Τρίτη 27 Μαΐου 2008

YΠΟΝΟΙΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ.

ΥΠΟΝΟΙΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗΣ ΕΓΝΩΣΜΕΝΗΣ ΑΜΑΡΤΙΑΣ.

Αγαπητοί μου φίλοι,

όλοι χαρήκαμε για το γεγονός ότι στο μουσικό πανηγύρι της Eurovision, εμείς, ως χώρα με την εκπροσώπηση της κυρίας Καλομοίρας Σαράντη και με ένα τραγούδι σύγχρονο και φρέσκο καταλάβαμε την 3η θέση!
Μας προβλημάτισε όμως η παρουσία της περσινής νικήτριας της Eurovision, της Σέρβας καλλιτέχνιδος, που παρουσιάστηκε με καθαρά ανδρικού τύπου ενδυμασία(αυτό όμως δεν ήταν κακό και μεμπτό) και πλησίον της παρουσιάστηκε μιά κοπέλα ντυμένη ως νύφη, η οποία αφού έβγαλε το νυφικό φόρεμα που φόραγε μετά ήταν ντυμένη ομοιόμορφα με την ερμηνεύτρια και η οποία σκηνή θύμιζε σε όσους το είδαν κάτι σαν «γάμο», κάτι σαν να ήθελε να φωνάξει την δική της αγάπη για άτομα του ιδίου φύλου.
Αν το σόου ήταν δικό της ας έκανε ότι ήθελε, αλλά σ’ αυτό το πανηγύρι που το βλέπουν οι πάντες δεν θα ήταν ορθό να διαδραματιστούν αυτά τα ευτράπελα και τραγικά!
Ευτράπελα γιατί μόνον θυμηδία προκαλούν παρόμοιες πρακτικές, αλλά και τραγικά αφού αν φθάσουμε όλοι να ερωτευόμαστε άτομα του ιδίου φύλου με εμάς. Τότε ο κόσμος θα οδηγηθεί στην απώλεια, στο τέρμα του, αφού δεν θα υπάρχει η αλληλοσυμπλήρωση του φυσικού και φυσιολογικού γαμικού δεσμού ανδρός και γυναικός (και ο καρπός του τα παιδιά).
Είναι η μοναδικότητα του θεσμού και του μυστηρίου του γάμου που η Εκκλησία του Χριστού ε υ λ ο γ ε ί μεταξύ ανδρός και γυναικός
[1], που είναι μετά το γάμο ένα ζεύγος, μιά συζυγία, μιά συντροφιά, και τελικά ένας και ενιαίος άνθρωπος, αφού οι σύζυγοι είναι ένα ενιαίο και υπαρκτό σύνολο και πλέον το συμπλήρωμα του άνδρα είναι η γυναίκα του και το συμπλήρωμα της γυναίκας είναι ο άνδρας της! Αν μετά το γάμο αυτή η κοινωνιακή σχέση διασπαστεί τότε μιλάμε για μισό, για μισό άνθρωπο που ότι και να κάνει ότι και να λέει είναι ημιτελής άνθρωπος, θα του λείπει πάντα το συμπλήρωμα του, ο άλλος άνθρωπος - του διαφορετικού πάντα φύλου- για να είναι μοναδική η συζυγία και η σχέση αιώνια (φερόμενη για την αιωνιότητα της παραδείσιας μακαριότητος) που την ενώνει και την κάνει δυνατή μόνο η σχέση της με τον Ιησού Χριστό.
Ο Ιησούς είναι αυτός που ενώνει το ζευγάρι και το βοηθάει στις δυσκολίες του, η συζυγία άνδρα και γυναίκας εν Χριστώ ελαφρύνεται και γίνεται μια σχέση καθόλου βαρετή, γίνεται μιά σχέση δημιουργική και ζωντανή, καθάρια από κάθε εγωιστική μικροαπαίτηση, ο άνδρας υποχωρεί ενώπιον της θελήσεως και της διαφωνίας της γυναίκας του και η γυναίκα υπομένει τις δυσκολίες του άνδρα της για να μπορέσουν με φόβο και αγάπη να ανέλθουν τον Γολγοθά της ζωής τους!
Με την σιγουριά των ανθρώπων – συζύγων που όταν δουν τον «Γολγοθά» τους, που είναι τα καθημερινά προβλήματα και οι δυσκολίες της ζωής, σ’ αυτό το νοητό όρος θα είναι τρεις οι Σταυροί, οι δύο δικοί τους, του ζευγαριού και ο ένας στη μέση που θα συνδέει και τους άλλους δύο μεταξύ τους και θα απαλύνει τον πόνο τους, θα είναι ο Σταυρός του Χριστού που θα χύνει το αίμα του σαν ζωηφόρο φάρμακο στις ανοικτές πληγές των πονεμένων πλευρών των παιδιών Του, που σταυρώνουν και σταυρώνονται καθημερινά με το δικό τους θέλημα και με τις δικές τους πράξεις.
Ας μην βλέπουμε τα πράγματα μόνον αρνητικά (το θέμα με την φυλοομοφυλική
[2] επίδειξη της σέρβας τραγουδίστριας αλλά ας τονίσουμε στο δικό μας περιβάλλον επιρροής την αξία του γάμου, του μυστηρίου εκείνου που βάζει τον Χριστό αφέντη και άρχοντα και πατέρα και φίλο όλων μα ό λ ω ν των πραγμάτων και γεγονότων που συμβαίνουν μέσα στην σχέση της κοινότητος του ανδρογύνου, του πυρήνα διασπάσεως ή συγκλήσεως της σημερινής κοινωνίας, ας πολεμήσουμε να ζήσουμε εμείς τη σχέση μας ως σχέση ανδρογύνου με τον Χριστό μας και την αγία του Εκκλησία, όλο και κάποιος κληρικός θα βρεθεί για να πονάει για τα πνευματικά του παιδιά και την πρόοδο ή την στασιμότητα ή την οπισθοπορεία των πνευματικών του παιδιών. Εμείς πονάμε και θλιβόμαστε για τις δύσκολες παρεκκλίσεις άλλα και για τις μικρές ταλαντώσεις από την ορθή πορεία αλλά διαδίδουμε τον λόγο του Χριστού : «Δεύτε προς με πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι καγώ αναπαύσω υμάς», ελάτε πονεμένοι και θλιμμένοι, προβληματισμένοι και δυστυχισμένοι, ευτυχείς και πανευτυχείς και όλοι χωράτε στην αγκαλιά μου! Ελάτε να συγχορεύσουμε στο πανηγύρι του Χριστού μας, κοντά στον άδειο τάφο του με πρώτο συγχορευτή και αγαπητό μας πατέρα και διδάσκαλο τον ίδιον, τον Αναστημένο Λυτρωτή!
Εσείς που είστε σε σχέσεις εν Χριστώ ζήστε την χαρά του Αναστάντος και πείτε με την ζωή σας ότι Χριστός ανέστη αληθώς μέσα μας και φαίνεται αυτή του η Ανάσταση στην δική μας ζωή!

Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ Α Ν Ε Σ Τ Η!
Mοdern Father


[1] «από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς ο Θεός` ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα, και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν. (ξεκάθαρη αναφορά του Κυρίου μας στη γαμήλια σχέση – στη γαμική συνάφεια ανδρός και γυναικός)ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά μία σάρξ` ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω.» ( Μαρκ. ι΄, 6 – 9)
[2] Ομοφυλοφιλική : είναι η άλλη γραφή που σημαίνει το αυτό πράγμα και γεγονός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: