Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

αυτοκινητου εξομολογησεως παράδοξα



σημερα, απόψε 2 Φεβρουαρίου 2018, πήρα δυο παιδια απο την περιοχη μας να τα παω σε αλλο μερος γιατι δεν ειχαν μεσο...

μου το ζήτησαν τόσο ευγενικά δεν μπορούσα να αρνηθώ!

σας πληροφορώ οτι σε δεκα λεπτά μου έκαναν μια αληθινή και εκ βαθέων εξομολόγηση μέσα στο αμάξι...

και στο τέλος ενώ αποφευγω να δινω εκτος ναου το χερι να μου φιλουν...το αγορι μου φιλησε τον ώμο και το κορίτσι ζητησε να μου φιλήσει το χέρι!~~!~!~!...

τελια αυτοί είναι εξομολογημένοι ίσως και βαθιά μετανοημένοι...!~!~

θέλαν δε να μου δώσουν μια σοκολάτα...αλλά λόγω σάκχαρου την απέφυγα...

μου ειπαν τα μικρά τους ονόματα και μου ζήτησαν απλά να προσεύχομαι...
Θεέ μου φύλαγε 
αυτά 
τα αγαθά παιδιά σου τον Α. και την Κ..!
Δόξα τω Θεώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: