Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2020

14 Φεβρουαρίου 2020...5 προς 6 ετη μετα ταυτα...ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ πλέον...

Στις 15 Νοεμβρίου 2014 παρητήθην απο τον θρόνον της ενορίας του Πορτο Χελίου...τότε δεν εδωσα στην δημοσιότητα το κειμενο της παραιτήσεως μου!
Τώρα νομίζω ότι το τέλος του κειμενου πρέπει να το μάθετε:

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
Αισθάνομαι, ότι προσέφερον εις τον «ενοριακόν στίβον» που με διορίσατε ένα τίποτα, όντως, αλλά η διδαχή και βιωτή μου εκεί προσεπάθησα να έχει «νουν Χριστού».
Παρακαλείσθε δε να εύχεσθε πάντοτε για τον Μοναχό (Ι.Μ.Ζωοδόχου Πηγής Πόρου 14 Μαρτίου 2006), Διάκονο (Ι.Ν.Εισοδίων της Θεοτόκου Κρανιδίου, 19 Μαρτίου 2006), Πρεσβύτερο (8-1-2001, Ι. Ν. Ευαγγελισμού της Θεοτόκου Κοιλάδος) και Αρχιμανδρίτη (8-1-2012, Ι. Μητροπολιτικό Ν.Τ. Προδρόμου Κρανιδίου) και εφημέριος Σας από 21ης Νοεμβρίου 2012 έως να έλθει εδώ ... αδελφός μου συμπρεσβύτερος π. Πολυχρόνιος Γασπαρινάτος, τακτικός εφημέριος του ναού Σας, όπου εφημερεύω. Τον οποίον με χαρά θα υποδεχθούν οι λαϊκοί αδελφοί μας και προσωπικώς θα είμαι δίπλα Του ότι και αν χρειασθεί!
Την ευχή Σας εξαιτώ και την αγάπη Σας απήλαυσα.



Μετά σεβασμού.


Αρχιμανδρίτης Ιερόθεος Λουμουσιώτης

Υ.Γ.: Εμπνευστής της παραιτήσεως μου το κείμενο του μακαριστού Αρχιεπισκόπου κυρού Ιερωνύμου του Α΄του Κοτσώνη. Την ευχή Του να έχω.
Ο από 15ης Νοεμβρίου του έτους 1988 κεκοιμημένος μακαριστος πρώην Αθηνών κυρός Ιερώνυμος, ο και χειροτονήσας τον μακαριστον και αληστου μνήμης Γέροντα μας και πατέρα, κυρόν Ιερόθεον παραιτείται γράφοντας μεταξύ άλλων:
«Αποσύρομαι (ωσαύτως) ίνα εξασφαλίσω και την ιδικήν μου ψυχικήν υγείαν. Διότι πολλάκις τα συμβαίνοντα τελευταίως εν τη Εκκλησία εκινδύνευε να εμβάλουν εις την ψυχήν μου αισθήματα αντίθετα προς την ανοχήν, την υπομονήν και την προς πάντας, έτι δε και τους εχθρούς ημών αγάπην, την οποίαν όσοι πιστεύομεν εις τον Κύριον ημών Ιησούν Χριστόν οφείλομεν να έχωμεν έναντι πάντων των ανθρώπων, μάλιστα δε ημείς οι έχοντες καθήκον να είμεθα οι αγρυπνούντες υπέρ των ψυχών των»
                                    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Δεν υπάρχουν σχόλια: