Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2018

ατακτως ευτακτα τα ειχα στο νου μου...

εβλεπα σημερα τον Χριστο στον θρονο του δηλαδη στον Σταυρό Του και σκεπτόμουν εγώ ως παπάς με άνεση ηρθα στο ναο, με το αμαξι μου, με την στολή μου σε τόσες ανέσεις σε τόσες ευλογίες και ευχερειες περικυκλωμένος.
ο ναός με φώτα, θέρμανση, μικρόφωνα, καμπανες ηλεκτρικές και δεν εχει σχεση με τον ναο που λειτουργησα χθες αλλα με όλους οσους πηγαίνω ως ιεροκήρυξ...τελικά εχω σχέση ουσιαστική με τον ρακένδυτο και πονεμένο Χριστό ή απλά ειμαι ενας καλος και ευχρηστος μεταφορεύς του λόγου του χωρίς ίχνος ντροπής που δεν ζω ούτε στη σκια του Σταυρού...
νομιζω οτι κανονικα έπρεπε να τα παρατησω όλα και να φυγω για την ερημο...διοτι εχουμε αφασια πνευματικη ως κοινωνια σε ολα τα επίπεδα μηδενός του εκκλησιαστικου χώρου εξαιρουμένου.
Ο χώρος των Αγιών έγινε χορός και ξέφρενο πανηγύρη, η προσευχή με παύσεις έγινε λόγος πολυς και ακρατής ασυγκράτητα πληθωρικός και πολλαπλώς αχαλίνωτα επιδηξιομανης. Ενας λόγος που προβάλλει το έργο μας ως εκκλησιαστικων ανδρων και παραγοντων ενω ο Χριστός μας φωνάζει αν θες να εχει την δικη μου γνησιότητα "μη γνώτω η αριστερα σου τι ποιεί η δεξιά σου" (Ματθ. στ, 3) μην σχεδιάζεις και μην προγραμματίζεις με γνώμονα την προβολή και ποια προβολή απο τα μεσα μαζικης εξαπάτησεως, τα μέσα που λοιδωρουν την Εκκλησια οταν ειναι του Χριστού και την χαίρονται οταν ακτιβίζει τιτιβίζουσα μακρυα απο την αγαπη της στον Ενα. 
Εμας δεν μας ενδιαφέρει αν μας αγαπουν οι αρχοντες της μερας και τα πρόσωπα της δημοσιότητος ή σωστότερα δεν έπρεπε να μας απασχολουν αυτά αλλά έλα ντε που πολλοι απο εμας χτίζουν καριέρες στις πλάτες των εθελοντών και εκμεταλλέυονται την πίστη και ευπιστια των αδελφων τους για χάρη της δικης τους ανεσης!
μπορεις πισω απο ενα γραφειο να σχεδιαζεις την ζωη χωρίς να ζήσεις; μπορείς να διαλέξεις πατέρα ενός ποιμνίου απο στείρα και άπονη διαδικασία; μπορείς να εισαι ηγουμενος καποιων που δεν τους αγαπάς; μπορείς να ποιμάνεις γκρεμίζοντας των κόπο των προκατώχων σου ακομη δεν εμαθες να λες τις ευχες και προσευχες απο στηθους που σημαινει οτι λειτουργας συχνα και προσευχεσαι συχνότερα...
ερωτήματα θέτω και σε εμενα και σε εσας...ξερω οτι πρωτος εγω ειμαι ο αμαρτωλος ενωπιον τους...ξερω οτι εχω χασει στα κριτηρια αυτα αλλα προσπαθω να χαρω και να συνυπαρχω παρολα τα λαθη και αβλεπτηματα μου μεσα στην γνησια ποιμνη του Χριστου, στην Εκκλησια του που ειναι πανω απο Εθνη, κρατη και βασιελεια...ουτε με πλανηταρχες ούτε με κηνυγους της KGB θα γινει καλυτερο το μελλον μας...
μην περιμενουμε ποια Κωνσταντινο τον Μέγα αυτός ήτο οσο και αν ειχε αμφιλεγόμενες πλευρές ενας, οι τωρινοί απλά μας χρησιμοποιουν...παίζουν τα γεωψπολιτικά τους παιχνίδια και όταν τελειώσει η χρησιμότητα μας θα μας πετάξουν σαν την τρίχα απο το ζυμάρι...
αλλά να μην ξεχναμε οτι το ζυμαρι δεν παθαινει τίποτα απλά η τρίχα εξαφανίζεται και δεν γίνεται τριχιά για να την προσέξουν...
ατακτως ευτακτα τα ειχα στο νου μου...
σας τα παρέθεσα χωρίς τονισμό και ορθογραφικο έλεγχο...
+π.Ιερόθεος ο εκ Κρανιδίου 
15η Οκτωβρίου 2018 εν Κρανιδίω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: