Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου 2014

ο παροξυσμός σου(τ)



ο παροξυσμός σου(τ)!!!!!






ΠΩς ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΕΝΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ??? ε όχι...επαναστάτης για να εισαι πρεπει να εχεις στερηθει τη βολτα σου(τ) την ακριβη, τη κινητουμπα σου(τ) την πιο σικ που εχει χωσει τα λεφτα η μανουλα, ουτε να κανεις τον ελεημονα με τα λεφτα του μπαμπάκα σου(τ)!!!!


ουτε μπορεις να επαναστατεις χτυπώντας και "σκοτώνοντας" ή σκοτώνοντας "αθώους", σου(τ) την βαρεσαι στη γκλάβα να γυρνάς πέρα την Γκράβα?...και εγω εμενα φοιτητης εκει, Ιππολύτου 56 τρία στενα απο το σχολείο σου(τ), που το κάνεις σύμβολο αγώνος...μα και το δευτερο δημοτικο του Κρανιδίου, στεκι επαναστατών ήταν μετα αιδούς, γραμμάτων και καλλιτεχνίας...τα παιδια ηταν τα πιο ζωηρά και στη "Γκράβα" και στην "αρβανιτική μου γκλάβα" και στο σχολειό μου
ναι...αλλα όχι επαναστάτες γιατι η μανουλα σου(τ), φιλαράκο μου, το πρωι σου είχε γαλατάκι ενω το παιδι του λαθρομετανάστη ή του φτωχού αδελφού σου(τ) δεν είχε τίποτα!!!η μανουλα μου μου ετοίμαζε τα ρουχαλάκια, μηπως και η δικιά σου το ίδιο???
στο μονο που διαφωνω οτι δεν τον αφηνουν τον μικρό και καθε μικρό να μάθει γράμματα...να διαβάσει...να στείλουν δασκάλους και καθηγητές στις φυλακές (αλλά αφού δεν εχουν τα "δήθεν" οργανωμένα σχολεία μας--απο το κράτος δήθεν--)να μιλήσουν και να διδάξουν τα πονεμενα, έστω για εσας δολοφόνους, εγω στα μάτια του Νίκου Ρωμανού, βλέπω ενα πληγωμένο αγρίμι...αν και ειχε στερηθεί κάτι, αδφεν ηταν πλουσιοθρεμμένος και καλομαθημένος οπως ολα τα ελληνόπουλα-που τώρα δοκιμάζονται μαζι με εμας τους ενηλίκους- για αυτό όπλησε το χέρι του αδικα με φόντο τον άδικο όντως χαμό του αδελφού μας Αλέξη Γρηγορόπουλου.!
Αιωνία η μνήμη του Αδελφο μας ΑΛΕΞΗ!~

Δεν υπάρχουν σχόλια: