Κυριακή 11 Ιουλίου 2010

δικός μας ποιητικός λόγος

ΑΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ

Αοργησία, αγάπη στην ακακία

Μίσος στο μίσος,

Διπλή η αγάπη

Απάντηση δίνει σε όποιον σκοπεύει

καθέναν να κατασκοπεύει!



Δεν έχω το θάρρος να δράσω

Αλλά έχω το θάρρος στις πόρτες του Άδου

Χαμένο να κλάψω το δικό μου πόνο

Που πόνο δεν είχε σκοπό να χορτάσει κανέναν.



Νικώ και δημεύω, το θάρρος, το θράσος

Κανέναν δεν έχω σκοπό να αφήσω

Να θρηνίσει, να κλαύσει,



Να παίξει, να σπάσει τα μούτρα του ειδώλου.

Ειδώλου που ο καθένας έχει φτιάξει

Και τον εαυτό του ως ειδώλο λατρεύει

Καθένας άλλος λαθεύει

Εκτός απο εμένα!



Εγώ σας το λέω και λάθη

Και σφάλματα, και χάσιμο χρόνου

Και πολλά άλλα θα κάνω

Λογαριασμό σε κανέναν δεν δίνω.



Το τίμημα θα πληρώσω και όσο όσο

Χωρίς ή με αποδειξη θα σας το αποδώσω!


Modern father

Δεν υπάρχουν σχόλια: