Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου 2011

χθεσινά παρατράγουδα

Από χθες το απόγευμα έχω πάρει ανάποδες με το σύστημα … που όλα λειτουργούν εδώ γύρω στο σκορποχώρι μας, στο Ελλαδιστάν μας, στην χώρα που πλέον κανείς δεν πονά αλλά πολλοί την εκμεταλλεύονται και την απομυζούν, απομυζούν και στραγγίζουν κάθε δυνατότητα της για καλυτέρευση, κάθε αρμοδιότητα της για το συμφέρον του πολίτη αλλά και την προαγωγή των μαθησιακών λειτουργιών και μαθησιακών δυνατοτήτων του πολίτη!

Φράζει το δρόμο ο κάθε υπεύθυνος σε εκείνον που θέλει να μάθει κάτι τις με τον δικό του τρόπο, αυτοσχεδιάζοντας και τελικώς θύοντας εκείνον που ο ίδιος αυθαίρετα νομίζει ότι μπορεί να κάνει ότι θέλει!

Πολλοί υπεύθυνοι ανεύθυνων οργανισμών που ξεπλένουν τα τελευταία ευρώ-εμπνεόμενα προγράμματα, πολλές φορές ελπίζουν ότι επειδή είμαστε κληρικοί τυγχάνουμε πολίτες δευτέρας κατηγορίας και διαλογής…ότι δεν θα αντιδράσουμε για να μην θιγεί ο εγωισμός τους και για να μην πληγωθεί το «αγιασμένο» προφίλ που όλοι θέλουν να έχουν οι κληρικοί για να είναι απόκοσμοι και εξω-θεσμικοί πάντα σε κάθε πρόβλημα, απόβλητοι από τις δημοκρατικές διαδικασίες και τραγικοί στην τελική για τον ίδιο τον εαυτό τους (μας)!

Φυσικά δεν εδέχθην –όσο και εγωιστικό- κι αν ακουσθεί να παρακολουθήσω το μάθημα χατιρικώς και χωρίς να είναι εφικτό να υπογράψω για την παρουσία μου και να σημειώσω στο τέλος του μαθήματος την αποχώρηση μου!

Για την αλήθεια της καταστάσεως μας αυτής (που είναι εντελώς υποκειμενική) μας εθυσίασαν στα Ιταλικά (πρόγραμμα εκμαθήσεως της Ιταλικής γλώσσης) και μας άφησαν στα Αγγλικά που μάλλον είμαι ιδιαίτερα προχωρημένος για το τμήμα αυτό(διότι το αλφάβητο και μερικά που μάθαμε μου φαίνονται γελοία, χωρίς να είναι…αλλά άχρηστα για μένα!)

Δεν με αφήνει δε η συστηματική ανατολίτικη νοοτροπία να εκδυτικισθώ και να ζητήσω τα δικαιώματα μου με ένδικα και νόμιμα μέσα…αναμένουμε στο ακουστικό για τα περαιτέρω...


modern father


Δεν υπάρχουν σχόλια: