Τετάρτη 8 Ιουλίου 2020

μέτρα απόστασης

αυτες οι κοινωνικες αποστασεις και οι προσωπικες ευθυνες αντι να μας φερνουν πιο κοντα δημιουργουν μετρα αποστασης περισσα!!!!δυστυχως!
δεν προστατεύουν, αλλά βαθαίνουν το χάσμα του ανθρωπου απο τον συνάνθρωπο του...δεν σώζουμε την ζωή έτσι αλλά αποστασιοποιούμαστε απο άνθρωπο και διπλανό μας και σιγά σιγά θα γίνουμε δυτικάνθρωποι, ανθρωποι που θελουμε μονο τον προσωπικο μας χώρο και θα αναπαυόμαστε μόνον στην εργασία μας και στο όμορφο ή απλό σπίτι μας χωρίς να επιζητούμε κάτι άλλο...αν η τελευταία μου επιθυμία ήταν να αγκαλιάσω τους αδελφούς μου δεν θα ηθελα να μου την απαγορεύσει κανεις...μα κανεις...όταν δεν εχω φυσικα μολυσματική ασθένεια!
τότε στην λοιμώδη νόσο απο πολύ αγαπη προς τους άλλους δεν τους αφήνω να με εγγίζουν για να μην πάθουν κακό...αυτο ειναι ελληνοχριστιανικη αρετη και θα την εξασκούμε πάντα.
το σύνθημα ε'ίναι κάμετε ότι θέλετε και μην επιβάλλετε σε κανεναν τίποτα!

καλημερα αδέλφια μου,
9η Ιουλίου 2020,
εν Κρανιδίω,
+π.Ιερόθεος ο εκ Κρανιδίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: