικού αναγνώσματος. Ακούσαμε, αγαπητοί μου ...