Σάββατο, 29 Ιανουαρίου 2011

γυριζω τις πλάτες μου στο μέλλον!





«Γυρίζω τις πλάτες μου στο μέλλον,

Στο μέλλον που φτιάχνετε όπως θέλετε!

Αφού η ιστορία σας ανήκει,

Σαρώστε το λοιπόν αν επιμένετε!»

Αλλά τελικά εμείς οι εν τη Εκκλησία ευρισκόμενοι, δηλαδή εντός του ναού, άνθρωποι α γ α π ο ύ μ ε τον Χριστό μας και άρα εξ αυτού του γεγονότος συνεπακόλουθο συμπέρασμα τυγχάνει το ότι α γ α π ο ύ μ ε τους αδελφούς μας!

Άρα δεν γυρίζουμε τις πλάτες μας στο μέλλον τους που είναι συνυφασμένο με το δικό μας, ο ένας στηρίζει τον άλλον ως πόλις οχυρά, πόλις περιτειχισμένη με τείχος ασφαλείας, και πορευόμαστε εν ελευθερία και περισσή αγάπη προς την βασιλεία των Ουρανών.

Το μέλλον φτιάχνετε όπως εμείς οι πνευματικοί πατέρες και πρεσβύτεροι του λαού «θέλουμε», η δική μας εν Χριστώ πορεία και η δική μας σκέψη διατυπωμένη επί χάρτου, επί τοίχου ενός ιστολογίου ή μιάς ιστοσελίδος, είτε και δια λόγου ακόμη…εμείς καθοδηγούμε όσους ελάχιστους έρχονται κοντά μας διότι ο λόγος και οι αμαρτίες μας εξεδιώξαν!

Μπορείς να αγαπάς και να πετάς τσιμεντόλιθους εις τους κτίστες να κτίσουν ένα σπίτι ή πρέπει να αφήσεις ήσυχα και ήρεμα τα υλικά οικοδομής ενώπιον των ποδών των κτιστών?

Μπορείς να νομίζεις ότι ξέρεις τα πάντα για τους αδελφούς σου από τα εξωτερικά στοιχεία, να νομίζεις ότι σου ανήκουν όλα, ότι έχεις αλάνθαστο κριτήριο για να διακρίνεις το καλό εις την ζωήν των άλλων?

Μπορείς χωρίς να τους απογυμνώσεις από την χάρη του Θεού και την κοινωνία μαζί Του να επέμβεις στην ζωή τους?

διότι εκεί που εσύ νομίζεις ότι πλεονάζει η αμαρτία και εκεί που (όντως) πλεονάζει η αμαρτία περίσσεια χάριτος και πολλή η ευλογία του Θεού έρχεται!

Έτσι πορεύεται ο Θεός στις ζωές των ανθρώπων

-χωρίς να μπορεί να εγκλεισθεί στις ζώνες των υπερ-αγνών και καθάριων «τέκνων» που όμως δεν μπορούν να αγαπήσουν τον αδελφό τους!

-χωρίς να ζει στις καρδιές των σκληροκάρδιων αλλά καρεκλοκένταυρων διακονητών του!

-χωρίς να είναι μέσα μας, εντός ημών των ατίθασων και αμαρτωλών παιδιών του!

-χωρις…..

-χωρίς……

-χωρίς……..

Αφήστε Τον όμως τον Χριστό μας να υπάρχει όπως το ιερό Ευαγγέλιο του θέλει και όχι όπως ψευδεπίγραφα πολλοί από εμάς εκφραζόμαστε ως απόλυτοι εκφραστές του αλλά και μοναδικά προδρομικοί κήρυκες!

Modern father

Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2011

απαντηση μας η πρέπουσα...

αφου το "καταντημα" των γηρατειων και η απομόνωσις δεν τον αφηνουν τον "άγιο" ελευθερο να ζει εν Χριστώ και να βοηθά με την προσευχη του τότε ας διαβάσει και τα εξής...

""""Την οφειλομένη απάντηση μέσα από το 24ωρο Πρακτορείο Εκκλησιαστικών Ειδήσεων «Romfea.gr», δίνει ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Χαρτούμ κ. Εμμανουήλ προς όλους εκείνους που όπως τονίζει:
«Λασπολογούν, ειρωνεύονται και καταδικάζουν με περισσή ευκολία Πατριάρχες, Επισκόπους, Ιερείς, Διακόνους και Μοναχούς, όταν δεν ταυτίζονται μαζί τους, ή όταν δεν ενεργούν με τους τρόπους τους».
Ο σεβαστός και ιεραπόστολος μητροπολίτης Χαρτούμ, χαρακτηρίζει όλους αυτούς «δολοφόνους ψυχών» που τα χέρια τους δεν έμαθαν να ευλογούν και να συγχωρούν, προσθέτοντάς ότι «μάλλον δεν έχουν χέρια».
Η απάντηση του κ. Εμμανουήλ μέσα από την Romfea.gr, έχει ως εξής:
«...ΣΥ ΤΙΣ ΕΙ Ο ΚΡΙΝΩΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ ΙΚΕΤΗΝ...» (Ρωμ. ιδ΄ 4 )
Επίκαιρος όσο ποτέ άλλοτε ο Παύλειος τούτος λόγος. Μέχρι «τερμάτων αιώνος» η επικαιρότητά του. Και θα είναι επίκαιρα πάντοτε για τις ψυχές εκείνες που θα αναζητούν ελεύθερα, αληθινά και γνήσια την εν Θεώ ταυτότητά τους.
Κι αυτή την εν Θεώ ταυτότητά μας, για να τη βρούμε πρέπει να κατέβουμε μέσα στα άπειρα βάθη του είναι μας.
Μέσα στα άγνωστα υπόγεια της προσωπικότητάς μας, άν αυτή θέλουμε να είναι αληθινά με το Θεό. Κι αυτή είναι η πιο σκληρή άσκηση που πραγματώνεται μόνο «εν ησυχία..» και βιώνεται «εν προσευχή και νηστεία». Νηστεία ενάντια στη κακία. Νηστεία εναντίον του κακού.
Μια νηστεία ενάντια στον αμαρτωλό και την αμαρτία που συγκατοικεί μέσα μας. Μια νηστεία που βλέπει και ορά μόνο τα δικά της λάθη και ατοπήματα. Μια νηστεία που δεν ζυγίζει τα λάθη των άλλων με τη ζυγαριά του φαρμακείου, ενώ τα δικά της με τη ζυγαριά που ζυγίζονται φορτηγά.
Ο γνήσιος του Θεού άνθρωπος όσο ωριμάζει πνευματικά μέσα στο χρόνο, βλέπει με ακρίβεια και αυστηρότητα μόνο τα δικά του λάθη και σφάλματα. Ενώ των άλλων τα βλέπει μικρά, ασήμαντα και ελάχιστα.
Λίγο αν ξεφύγει κανείς απο αυτόν τον χρυσό κανόνα πνευματικής αληθινά ζωής, έχει απωλέσει ήδη τη ψυχή του.
Κατάσταση που παρουσιάζεται μέσα στην Εκκλησία στους αυτοτιτλοφο-ρούμενους και αυτοδιαφημιζόμενους πνευματικούς ανθρώπους.
Είναι άραγε σύμπτωμα; Είναι παγίδα του διαβόλου; Είναι ψυχασθένεια που βλέπει μονίμως τα λάθη των άλλων με μεγενθυτικό φακό, ενώ τα δικά τους με μικροσκόπιο; Είναι η ασθένεια αυτοδικαίωσης; Είναι ψυχικό νεόπλασμα; Είναι εκκλησιαστική διαστροφή; Δεν έχω κατάλληλες απαντήσεις.
Ξέρω πως δεν είμαι ψυχαναλυτής, ούτε κριτής, πολύ δε περισσότερο ούτε δίκαιος, αφού κατά τον του Κυρίου λόγο μόνο η δική Του κρίση είναι δίκαιη «...και η κρίσις η εμή δικαία εστίν...» (Ιωάν. Ε, 30).
Κάθε φορά που με κεκτημένη ταχύτητα κρίνουμε κάποιον ή κάποιους, ήδη έχουμε σφετεριστεί το δικαίωμα της κρίσης που ανήκει αποκλειστικά σε ΕΚΕΙΝΟΝ.
Τα λόγια όμως αυτά για κάποιους είναι επιεικώς γλαφυρά έως επαρκώς συναισθηματικά.
Διαχρονικά κάποιοι μέσα στο εκκλησιαστικό σώμα, ενώ γνωρίζουν πολύ καλά πως «...εν ώ μέτρω μετρείτε μετρηθήσετε υμίν...» (Ματθ. Ζ΄ 2), εθελοτυφλούντες κρίνουν, επικρίνουν, κατακρίνουν και κυρίως καταδικάζουν αποφασίζοντες ακόμη το αιώνιο μέλλον των άλλων. Λασπολογούν. Μήπως το μυαλό τους δεν είναι από πηλό, αλλά απ’την πιο βρώμικη λάσπη δημιουργημένο;
Συγχώρησέ μου Κύριε την βλασφημίαν ταύτην! Αλλά κάποια πλάσματά Σου σφετερίζονται τη δική Σου δύναμη και εξουσία, γεννημένα μέσα στην ατμόσφαιρα του φασισμού και καχεκτικά μεγαλωμένα στο περιβάλλον του σκοταδισμού και της ανελευθερίας.
Λασπολογούν, ειρωνεύονται και καταδικάζουν με περισσή ευκολία Πατριάρχες, Επισκόπους, Ιερείς, Διακόνους και Μοναχούς, όταν δεν ταυτίζονται μαζί τους, ή όταν δεν ενεργούν με τους τρόπους τους.
Υποδύονται ρόλους μεγάλων εκκλησιαστικών φυσιογνωμιών, τολμούν θρασύτατα να ταυτίζονται με μαχητές της πίστεως και της ιστορίας. Και τέλος ανοήτως πιστεύουν ότι με τις παρεμβάσεις τους διαφυλάσσουν το κύρος της Εκκλησίας !!!
Απομονώνουν το «ελέγχετε» του Παύλου, ενώ διαγράφουν το «μάλλον» που κρύβει τη διάσταση της φειδωλότητας και της προσοχής στην κρίση μας για τους άλλους. Οι θλιβεροί αυτοί άνθρωποι πάσχουν επιπλέον από το Ναπολεόντειο σύνδρομο «το κράτος είμαι εγώ».
«Η εκκλησία είμαι εγώ» κατ’ αντιστοιχίαν. Σχολιάζουν ειρωνικά, επικρίνουν έως και απορρίπτουν Συνόδους και όσους μετέχουν ή συγκαλούν αυτές.
Όλα είναι άκυρα γι’ αυτούς. Όλα τα θεωρούν ψευδεπίγραφα. Τα πάντα, γύρω τους, όζουν εκτός απ’ αυτούς. Έχουν ανακηρύξει αγίους εαυτούς και αλλήλους από το τώρα αυτής της ζωής.
Και το αλλήλους πάντα δεν αφορά όλους, αλλά μόνον τους δικούς τους. Δικοί τους είναι πάντα οι εγγεγραμένοι στα «μητρώα» «της Λέσχης των καθαρών». Πρώτον, είναι οι υπακούοντες στους κοινούς κανόνες. Δεύτερον, είναι οι συμμορφούμενοι με σαφή και τυποποιημένη εμφάνιση !.....

.........

Να σημειωθεί ότι στα μητρώα της λέσχης έχουν καταγραφεί όλα τα στοιχεία των πάντοτε αμαρτωλών άλλων.... Από την ημέρα της γεννήσεώς τους άχρι του νυν.
Γνωρίζουν καλώς και δικτυωμένοι παντού με δικούς τους οπαδούς καταγράφουν όλες τις κινήσεις των άλλων.
Τρέφονται από το παρελθόν. Από εκεί γεμίζουν τις φαρέτρες τις διαστροφικής τους μανίας.
Έτοιμοι να σκοτώσουν ψυχικά τον άλλον. Είναι δολοφόνοι ψυχών. Τα χέρια τους δεν έμαθαν να ευλογούν. Τα χέρια τους δεν ξέρουν να αγκαλιάζουν και δεν μπορούν να συγχωρούν. Μάλλον θα έλεγε κανείς πως δεν έχουν χέρια. Εναν δείκτη μόνον έχουν, πού τον έχουν καλά εκπαιδεύσει να δακτυλοδικτεί τούς άλλους-τους υπεναντίους, καθ΄ ότι οι ίδιοι δεν είναι «ώσπερ οι λοιποί των ανθρώπων».
Αυτοί έχουν το χάρισμα της αναμαρτησίας, ως δηθεν άσαρκοι και άυλοι. Ω ! Κύριε επίβλεψον εξ ουρανού και είδε την ασθένειαν πάντων ημών. Εάν τώρα, όσοι ανατρέξουν στα αρχεία της δικής τους ζωής και βιοτής, τότε..... ώ ! τότε....... Τότε όχι μόνον οι κρίνοντες κρίνονται, αλλά αποκαλύπτεται η δική τους υποκρισία και πνευματική γύμνια.

..........


αλλά από δω και στο εξής η κατρακύλα στο επίπεδό σου με υποτιμά.

............

Ότι και αν επιστρατεύσω σε χωρία ή τοποθετήσεις συνετών ή και αγίων ανδρών δεν θα σέ αγγίξει, διότι εσύ λιτανεύεις 70 χρόνια το βούρκο του μίσους και των απωθημένων σου.
«Κύριε, φύλαξόν με απο συκοφαντίας ανθρώπων και φυλάξω τας εντολάς Σου».

«Κρῖνον αὐτόν ὁ Θεός» (Ψαλμ. Ε΄ 11)."""

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr/2011/01/blog-post_8614.html#ixzz1CF11lQO6

http://www.pentapostagma.gr/2011/01/blog-post_8614.html#more

συμφωνώ και επαυξάνω(σε όσα παρέθεσα...)

λοιδορίες δεν θα επιστρέψω!
ούτε θα ασχοληθώ άλλο μαζι Του(ς)...θέλουν την εκκλησιαστική διακονία σε άλλα μέτρα και σταθμά...ας την κρατήσουν την γνώμην δια τον εαυτόν τους!


κλείνω δε με μια παροιμία απο την λεβεντογέννα Κρήτη:
"καλοχαιρέτα τους πεζούς άμα καβαλικέψεις,
για να σε χαιρετούν και αυτοί άμα θα ξεπεζέψεις
"!!!!!!!!!!!!!!!!
με τιμή,

modern father αλλά και παπα-Ιερόθεος

Πέμπτη, 20 Ιανουαρίου 2011

Πως ανοίγουμε την μπάρα στα διόδια.

η διαμαρτυρία ενός Αγγέλου...

ΚΡΑΝΙΔΙ 19/1/2011
ΤΕΤΑΡΤΗ 7:00 ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

"ΟΙ ΚΙΝΕΖΟΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΟΥΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ.ΚΑΜΜΙΑ ΤΗΡΗΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ ΚΑΝΕΝΑ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΘΕΣΠΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΔΙΑΦΟΡΟΥΝ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ.ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ.ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΠΟΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΣΑΝ ΚΑΛΟΙ ‘ΕΛΛΗΝΕΣ’ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ‘ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ’ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΕΔΡΑΙΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.
ΘΕΡΜΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΕΜΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΜΟΥ.ΤΣΟΥΠΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ."


http://sikam.wordpress.com/2011/01/19/%ce%b8%ce%b5%cf%89%cf%81%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%b2%ce%b9%ce%b2%ce%bb%ce%b9%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%89%ce%bd-%ce%b1%cf%83%ce%b8%ce%b5%ce%bd%ce%b5%ce%b9%ce%b1%cf%83-%ce%bf%ce%b1%ce%b5%ce%b5-tebe/

o φίλος και συμμαθητής μου κάποτε, αλλά και σήμερα φίλος (αν και δεν βλεπόμαστε συχνά) και ενεργός πολίτης, επαγγελματίας με μόχθο αλλα και εργατικός πολύ, κύριος Τσούπας Άγγελος εκ Πορτοχελίου της αγαπημένης μας Ερμιονίδος, εκφράζει ελεύθερα την γνώμη του κινδυνελυοντας να στοχοποιηθεί απο την διεθνισμένη εμπορική κοινότητα των κινέζων και καταγγέλει την αλλοπρόσαλη τακτική τους.
το ότι δεν τηρούν οράριο και δεν σέβονται τους κανόνες ανταγωνισμού του θεμιτού και επιτρεπτού...
η καταγγελία για να εκφέρεται απο τον Άγγελο αληθεύει και παρακαλω να προσεχθεί απο τους αρμοδίους!
να εύχεσθε να σεβασθούν τους κανόνες της ελληνικής αγοράς, αλλιώς π[ρέπει εμείς να τους εκδικηθούμε ευγενικά χωρίς να τους κάνουμε κακό πραγματικό-σωματικό- αλλά κάνοντας τους κακό εργασιακό -μη ψωνίζοντας- απο τα μαγαζιά τους.

modern father

Τρίτη, 18 Ιανουαρίου 2011

16-1-11 ΣΚΑΝΔΑΛΙΣΜΟΣ ΣΟΚ!! ΑΠΟ ΤΟΝ Μ.ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΙΓΝΑΤΙΟ

Χριστιανοί ορθόδοξοι ή της λαϊκής αγοράς οι κακόδοξοι?

Δυστυχώς δεν μπορούσα να πιστέψω στα αυτιά μου…δεν μπορούσα να πιστέψω ότι κάποιοι χριστιανοί άνευ σεβασμού και λίγης ευγένειας, εστράφησαν εναντίον του Επισκόπου!

Ο Σεβασμιώτατος πατέρας Ιγνάτιος ομίλησε με πολλή σεβασμό σε αναιδείς και οργίλους!

Που λέγει το ευαγγέλιο, αγαπητοί διαφωνούντες αδελφοί μου, το ευαγγέλιο του Χριστού μας, να θηριομαχείτε…να φωνάζετε… να οργίζεσθε και να κάνετε τον οίκον του Χριστού μας, οίκον εμπορίου(με την έννοια και τον θόρυβο του πολυκαταστήματος The Mall εις Αθήνας)!

Ο Χριστός μόνον μία φορά έριξε τους χρηματεμπόρους και τους πάγκους τους κάτω! Πήρε φραγγέλιο και αντέδρασε…όταν κατέστρεψαν τον ναό και τον χρησιμοποιησαν αλλιώς, σε άλλη χρήση!

Εδώ ο ναός έγινε ένα κατάπτυστο «μαγαζί», ένα κακόγουστο «καφενείο», ένα ελεεινό «θέατρο»!

Αντί να αφουγκραστούμε τον λόγον του Θεού που είναι αποκάλυψη σχέσεως Θεού και ανθρώπου, ακούμε οργισμένες φωνές και βοώσα οργή!

Σε όποια μορφή γλώσσης κι αν ακουστεί το μήνυμα της διδαχής του Θεού μας ωφελεί και αντί να αφήσουμε τον λόγο του Θεού να μπει στις καρδιές μας, εμείς τον διάβολο υποδεχθήκαμε «εγκάρδια»!

Κάποιοι οργάνωσαν ανθρώπους σε συντυχία ταλιμπάν, σε συναπάντημα «διαβόλων» (δηλαδή διαστροφέων) του αληθινού νοήματος του Χριστού, σε φωνασκούντες νεανίες ή γηραλέους παιδαριώδεις συμπεριφερομένους εν τω ναώ απρεπώς.

Σίγουρα δεν θύμισε ουρανό…όλο αυτό, για μια ακόμη φορά ακούγεται η φωνή του Θεού στη δημοτική …

όσοι και να θέλουν να το πουν ότι δεν είναι η φωνή του Θεού, οι λόγοι ήταν του Χριστού μας με την φωνή του Επισκόπου Ιγνατίου και η αντιμετώπιση της διαφωνίας δεν είναι φωνή χριστιανών και η αντιμετώπιση αυτή δεν αρμόζει σε «αγίους»(κατά τον μέγα Παύλο που αποκαλεί τους χριστιανούς αγίους) όπως όλοι εκλήθημεν άγιοι και προς αγιασμόν από την βάπτιση μας και εντεύθεν μεχρι της μελλούσης κρίσεως το αποτέλεσμα.

Καλόν θα ήταν να μείνουν να συζητήσουν την διαφωνία τους με τον Σεβασμιώτατο και νομίζω ότι μπορεί και σίγουρα θέλει να ακούει το ποίμνιο του…και στο κάτω κάτω την ευθύνη ενώπιον του Θεού εμεις οι κληρικοί την αναλαμβάνουμε!

Μακαρι να γίνουμε ανεκτότεροι οι πάντες ενώπιον των άλλων και όταν αναφερόμαστε στους άλλους και να δοξάζουμε ακόμη και με την διαφωνία μας τον Θεόν μας ανάμεσα στους ανθρώπους του καιρού μας. (ενά αμην μεγαλόφωνο ταιριάζει στην τελευταία ευχή μας αυτή.)

Κυριακή, 16 Ιανουαρίου 2011

μεγάλου της ερημου Καθηγητού δίδαγμα

ο όσιος Αντώνιος ο και καθηγητής της ερήμου καλούμενος είναι ενας ασκητής μεγάλου βεληνεκούς, παγκοσμίου φήμης αλλά και οικουμενικά χριστιανικός πατέρας της Εκκλησίας όχι με την έννοια του Διδασκάλου του κλασσικού εις το είδος του, αλλά με την διδασκαλική έννοια, της επιρροής του αγίου σε όλους εμάς σήμερα! σε κόπτες, παπικούς, αλλά και προστεστάνες ο άγιος έχει μια θέση εξέχουσα, πολλώ δε μάλλον για εμάς τους ορθοδόξους χριστιανούς και ιδιατέρως τους μοναχούς μας.
το ήθος του αγίου Αντωνίου είναι ήθος Χριστού, είναι ήθος που ταιριάζει σε χριστιανούς άνευ ηθικοπλαστικής διαθέσεως και ηθικίζουσας νοοτροπίας, χωρίς διάθεση υποκρισίας και ετερο-κατακρισί(-α)ς που πληγώνει και δημιουργεί απόσταση ου την τυχούσαν μεταξύ υμών και ημών των πιστών χριστιανών.
ο άγιος καταλήγει να λέγει ότι "εγώ ου φοβούμαι τον Θεόν, αλλά αγαπώ Αυτόν", συστοιχεί το δικό του βίωμα, με την εμπειρική διάθεση προσεγγίσεως της χριστιανικής διδασκαλίας και της εγγκεντρίσεως μας εις τον ευαγγελικόν τρόπον ζωής.
συμφωνεί με τον άγιο Ιωάννη τον Θεολόγον όχι επειδή εξαναγκάζεται για να μην ειδωθεί ως "αιρετικός" αλλά επειδή λέγει και ζει σαν τον μαθητή του Χριστού και απόστολον Ιωάννην, τον μέγαν θεολόγον και κήρυκα της πίστεως.
και μας λέγει ο άγιος μας Αντώνιος, ότι επειδή αγαπώ τον Θεόν, δεν μπορώ να τον φοβάμαι!
όταν εμπιστεύομαι κάποιον δεν μπορώ να τον υποσκάπτω στην γνώμη του και δεν μπορώ να βλέπω με άλλο μάτι την θέληση του σήμερα και αλλέως πως αύριο!άρα αγαπώ τον Θεό σημαίνει ότι είμαι ανοιχτός στην αγάπη Του, και σε κάθε τρόπο που Εκείνος αποφασίζει να με εγγίσει και να εντυχήσει εντός μου, αλλά και να νοιώσει την παρουσία Του στη ζωή μου ως επιλογή μου να θέλω εντός μου τον αγαπημένον μου, Κύριον Ιησούν τον Χριστόν μας.
χρόνια πάμπολλα και πλείστα στους εορτάζοντες και στις εορτάζουσες.
Σκέπη ημών των μοναχών του κόσμου τούτου ο ασκητής μέγας όσιος Αντώνιος.
modern
ಮೊದೆರ್ನ್ father

Τρίτη, 11 Ιανουαρίου 2011

χειροτονητηριος λόγος Πρεσβυτέρου (παπα) Ιεροθέου

εκφώνησις του λόγου του χειροτονητηρίου μας κατα την εις πρεσβύτερον χειροτονίαν μας υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ύδρας κυρίου μας, κυρίου Εφραίμ κατα την 8ην Ιανουαρίου ೨೦೧೧ εν τω ιερώ Ναώ Ευαγγελισμού Θεοτόκου Κοιλάδος.

Χειροτονητήριος της εις Πρεσβύτερον χειροτονίας μας.

εἶναι τὰ ἔθνη συγκληρονόμα καὶ σύσσωμα καὶ συμμέτοχα τῆς ἐπαγγελίας αὐτοῦ ἐν τῷ Χριστῷ διὰ τοῦ εὐαγγελίου, 7 οὗ ἐγενόμην διάκονος κατὰ τὴν δωρεὰν τῆς χάριτος τοῦ Θεοῦ τὴν δοθεῖσάν μοι κατὰ τὴν ἐνέργειαν τῆς δυνάμεως αὐτοῦ. 8 ἐμοὶ τῷ ἐλαχιστοτέρῳ πάντων τῶν ἁγίων ἐδόθη ἡ χάρις αὕτη” (Εφεσίους κεφ. γ΄)

Η κληρονομία του Θεού ως αποκάλυψη του δεν ανήκει σε ένα έθνος αλλά σε κάθε έθνος και κάθε ανθρώπινη εξουσιαστική επικυριαρχία και όλα μαζί τα έθνη κληρονομούν τον Χριστό μας. Του Χριστού δε διάκονος είναι ο μέγας και θείος Παύλος και όπως και σε εκείνον εδόθη η χάρις του Χριστού έτσι και σε εμάς σήμερον δίδεται η παρακαταθήκη της ιερωσύνης Του μεγάλου Αρχιερέως που εθυσίασε τον Εαυτό Του, γενόμενος θυσία υπέρ ημών.

“η γάρ ιερωσύνη τελείται μεν επι της γης, τάξιν δε επουρανίων έχει ταγμάτων` και μάλα γε εικότως. Ου γάρ άνθρωπος, ουκ άγγελος, ουκ αρχάγγελος, ουκ άλλη τις κτιστή δύναμις, αλλ’ αυτός ο Παράκλητος ταύτην διετάξατο την ακολουθίαν, και έτι μένοντας εν σαρκί την των αγγέλων έπεισε φαντάζεσθαι διακονίαν”[1]

Σεβασμιώτατε Πάτερ και μύστα του μεγάλου μυστηρίου της Ιερωσύνης, Μητροπολίτα Ύδρας κ. Εφραίμ,

Σεβασμία των Πρεσβυτέρων και λίαν ηγαπημένη των Συν-Διακόνων ημών χορεία,

Εντιμότατε Δήμαρχε της Ύδρας, κ. Κοτρώνη,

Αγαπητοί και ευλογημένοι αδελφοί εν τω συνδέσμω της πίστεως,

Είναι η ιερωσύνη, ένα όνειρο και μιά προσωπική κλήσις και επιλογή αλλά και το μέγα μυστήριο, που κατά τον άγιον Ιωάννην, τον Χρυσορρόαν και Πνευματοκίνητον Αρχιεπίσκοπον Κωνσταντινουπόλεως, τελείται εις την γην αλλά είναι υπερ-ουράνιος υπόθεσις, είναι έργον υπερ-ανθρώπινον, είναι έργον υπερ-αισθητόν αλλά επειδή τελείται τη δυνάμει και ενεργεία και χάριτι του Θείου Πνεύματος αξιώνεται η Εκκλησία του Χριστού να έχει λειτουργούς τους εν κόσμω και εκ του κόσμου και δια τον κόσμον ανθρώπους λειτουργούς των μυστηρίων του Θεού, όπως τονίζει εμφαντικότατα ο μέγας ποιμαντικός Θεολόγος της Εκκλησία του Χριστού, Ιερός Χρυσόστομος: «ὁ δέ ἱερεύς τήν ἑαυτοῦ δανείζει γλῶτταν καί τήν ἑαυτοῦ παρέχει χεῖρα»[2].

Και συνεχίζει ο μύστης Ιωάννης ο Χρυσόστομος : “μετάβηθι τοίνυν εκείθεν επι τα νύν τελούμενα, και ου θαυμαστά όψει μόνον, αλλά και πάσαν έκπληξιν υπερβαίνοντα. Έστεικε γάρ ο ιερεύς, ου πύρ καταφέρων, αλλά το Πνεύμα το άγιον` και την ικετηρίαν επι πολύ ποιείται, ουχ ίνα τις λαμπάς άνωθεν αφεθείσα καταναλώση τα προκείμενα, αλλ’ ίνα η χάρις επιπεσούσα τη θυσία δι’ εκείνης τας απάντων ψυχάς ανάψη, και αργυρίου λαμπροτέρας αποδείξη πεπυρωμένου. ”[3]

Προσκαλεί ο θείος Επίσκοπος του Χριστού, να μεταβούμε όπως τότε εις το θυσιαστήριον του Προφήτου Ηλιού ενώπιον των ειδωλολατρών ιερέων και να υπερβούμε το θαύμα του Ηλιού με το πύρ που κατέκαυσε τα σφάγια και να ειδούμε το θείο Πνεύμα.

Το δε Πνεύμα το Άγιον και Θείον δεν καίει αισθητώς αλλά πυρπολεί πνευματικώς και πυρακτώνει τον νουν και την καρδίαν, τους νεφρούς και τα σπλάχνα και ανάπτει τον λύχνον της πνευματικής μας υπάρξεως και της ιερατικής μας τιμής και διακονίας και ανάπτει την φλογώδη διάθεσιν της καρδίας μας .

Το Πνεύμα το θείον πλέον ενοικεί και εμπερηπατεί εν ημίν εν τη ώρα ταύτη της χειροτονίας μας.

Ώρα ιερά και σεβάσμιος κατά την οποίαν οι σκέψεις μας είναι πάμπολλες και σύμμεικτες.

Οι ποταμοί δε της καρδίας μας πολύ θα ήθελαν να ρεύσουν εκ των αισθημάτων μας και να το απολαύσει όστις ήθελεν αλλά και η χρονική περίστασις δεν συνάδει μετ’ αυτού και η δημοσία εξομολόγησις τέτοιων αισθημάτων είναι κουφή και κενή δια πάντας τους ακούοντας και επερωτώντας ημάς , προς έπαινον ανθρώπων το πράττεις? Κακώς έπραξες! προς δόξαν Θεού το πράττεις? Κακώς ένευσες και ομίλησες, η σιωπή αρμόζει εν τη μυστηριακή ταύτη τραπέζει και συνάξει! Ας παραδωθούμε στη γλώσσα του μέλλοντος αιώνος που είναι η ιερά σιωπή ενώπιον του Λάμποντος Θρόνου του Κυρίου ημών.

Ήθελον πολλά ειπείν αλλ’ όμως μόνος προς μόνον τον Θεόν μας!

Εκ νηφούσης διαθέσεως θέλω να ευχαριστήσω Τριάδαν μίαν απαραλλάκτον, ούσίαν τε και Θεότητα! Να δοξάσω μετά απάσης της εκκλησιαστικής κοινότητος τον Θεόν ημών!

Δόξα τω μόνω Θεώ ημών!

Να ευχαριστήσω την Κυρίαν Θεοτόκον, την μητέραν του Χριστού μου, εις ην κατέφευγον και θα καταφεύγω πάντοτε!

Χαίρε Νύμφη ανύμφευτε!

Να ευχαριστήσω τον Τίμιον Πρόδρομον, πατέραν και προστάτην μου!

Χαίρε του Κυρίου Βαπτιστά και Πρόδρομε!

Να ευχαριστήσω τον άγιον μου Ιερόθεον επίσκοπον της πόλεως των Αθηνών.

Χαίρε, ω μέγα Ιερόθεε, της Θεοτόκου το σκήνωμα ο υμνήσας!

Σεβαμιώτατε, εσάς εκ μέσης καρδίας θέλω να ευχαριστήσω που τόσα πολλά μας εμάθατε με τον λόγον σας, αλλα τελικώς δια τα τόσα ωφέλημα που είδα διακονώντας πλησίον ημών τον πληγωμένον άνθρωπον!

Θα θυμάμαι την διακονίαν μου και εύχομαι να παραμείνω διάκονος κοντά Σας διακονώντας τον Χριστόν και την Εκκλησίαν Του και από την χορεία των πρεσβυτέρων.

Η «σχολή» των Διακόνων Σας είναι προπαιδεία ου η τυχούσα δι’ εμέ, έμαθον και ήκουον παρ’ Υμών από τα έργα Σας, από τας συμβουλάς Σας αλλά και από την διωπώσα πολλές φορές διάθεσιν! Μακάρι να μπορέσω να σέβομαι όπως Υμείς Γέροντα και Επίσκοπε μας, όσους μας αμφισβητούν, όσους μας υβρίζουν και όσους μας συκοφαντούν! Μακάρι να είμαι στο ένα χιλιοστό όπως Σεις στην λατρεία του Θεού υμνώντας της «δημιουργική και συνεντική των απάντων Θεού Σοφίαν και Δύναμιν»!

Σεβαστοί μου πατέρες, πρεσβύτεροι και διάκονοι, ευχαριστώ και όλους εσάς που με ανεχθήκατε πολλές φορές συλλειτουργό Σας, για τον καθέναν από Σας έχω λόγον αγαθόν λαλήσαι αλλά ο χρόνος δεν μας το επιτρέπει.

…………………………

…………………………

Θέλουμε την παρούσαν στιγμήν να στρέψωμεν την σκέψιν και τον νου μας προς τον Πατέρα και Δημιουργόν μας, που σήμερον ευδοκεί μετά από πολυχρόνιον διακονίαν να οδηγηθούμε, Σεβασμιώτατε Γέροντα μας, εις την αγίαν Πόλιν, την άνω Ιερουσαλήμ και να λάβωμεν τον δεύτερον της ιερωσύνης βαθμόν παρά των τιμίων χειρών Σας.

Δέσποτα, Βασιλεύ Προαιώνιε και επ’ εσχάτων των καιρών Θείε Λόγε, δι ‘ ημάς τους ανθρώπους σεσαρκωμένε «ως κατεδέξω εν σπηλαίω και φάτνη αλόγων ανακληθήναι, ούτω κατάδεξαι και εν τη φάτνη της αλόγου μου ψυχής και εν τω εσπιλωμένω μου σώματι εισελθείν»[4] και σκήνωσον εν τη φθαρτή υπάρξει μας και ελευθέρωσον υμάς εκ της δουλείας του εχθρού!

Παράκλητε το Πνεύμα της Αληθείας, ελθέ και σκήνωσον εν εμοί και καθάρισον ημάς από πάσης κοιλίδος και σώσον Αγαθέ την ελεεινότητα μας!

Αμήν. Γένοιτο.



[1] Ιερός Χρυσόστομος, J.P.Migne, Ελληνική Πατρολογία (P.G.), Kέντρον Πατερικών Εκδόσεων, Λόγος περί ιερωσύνης τρίτος, τόμ.48ος,642 δ

[2] (Εἰς Ἰω. ὁμιλ. 86,4 : PG 59, 472),

[3] Αυτόθι, παράγραφος [383]. ((Ιερός Χρυσόστομος, J.P.Migne, Ελληνική Πατρολογία (P.G.), Kέντρον Πατερικών Εκδόσεων, τόμ.48ος,642 δ [383])

[4] Ακολουθία ιεράς Μεταλήψεως, ευχή γ΄, ιερού Χρυσοστόμου.

Αντώνιος,Επίσκοπος Σιατίστης-Antonios,Bishop of Siatista

Δευτέρα, 3 Ιανουαρίου 2011

χειροτονια στην Κοιλάδα 8 Ιανουαρίου ε.ε.

αγαπητοί μου φίλοι μέχρι τώρα συγκρατούσα την καρδιά μου...δεν την άφηνα ελεύθερη να εκφρασθεί!~
έχουμε μπεί στην τελική ευθεία...αναμένουμε την χαριτωμενη στιγμή και ευλογημένη συγκυρία της επομένης της εορτής του προστάτου της πόλεως μας και προσωπικού μας πατρός, του Τιμίου Προδρόμου την επιούσαν ημέραν με την χάριν του Θεού και την δική Του συγκατάβασιν να γίνουμε Πρεσβύτερος της Εκκλησίας του Χριστού!

οι στιγμές της χειροτονίας είναι στιγμές ενότητος και ευλογίας της Εκκλησίας όλης, της θριαμβευούσης τε και στρατευομένης!
ο Επίσκοπος προεστώς ο έχων τον τόπον του Χριστού εις την σύναξιν και λέμε τον τόπο έχων διότι είναι η ορατή παρουσία του Χριστού ανάμεσα μας, φαβερώνει την μοναδικότητα της εν Χριστώ πορείας και σωτηρίας!
οι Πρεσβύτεροι της Εκκλησίας και οι Διάκονοι του Χριστού μας (συν-Διάκονοι μας εις την τέλεσιν μέχρι εκεινην την στιγμήν της λειτουργικής συνάξεως) αλλά και όλα τα χαρίσματα του σώματος του Χριστού, οι ιεροψάλτες, η νεωκόρος, οι ευπρεσπίστριες του ναού, οι φιλόπτωχες κυρίες, τα μέλη των κατηχητικών συνάξεων του Ναού αλλά και από όλη την Ερμιονίδα εκπρόσωποι...προσευχόμενοι δια τον ανάξιον Διάκονον που γίνεται -χάριτι Θεού- πρεσβύτερος και δεν αλλάζει (ή μαλλον σωστότερα, δεν πρέπει να αλλάζει φρόνημα) διακονία είναι και η ιερωσύνη...με μεγαλύτερη ευθύνη και προσήλωση είναι αναγκαίο να εκτελούμεν πλέον τα ιερατικά μας καθήκοντα(όπως επιτάσσει η ιερατική μας συνείδηση, διότι όλοι έχουμε ιερατική συνείδηση και όχι μόνον κάποιοι εξ ημών)!
εύχεσθε όσοι δεν μπορείτε να παρίστασθε εκ του μακρόθεν ιστάμενοι και όσοι θέλετε να έρθετε εκει κοντά μας είστε όλοι κεκλημένοι και εκ του εγγυς προσευχόμενοι ίστασθε ενώπιον του Θεού του ζώντος!

η χειροτονια θα λάβει χώραν εις τον Ιερόν Ναόν Ευαγγελισμού Θεοτόκου Κοιλάδος στις 8 Ιανουαρίου 2011 υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ύδρας, πατρός ημών, κ.κ. ΕΦΡΑΙΜ.

όλοι είστε προσκεκλημμένοι!
ευχαριστώ και εύχομαι να ευχαριστούμε αμφότεροι τον Θεόν ημών.
Διάκονος Ιερόθεος

Κυριακή, 2 Ιανουαρίου 2011

χειροτονία εις Πρεσβύτερον

Ανακοίνωσις-Πρόσκλησις

Αγαπητοί χριστιανοί,

Θα είναι ιδιαίτερη η χαρά μας

να παρευρεθείτε στο μυστήριο της

εις πρεσβύτερον χειροτονίας μας

που θα λάβει χώρα εις τον

Ιερόν Ναόν Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κοιλάδος

την 8ην Ιανουαρίου 2011

υπό του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου μας

κυρίου Ε φ ρ α ί μ.

Ιδιαίτερες προσκλήσεις δεν θα διανεμηθούν
αφού το γεγονός της θείας Λειτουργίας
στο οποίο είναι ενταγμένο το μυστήριο
της ιερωσύνης, είναι δημόσιο γεγονός.



π. Ιερόθεος Ιωάν. Λουμουσιώτης
Διάκονος της Ι. Μητρ. Ύδρας και του Ιερού Μητροπολιτικού Ναού Τιμίου Προδρόμου Κρανιδίου!

υ.γ.: χαρά μας θα είναι να συμπροσεύχεσθε μαζι μας κατα την ημέρα την φοβερά της υμετέρας χειροτονίας, κατα την οποίαν υποσχώμεθα εις τον θρόνον του Θεού ότι η διακονία μας θα γίνει διακονία καλού ποιμένος που νοιάζεται για τα παιδιά Του!
να εύχεσθε και ιδιαιτέρως οι φίλοι και οι γνωστοί!
στείλτε ως σχόλια ή e-mail τις σκέψεις και τους προβληματισμούς σας!
με τιμή και αγάπη Χριστού,
Ιερόθεος

Ιερουργια του Θειου Λογου νο 95 περι Καλου Σαμαρειτου

  "Εν τω νόμω τι γέγραπται; πώς αναγινώσκεις;" αυτή είναι η απόκριση στο σημερινό νομικό, αγαπητοί μου αδελφοί, του Κυρίου μα...