Σάββατο 28 Απριλίου 2018

ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ



ΠΑΡΑΛΥΤΟΣ

εψαχνα να βρω ποιος ειναι σημερα ο ασθενης,
εκεινος ο παράλυτος, που σε ζητά
θελει να σε συναντησει
το χερι τεινει για να το αγγιξεις!


κι εσυ Έρωτα της καρδιάς μου,
δεν του δίνεις το χέρι απλά,
του δίνεις τον Ίδιο σου τον εαυτό.

αυτόν τον εαυτό που κρύβεις από όσους δεν θέλουν να ειναι παιδιά και συντροφοι σου,
αυτόν τον εαυτό που δεν επιβάλλεις σε κανεναν

Συ, που έδωκες σε πολλούς το ζην
ανεμόρφωσες πολλών το ευ ζην
ανέλυσες εαυτόν και έμεινες καρφωμένος να μας αγαπάς,
να μας δίνεις τον εαυτό σου, να ιατρεύεις τα πάθια μας!

Ελα, ξανά και ξανα και άφησε το έαρ της καρδιάς σου
να ξεχυθεί στο έρεβος της υπάρξεως μου.
ζητησε μου τι θες;
απο σε μικρέ μου φίλε ζητώ να με φιλείς(να με αγαπάς)

δεν σου ζητώ τίποτα ανθρώπινο
τίποτα υλικό,
ούτε και πνευματιστικό στο διάβα σου,
αλλά ζητώ την καρδιά σου!

ζητώ την καρδιά σου να μεταπλάσω,
να αναπλάσω,
να διπλώσω μέσα της όλη την τρυφερότητα του
των παιδίων και των ζώων που μας περιβάλλουν.

γιατί οι άνθρωποι δεν ειναι πια άνθρωποι
αλλά είναι ο ένας εχθρός του άλλου...
καταστροφή και ανατγωνισμός του ίδιου μας του εαυτού,
ελα σε χρειάζομαι γιατί είμαι σε παραλυτική διάθεση.

αναδημιουργησε εντός μου την φωνή σου,
κάνε με να εχω ελπίδα και αγαπη στην μοναδική μου
Αγάπη μου είσαι ως αγαπη σε νοιώθω,
ως αγαπη σε αφήνω να ξεχυθείς στον πλησίον μου.

(Κυριακή του Παραλύτου 29η Απριλίου 2018)

Δεν υπάρχουν σχόλια: