Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016

δυο χρονια μετα.........

  • 30 Νοεμβρίου 2014-30 νοεμβρίου 2016...δύο χρόνια μετα...
  • μερικοι βιώνουμε εντονα τις στιγμές άλλοι οχι. ισως οι δευτεροι περνάνε πιο ήσυχα, πιο δύσκολα, πιο όμορφα, πιο ελευθερα αλλά οι πρώτοι εχουν την ευθυνη της στιγμής του πως και του γιατί του δικου τους...δυο χρονια μετα μπορώ να πω οτι εκεινες τις μερες περνούσα κάπως...αλλά δόξα τω Θεώ δεν μετάνοιωσα για τίποτα, για καμμια απόφαση, ουτε για την αποχώρηση μου απο την τότε ενορια. Είχα βάρος και ημουν αναξιος να το αντέξω, ημουν, ειμαι και θα ειμαι για άλλα γεγονότα και πράγματα τα αφορόντα εις εμε...Δόξα τω Θεώ...ολα τα εχω...θυσιαστήριο του ιερουργείν, χώρον σποράς του Θείου Λόγου την Ερμιονιδα με την ευχη του Επισκοπο μου, αδελφούς και φίλους ελάχιστους που με στήριξαν αλλοι με την παρουσία τους και άλλοι με την απουσία τους...μην φοβάστε να ζήσετε...μην φοβασθε το ρίσκο...να ρισκάρετε και ας πονέσετε!

  • +π.Ιερόθεος

Δεν υπάρχουν σχόλια: