Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

ζήτησις ανθρώπινης (συμ-)παράστασεως

Αν θες να πας

Πήγαινε στο σκοτεινό δωμάτιο.

Εγώ θα μείνω εκτός,

Στο Φως Του το ανέσπερο!

Το φωτεινό δωμάτιο, εγώ στο σκοτάδι θα το βάψω…

Μαύρο, το «μαύρο» το πένθιμο της χαρμολύπης.



Στη θετική τη σκέψη, δεν θα απαντήσω αρνητικά!

Αλλά στην αρνητική τη σκέψη, θε να απαντήσω αρνητικά!

Μια άλλου είδους κατάφαση αλλοτινή και νέα.

Για να μην θεαθεί το πρόβλημα αλλιώς…

Το δικό μου , το δικό σου πρόβλημα και πώς να του απαντήσω?

Δεν ξέρω τι να πω, πώς να αποκριθώ?




Την πίστη του πιστού να χειρισθώ,

Να τεχνουργήσω το ατεχνούργητο Εγώ μου, ενσυνειδήτως!

Να ψηλαφίσω τον αψηλάφιτον Θεό μου

Και να γευθώ το χάρισμα το «ά-χαρε(ή -ι)ς» (άνευ χάριτος) και δωρημένο,

Αλλά και να αντιδωρήσω Αγάπη,

Στον άνθρωπο που τόσο την ζητά!


modern father

Δεν υπάρχουν σχόλια: