Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

Iερόθεος ... 5 χρόνια ζωής και πορείας

ΙΕΡΟΘΕΟΣ (αυτοβιογραφικό)

Ένα όνομα που μπορούσε να μην αγγίξει κανέναν…αλλά τελικώς και υποσυνείδητως εμενα με άγγγιξε, ενας Γέρων και ασκητής Επίσκοπος το έφερε από την ημέρα της μοναχικής κουράς Του. Ο Γέρων Ύδρας κυρός Ιερόθεος … δεν είχε σχέση με της βαπτίσεως το όνομα που κατά κανόνα για τους μοναχούς είναι διαφορετικό του βαπτιστικού! Τον έλεγαν αλλιώς … δεν έχει σημασία πως… ο Γέροντας ήταν για όλους Επίσκοπος σκληρός και στιβαρός αλλά όχι αδικος, ήταν ασκητικός αλλά δεν είχε επιβάλλει σε κανέναν να ζει έστι σαν Αυτόν!

Ο πατήρ Ιερόθεος παρέπεμπε στον άγιο Επίσκοπο Αθηνών (ουχί και πάσης Ελλάδος), τον επίσκοπο που μέσω της τοπικότητος της διακονίας του φανερώνει την μοναδικότητα και την καθολικότητα του κηρύγματος του Χριστού που μόνον αυτό το περιεχόμενο κηρύγματος και μόνως ο ευαγγελικώς εκφερόμενος τελικώς λόγος είναι γνήσια έκφραση του Χριστού! Ο επίσκοπος των Αθηνών όσιος ΙΕΡΟΘΕΟΣ, ο όλως ιερωμένος Θεώ…ο αφωσιωμένος και προσηλωμένος στην συνέχιση και ευλόγηση της γήινης σφαίρας με αληθής και προσηλωμένους κληρικούς που δεν ηθέλησαν θρόνον αλλά διακονίαν, δεν ηγάπησαν χρυσόν ή άργυρον, δεν επεθύμησαν εξουσίες και λάγνα ζωη!

Αυτόν τον άγιον διάλεξα και εγώ, σίγουρα με επηρέασε ο Μητροπολίτης του τόπου μου αλλά έγινε και ελεύθερη επιλογή να πάρω αυτό το όνομα … φέτος για Πέμπτη χρονιά να γιορτάσω και να είμαι τόσο χαρούμενος που επι δύο μέρες δεν έχω λόγους να το εκφράσω, η γλώσσα κομπον δένεται και ανθρώπινη έννοια απερίγραπτο το αφήνει! Αλλά και δύο ολόκληρα 24 ωρα ο ύπνος είναι ελάχιστος … μακαρι όταν χαθει ο ενθουσιασμός της στιγμής (που θα τον ειπείτε ότι είναι…) να οιδώ και εγώ άνθρωπον να δρασκελίζει τα κατώφλια της αγιότητος και να γνωρίσω και εγώ εντός μου το θέλημα του Θεού…

Δεν φωνάζω διότι ο Θεός ακούει όταν θέλει Εκείνος να ακούσει!

Έλα και πάρε μου την λύπη!

Χρόνια καλά και καλό (μου) παράδεισο!

Ο άγιος Ιερόθεος να βοηθά τους πάντας ιδία δε τους εφημερίους και ευλαβείς κήρυκας του ευαγγελίου της απολύτρωσεως μας και τους διακόνους του ιερού θυσιαστηρίου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: