Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΧΩΒΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ;

8 σχόλια:

Ανιχνευτής είπε...

Ο Άρειος Παγος α π ο κ ο ι ν ο υ με το Συμβούλιο Επικρατείας π ρ ο ε β η σε ν ο μ ι μ ο π ο ι η σ η των μαρτύρων του Ιεχωβά το 1 9 7 5 ε ν ω η τ α ν η δ η γ ν ω σ τ ο μια δ ε κ α ε τ ι α ν ω ρ ι τ ε ρ α ότι η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά δ ι α β ρ ω ν ε ι τα έθνη : σε κράτη της μαύρης ηπειρου η οργάνωση ε ρ ι ξ ε την ο δ η γ ι α για την α ν υ π α κ ο η των κατοίκων στους νομους των χωρών αυτών και υπήρξαν δ ι ω γ μ ο ι εναντίον των εκεί πιστών στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά . Όταν επαψαν οι δ ι ω γ μ ο ι , η οργάνωση με α π ι σ τ ε υ τ ο θ ρ α σ ο ς απέστειλε σε δ ι ε θ ν ε ι ς οργανώσεις επιστολές δ ι α μ α ρ τ υ ρ ι α ς για τη δ ι ω ξ η των πιστών της ε ν ω η τ α ν ο η θ ι κ ο ς α υ τ ο υ ρ γ ο ς των δ ι ω ξ ε ω ν . Αυτά σημειώνει πρώην αξιωματούχος των μαρτύρων του Ιεχωβά ο οποίος αποκαλεί την οργάνωση α γ ρ ι α σ υ μ μ ο ρ ι α , τους ιδρυτές της και τους χρηματοδοτες της αποκαλεί δ ι ε θ ν ε ι ς ν τ α β α τ ζ η δ ε ς . Αυτά είναι γνωστά στους αρμόδιους για τη τήρηση των νόμων ; Αυτά είναι γνωστά σ' αυτούς οι οποίοι πηγαίνουν στις ομιλίες των μαρτύρων του Ιεχωβα ;

Ανιχνευτής είπε...


I δ ο υ με τ ι τρόπους ε ξ α π α τ ο υ ν τους α ν - υ π ο π τ ο υ ς οι αξιωματούχοι των μαρτύρων του Ιεχωβά :


Ω σ τ ε .... , Σ υ ν ε π ω ς .... , Ε π ο μ ε ν ω ς .... , Α ρ α .... , Αυτο σ η μ α ι ν ε ι .... , Αυτο δ ε ι χ ν ε ι .... , ε ι ν α ι
λ ο γ ι κ ο να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε .... , ( Ορθότερα : να σ υ μ π α ρ α σ υ ρ ο υ μ ε στη π λ α ν η ) : μ' αυτές τις σ τ η μ ε ν ε ς π α γ ι δ ε ς διεξαγεται η ε ξ α π α τ η σ η ανθρώπων α ν - υ π ο π τ ω ν , η διδασκαλία της δ ι ε θ ν ο υ ς α π α τ η ς ενώπιον σας .

Ανιχνευτής είπε...

Ι δ ο υ παραδείγματα ε ξ α π α τ η σ η ς μ' αυτές τις
σ τ η μ ε ν ε ς π α γ ι δ ε ς

Ανιχνευτής είπε...

Μια αυτοκρατορία μπορεί να είναι πολιτική , εμπορική ή θρησκευτική . Η γυναίκα που ονομάζεται Βαβυλώνα η μεγάλη δεν είναι πολιτική αυτοκρατορία επειδή ο Λόγος του Θεού δηλώνει ότι «οι βασιλειςτης γης» , δηλαδή τα πολιτικά στοιχεία αυτού του κόσμου , «πόρνευαν» μαζί της . Η πορνεία της αντιπροσωπεύει τις συμμαχίες που συνηψε με τους άρχοντες αυτής της γης , γι’ αυτό αποκαλείται «μεγάλη πόρνη» . Η Βαβυλώνα η μεγάλη δεν είναι εμπορική αυτοκρατορία επειδή οι «έμποροι της γης» , οι οποίοι αντιπροσωπεύουν τα εμπορικά στοιχεία , θα θρηνούν για αυτήν όταν καταστραφεί . Μάλιστα περιγράφεται ότι τόσο οι βασιλεις όσο και οι έμποροι κοιτουν τη Βαβυλώνα τη μεγάλη από «απόσταση» . Σ υ ν ε π ω ς ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ο να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) ότι η Βαβυλώνα η μεγάλη είναι , ό χ ι πολιτική ή εμπορικη αυτοκρατορια , α λ λ α θρησκευτική” . ( Από βιβλίο - σχήμα τσέπης - των μαρτύρων του Ιεχωβά «Τι διδάσκει η γραφή» , σελ. 219 .)

Ι δ ο υ τ ι ισχυρίζεται η οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά σε βιβλίο μικρού μεγέθους , με τιτλο : Τι διδασκει η αγία γραφη ; Σελιδα 218 αρθρο με τίτλο : ποιος ο Αρχάγγελος Μιχαήλ ; Ι δ ο ύ τ ι εγραψαν : η γραφη δ ε ι χ ν ε ι ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) ότι ο Μιχαήλ ειναι α λ λ ο ονομα του Ιησού Χριστού , πριν και μετά τη γήινη ζωή του . Σε ότι αφορά τον αναστημενο Κύριο Ιησου Χριστό , το χωριο 1 Θεσσαλονικείς 4 : 16 δηλώνει : Ο ιδιος ο Κύριος θα κατεβει απο τον ουρανό με πρόσταγμα , με φωνη αρχαγγελου . Ώ σ τ ε ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) η φωνη του Ιησού περιγράφεται ω ς φωνή αρχαγγελου . Σ υ ν ε π ω ς ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) το χωριο αυτό δ η λ ω ν ε ι ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) ότι ο ίδιος ο Ιησούς είναι ο Αρχαγγελος Μιχαήλ . Αρχηγός Στρατεύματος . Όπως δηλώνει η γραφή , ο Μιχαηλ και οι άγγελοι του πολέμησαν με το δρακοντα .... και τους αγγέλους του . ( Αποκάλυψις 12 : 7 ) : ο Μιχαήλ είναι ο Αρχηγός ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων . Επίσης η Αποκάλυψις περιγράφει τον Ιησού ως τον Αρχηγό ενός Στρατεύματος πιστων αγγέλων . ( Αποκάλυψις 19 : 14 - 16 ) Ο Αποστολος Παύλος έγραψε και αυτός για τον Κύριον Ιησου και τους αγγέλους του . ( 2 Θεσσαλονικεις 1 : 7 ) Στη γραφή αναφερονται τόσο ο Μιχαήλ και οι άγγελοι του όσο και ο Ιησούς και οι άγγελοι του ( Ματθαίος ιγ , τεσσαρακοστό στίχο , 16 : 27 , 24 : 31 , 1 Πέτρου 3 : 22 )Δοθέντος ότι ο Λόγος του Θεού δ ε δηλώνει πουθενά ότι υπάρχουν στον ουρανό δυο Στρατεύματα πιστών αγγέλων , ένα υπό την ηγεσία του Μιχαήλ και ένα υπό την ηγεσία του Ιησού , ε ι ν α ι λ ο γ ι κ ό να σ υ μ π ε ρ α ν ο υ μ ε ( σ τ η μ ε ν η π α γ ι δ α ) ότι ο Μιχαήλ δ ε ν είναι π α ρ α ο Ιησούς στον ουράνιο ρόλο του . Στις σελίδες 370 - 371 του βιβλίου με τιτλο : ενόραση στις γραφές , έκδοση των μαρτύρων του Ιεχωβά , απαντώνται περισσότερα για το ότι ο Μιχαήλ είναι ο Ιησούς .

Ανιχνευτής είπε...

Αυτά τα T ε ρ α τ ω δ η Ψ ε μ μ α τ α , αυτές οι σ τ η μ ε ν ε ς π α γ ι δ ε ς , οι α π ι σ τ ε υ τ ο ι ισχυρισμοί , οι T ε ρ α τ ο λ ο γ ι ε ς , απευθύνονται σε α ν - υ π ο π τ ο υ ς ανθρώπους . Ι δ ο υ τ ι έγραψε για την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά ο E. Xατζης σε συγγραφική εργασία με τίτλο To ξ ε σ κ ε π α σ μ α των μαρτύρων του Ιεχωβά :

Ανιχνευτής είπε...

Σε συγγραφική εργασία των μαρτύρων του Ιεχωβά η οποία ειναι α π ο ρ ρ η τ η οι ι θ υ ν ο ν τ ε ς έγραψαν αυτό : Α ν α ζ η τ ο υ μ ε ανθρώπους με ιδιότητες π ρ ο β α τ ο ε ι δ ε ι ς . Συνηθως είναι χ ρ η σ ι μ ο να π ρ ο β α ι ν ο υ μ ε σε σ υ ν ε χ ε ι ς ε π α ν ε π ι σ κ ε ψ ε ι ς όταν βρούμε ανθρώπους μ' αυτές τις ιδιότητες .

Gaila Noble είπε...


Ανοιχτή επιστολή προς την οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά :
φιλοι μου γεια σας ,
εσείς μπορεί να μ η με θυμάστε , αλλά εγώ σας ξερω πολύ καλά . Σας συνάντησα πολύ καιρό πριν όταν ήρθατε σ π ι τ ι μου με τα χαμογελαστά σας πρόσωπα τα εύτακτα ρούχα σας , την ήρεμη φωνή και την περιποιημένη αγία γραφή κάτω από το μπράτσο σας . Μου ειπατε πολλές όμορφες ιστορίες για ένα «επίγειο παράδεισο» και ένα «δίκαιο σύστημα» που θα εγκαθιδρυόταν σύντομα . Με σαγηνεύσατε . Σας άκουσα και σας άφησα να μου διδάξετε το δικό σας είδος Χριστιανικής αξιοπρέπειας .
Σας αγάπησα . Σας αφιέρωσα το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου . Ήμουν όσια και υπάκουη , δίχως να συνειδητοποιώ ότι κάποια μέρα θα δ ι α φ ω ν ο υ σ α μ' ότιδήποτε μου είχατε πει . Όταν σας πρωτο-συνάντησα και έμαθα για τον «παράδεισο» , δ ε ν ήξερα ότι για να τον αποκτήσω θα έπρεπε να πατήσω πάνω στα σώματα της αγαπημένης μου οικογένειας , των λατρευτών φίλων , και των γνωστών μου , επειδή απλά αυτοί δ ε ν επιθυμούσαν να ενταχθούν στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά . Με την ήρεμη γλυκειά φωνή σας και τον ευγενικό σας τρόπο, με πείσατε πως ότιδήποτε και οποιοσδήποτε δ ε συμφωνεί μαζί σας ήταν ‘κακό’. Έφτασα να πιστεύω ότι όλες οι άλλες εκκλησίες ήταν ‘κακές’ και προέρχονταν από το διάβολο , όπως και τα μέλη τους . Είχα πειστεί ότι όλες οι κυβερνήσεις ήταν κακές και πονηρές , περιλαμβανομένης της δικής μου και ότι δ ε ν έπρεπε να υποστηρίξω τη χώρα στην οποία ζούσα . Σας πίστεψα , σας αγάπησα , σας εμπιστευομουν και σας υπηρετουσα και δ ε μου πέρασε π ο τ ε από το νου ότι ήσασταν ι κ α ν ο ι να με ε ξ α π α τ η σ ε τ ε.
Σας αγάπησα τόσο ώστε ανάθρεψα τα μυριάκριβα παιδιά μου στην οργάνωση των μαρτύρων του Ιεχωβά . Τα δίδαξα ότι είστε αξιόπιστοι , αληθινοί πιστοι του Χριστού . Τα εκπαίδευα να πιστεύουν κ α θ ε σας λέξη . Πώς μπορούσα να φανταστώ ότι στο μέλλον θα μου λ η σ τ ε υ α τ ε τη σάρκα και το αίμα μου μέσα από τα χέρια μου και θα τα ε μ π ο δ ι ζ α τ ε να με δουν επειδή θα δ ι α φ ω ν ο υ σ α μαζί σας ; Δ ε πρόσεξα π ο τ ε τα φ α ρ μ α κ ε ρ α δόντια της κ α τ α π ι ε σ η ς και της τ υ ρ ρ α ν ι α ς που κ ρ υ β ο ν τ α ν π ι σ ω απ’ τα ευγενικο σας χαμόγελο , δ ε ν ηξερα ότι θα ζητούσατε να παραδώσω τη διάνοιά μου , τη ψυχή και το πνεύμα μου σε σας και ότι , αν ήθελα να τα πάρω πίσω , θα κρατούσατε ο μ η ρ ο υ ς τα παιδιά μου και ότι κ α μ ι α ικεσια , κ α ν ε ν α δακρυ δ ε θα τα ελευθέρωνε από
τη θ α ν α σ ι μ η λ α β η σας , επειδή είχαν ε κ π α ι δ ε υ τ ε ι να αποβλέπουν σε σας ω ς Θεό , π α ρ α σε ανθρώπους .
Όταν προσήλθα σε σας ήμουν νέα , όμορφη και εντυπωσιακή , απέβλεπα σε μια σχέση με τον Ιεχωβά , το Δημιουργό μου . Αλλά με καπατσοσύνη και
κ ε ν α λόγια με πείσατε
ότι στην πραγματικότητα δ ε ν ήμουν αληθινό τέκνο του Θεού , ότι το ‘καθήκον μου’ αφορούσε μια οργάνωση και ότι η οργάνωση θα μου έλεγε τ ι να κάνω και π ω ς να
σκέπτομαι . Μετά από χρόνια κυριαρχίας επάνω μου και χ ε ι ρ α γ ω γ η σ η ς άρχισα να αποδέχομαι τη π ε ν ι χ ρ η τροφή που προσφέρατε , και έγινα πρόθυμη να την αποδέχομαι ως την αληθινή ‘πνευματική τροφή’ από τον Ιεχωβα , ε ν ω παντοτε αισθανόμουν ότι μου ρ ο κ α ν ι ζ ε το σώμα .Τελικως , ανακάλυψα ότι μου είχατε κ λ ε ψ ε ι τη χαρά μου , την αγάπη μου , τη στοργή μου και το έλεός μου , που είχαν α ν τ ι κ α τ α σ τ α θ ε ι από μια νομικίστικη δογματική φόρμουλα που μου προξενουσε φ ο β ο , ε ν ο χ η και ανησυχία να ικανοποιω τη πείνα μου . Όταν είπα , ‘Θέλω κάτι περισσότερο από αυτό’, με χ α σ τ ο υ κ ι σ α τ ε με εκείνο το μικρό απαλό σας χέρι που τώρα μ ε τ α τ ρ α π η κ ε σε σ ι δ η ρ ο - γ ρ ο θ ι α κ α τ α σ τ ο λ η ς
και κ α τ α π ι ε σ η ς . Ναι , με ε μ π α ι ζ α τ ε παντοτε διότι ά λ λ ο ι είχαν ε μ π α ι ξ ε ι
και ε ξ α π α τ η σ ε ι πριν από καιρό εσάς και σας εφεραν σε δ ι κ τ α τ ο ρ ι κ ό βασίλειο του τ ρ ο μ ο υ που ε σ τ η σ α ν .

Ανώνυμος είπε...

Mε πείσατε ότι τα λόγια των ανθρώπων ήταν λόγια Θεού , επειδή και σεις πιστεύατε ότι αυτό ήταν αλήθεια . Σας πίστεψα επειδή ήσασταν ευγενικοί , γλυκομίλητοι , και κουβαλούσατε την αγία γραφή κάτω απ’ το μπράτσο σας .
Μου είπατε ότι απολαμβάνατε ‘ελευθερία’, και μόνο αργότερα , όταν προσπαθουσα να δ ι α φ υ γ ω από αυτό το είδος της ‘ελευθερίας’, ανακάλυψα ότι οι α τ σ α λ ε ν ι ε ς μπάρες της πύλης είχαν κλείσει και βρισκόμουν στο
έ λ ε ο ς σας διότι , τότε , είχατε ή δ η α π ο κ τ η σ ε ι τον έ λ ε γ χ ο του ν ο υ μου και των συναισθημάτων μου . Έ κ λ α ψ α και ι κ ε τ ε υ α να με αφήσετε να φύγω , και είπατε με την α υ σ τ η ρ η , β ρ υ χ ω μ ε ν η φωνή σας : Ό χ ι , μ ε χ ρ ι να σε α π ο γ υ μ ν ω σ ο υ μ ε , και το κ α ν α τ ε . Με α π ο γ υ μ ν ω σ α τ ε από την αξιοπρέπειά μου , απ’ τον αυτοσεβασμό μου , την τιμή μου και την οικογένεια μου ! Είπατε στην οικογένειά μου και στους φίλους μου ότι ήμουν δ α ι μ ο ν ι κ η , κ α κ η , μια α π ο σ τ α τ ι ς , μια π ν ε υ μ α τ ι κ ή π ο ρ ν η , ά ξ ι α Ο λ ι κ ή ς κ α τ α σ τ ρ ο φ η ς απ’ τον ο ρ γ ι σ μ ε ν ο Ιεχωβά τον οποιο προσπαθουσατε να παρουσιάσετε ω ς Θεό ‘αγάπης’. Σας πίστεψαν και σας πιστεύουν , επειδή οι οφθαλμοί τους είναι τ υ φ λ ω μ ε ν ο ι από την υπόσχεση του ‘παραδείσου’, και δ ε μπορούν να δουν τη κ ο λ α σ η που τ ο υ ς περιβάλλει . Ο κάθε ένας α π α τ η λ ο ς ‘παράδεισος’ προσφέρεται στους ε υ π ι σ τ ο υ ς όπως το καρότο στη μύτη του κουνελιού και γίνεται αιτία να θ υ σ ι α σ τ ο υ ν οικογένειες , φίλοι , σταδιοδρομίες , εκπαίδευση , ελπίδες και όνειρα στο β ω μ ο της Βιβλικής και φυλλαδικής εταιρίας σκοπιά .
Τώρα είμαι μεγαλύτερη , τώρα είμαι σοφότερη , αλλά
τώρα είναι αργά και η ζωή φεύγει . Με δ α κ ρ υ α κραυγάζω για την όμορφη κόρη μου και τα εγγόνια μου , αλλά τα δ ε ν ε τ ε ό λ ο και π ι ο
σ φ ι χ τ α και τους λέτε ότι τωρα ειστε η ‘μητερα τους’, και αυτό είστε ! Ι κ ε τ ε υ α να πάρω
π ι σ ω τη τιμή μου και την αξιοπρέπειά μου , αλλά
γελασατε με τα αστραφτερά σας δόντια και είπατε : ‘Α π ο κ λ ε ι ε τ α ι , είσαι μ ο ν η σου’. Τα κ α π ο τ ε όμορφα γλυκολογα , τώρα δ ε ν ήταν ο υ τ ε όμορφα
ο υ τ ε γλυκολογα , αλλά λόγια γ ε μ α τ α Σ υ κ ο φ α ν τ ι ε ς , υ β ρ ε ι ς , μ ι σ ο ς και ε χ θ ρ ο τ η τ α
και τα είπατε με τ ε τ ο ι ο τρόπο που οι ά λ λ ο ι νόμισαν
ότι ήσασταν δίκαιοι και εγώ π ο ν η ρ η και
κ α κ η . Είπατε
ψ ε μ α τ α για μένα , αλλά δ ε πίστεψε κ α ν ε ν α ς ότι είπατε ψ ε μ α τ α διότι σας εμπιστεύονται , γιατί είστε γλυκομίλητοι , ευγενικοί , και κουβαλάτε μια περιποιημένη αγία
γραφή κάτω απ’ το μπράτσο σας .