Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2018

πρός όσους δηλώνουν υπεύθυνοι στον καιρό της ανευθυνότητος

πρός όσους δηλώνουν υπεύθυνοι στον καιρό της ανευθυνότητος,
Σεβαστοι μου συμπρεσβύτεροι, δεν ξερω αν υπάρχει ακνείς απο εσάς-εμάς που να θεωρεί ευατόν αρμόδιον για την κατάσταση του σήμερα...
ίσως πολλοι εξ ημών αυτών να φωνάζουμε στο διάβα της ζωής, να ωρυόμεθα διαδυκτιακώς και να πορευόμεθα συνομοσιακώς εν μέσω αδελφών και φίλων αλλά και όσων έχουν συγκεκαλυμένη θέση ως προς ημάς τους ιδίους.
η κληρική μας ιδιότητα δεν ξέρω αν ετιμήθερι πρώτα απο όσους μας εχειροτόνησαν κάποτε πρεσβυτέρους του λαού του Θεού με ευθύνες αποστολικές και "διακονικές" των πρώτων και μόνων διακόνων που ήσαν στο φρόνημα απόστολοι...αυτοί θα τρέμουν για την κατάντια μας όχι γιατί αποτύχαμε να εμπνεύσουμε την πίστη στον Χριστό και την ελπίδα προς τον έρωτα της καρδιάς μας αλλά για το ότι καναμε την ιερή υπόθεση της πίστεως "χρέους παγκοσμίου" τιμή και ιερό αλισβερίσι...
αυτό εμενα ως κληρικό με πονά...αλλά επίσης με σύγχρονους όρους επειδη όλοι ζούμε στο δύο χιλιάδες δέκα και οκτώ απο της γεννήσεως του Ιησού Χριστού, με κάνει να θλιβομαι επειδή απεμπόλησα ενα δικαίωμα που είχα το Σ.τ.Ε. να με προστατεύει ως έλληνα υπήκοο και ευρωπαίο πολίτη απο την δεσποτική αυθαιρεσία(προσωπικα έχοντας μητροπολιτη τον Υδρας πατέρα Εφραίμ δεν το εχω βιώσει άμεσα στο πετσί μου...) αλλά επειδή η "πιάτσα" ειναι μικρά και εχουμε διαβάσει και εχουμε καταθλιβη με ετερες περιπτώσεις που μας κανουμε να θλιβόμεθα...μονοι εμεις δεν θα μπορούμε να προσφύγουμε στις δικαστικες αρχές αφού εκεινος πλεον ο οργανισμός που θα μας μιοσθοδοτει επιδοματικώς μέσω του κράτους θα είναι και ό ίδιος που σε ενα τραγικο σύστημα εκκλησιαστικης διοίκησης θα μας κάνει να τρέμουμε αν ξαφνικά κάτι γίνει και μας εγκαλέσει με όσους αγοράς ελευθέρας ο εργοδότης μας - μητροπολίτης θα γίνει ο εγκαλών ημάς ενώπιον της τάξεως της εκκλησιαστικης δικαιοσυνης προς λογοδοσίαν και τελικά θα μας κρίνει με δυο παπαδικες συμβουλευτικές ψήφους...και μπορει ακομη και να μας στερησει της αξιποπρεπειας του μεχρι προτινος μισθού μας νύν επιδόματος...
ίσως και εγω τα εχω χάσει δεν ειμαι νομικός έγινα κληρικος για να φωναζω στα παιδια του Θεού ότι μας αγαπα ο Χριστος και μας θέλει μετόχους στα ιερα μυστήρια του και όχι (δεν) γίνηκα "μπακάλης για να πουλάω την πιστη και την Χριστ-ελπιδά μου".
ξερω οτι ίσως φανω ρομαντικός αλλά εγώ ως ιερομόναχος ενας ειμαι θα ζησω με βάσανα αλλά οι πλείστοι αδελφοί μου, έγγαμοι ιερείς πως θα ζήσουν με την αβεβαιότητα του αύριο και επίσης ποσο θα συνεχίζει το επίδομα- η αλλαγη ονόματος οχι σε χριστιανό αλλά σε άθρησκο εκλεγμένο Πρωθυπουργό μας, τα βαπτίσια δεν τα εκανε ουτε ο Γεροντας Αρχιεπίσκοπος μας αλλά ο Πρόεδρος του κυβερνώντος κόμματος...το επίδομα αυτό εξαγοράζει τι;
την σιώπη μας;
την καλη και αγαστη μας συνεργασία;
την υποδούλωση μας;
αν μεχρι χθες δεν μου εδιναν τον μισθο μου θα προσεφευγα σε διοικητικο δικαστηριο και το κράτος θα ειχε απλά ντράβαλα ...
τώρα που θα προσφύγω;
ποιος θα με δικαιώσει;
ο 50-50 τοις εκατό συνδιαχειριστής της εκκλησιαστικης(γιατι της μοναστηριακης περιουσιας ευχομαι να μην δωσει κανενας Ηγούμενος το δικαίωμα να βάλλουν στο χέρι τα πολυκέφαλα θηρία...)περιουσίας θα αποφάσίσει; κάτι ποου δεν τον συμφέρει;
όλα στο βωμό του κέρδους;
κατακλυσμός εντός μας, πόνος εκτός μας...
η περιθαλψη μας; οι όποιες κρατήσεις μας; και ολα αυτα και ποσα αλλα που δεν ξερω γιατι στα 35 ετη ζωης μου δεν σκέπτομαι να εφ\ησυχάσω αλλά να πιάσω την αγριέλαιον και χάριτι Θεού να την κανω καλλιέλαιον...
μη φοβού αδελφέ συμπρεσβύτερε το μικρό ποίμνιο, αλλά να φοβάσαι το ποίμνιο που κρύβει μέσα έστω και καλογεροφέρνοντες Ιούδες και "δαιμόνια" ως λεει ο ιερός Ι'ακωβος στην επιστολή του στο δεύτερο κεφάλαιο που φρίττουν και πιστεύουν αλλα κανενα έργο αρετής ή μετανοίας δεν υπαρχει στην κακία τους.
εγώ εγινα παπας απο τρέλλα για τον Χριστό όσοι με ξέρετε προσωπικά ξέρετε οτι δεν ειμαι φανατικός αλλά πορωμένος και ερωτευμένος με τον Χριστό και την αγία του Εκκλησία, οχι την συναλλασομένη αλλά την πορευομένη εν ομονοία και εξαγιάζουσα την αμαρτωλότητα μας!
αυτή την Εκκλησια των Χριστιανών μας διακονώ γι' αυτήν και το αίμα της καρδιάς μου χύνω.
"Κατω τα χέρια απο την Εκκλησία"
ΖΗΤΟΥΜΕ ελευθέρα και ζώσα και δρώσα πλέον ΕΚΚΛΗΣΙΑ όχι του κράτους παραμάγαζο...και άλλα πολλά έχω να γραψω σταματώ...
ξερω οτι σας ξένισε είχα καιρο να αφησω την καρδιά μου να φωνάξει αλλά πονώ και φρικιώ για επιούσα στιγμή όχι μέρα...
μετα σεβασμού ασπάζομαι τας χείρας απαντων των συν-ιερουργών μου του "ανωτερου κληρου"(διάκονοι-πρσβύτεροι και επίσκοποι τον συναποτελούν αυτόν τον κλήρο)
μετα τιμής στα παντελόνια που φορούμε μέσα απο τα τιμημένα ράσα,
+παπα-Ιερόθεος Λουμουσιώτης του Ιωάννου εκ Κρανιδίου,
αρχιμανδρίτης
και ιεροκηρυξ της ιεράς Μητροπόλεως Ύδρας

Δεν υπάρχουν σχόλια: