Τρίτη 26 Απριλίου 2016

ο Χριστός τα ανατρέπει και τα αντιστρέφει, θέλει να σώσει.....

τα κειμενα των υμνων της Μεγάλης Εβδομάδος ειναι μια μπουνιά στο στομάχι, ειναι ενα σοκ όσων νοιωθουν καθωσπρέπει, ειναι μια αδιαβατη οδός για τους αυτοδικαιουμένους...
δεν μπορεί μια πόρνη να προβάλλεται, ενας τελώνης να σώζεται, ενας φαρισαίος φιλοξενεί τον Διδάσκαλο...κι όμως ολα ανατρέπονται στην Εκκλησία του Χριστού...όχι στο καλο και ηγιασμενο μοναστήρι του στάρετς Λογγίνου ή στην καλοφτιαγμένη ενορία του παπαΓιώργη...ολα ο Χριστός τα ανατρέπει και τα αντιστρέφει, θέλει να σώσει...δεν κρίνει τον κόσμο~!
Χριστέ μου βοήθησε με στην αβεβαιότητα μου και ανώρθωσε με στην πτώση μου...σε λατρεύω και εχω ερωτευθεί την παρουσία σου στην καρδιά μου, στην υπαρξή μου εισαι η λιακάδα μου...ενω το σκότος ειναι οι φόβοι και οι φοβίες μου...όλα τα υπερνικά η θυσιαστική αγάπη σου!
καλό Πάσχα...και αγια Ανάσταση!
π.Ιερόθεος

Δεν υπάρχουν σχόλια: