Κυριακή 26 Απριλίου 2020

καραντίνας ΚΥΡΙΑΚΗ του θωμά 2020 εν Κοιλάδι, τελικώς.

Σηκώθηκα στις 5.30π.μ. Σήμερα, έκανα με την ακολουθία του ορθρου μετά της Μητρός μας. Λόγω των τραγικων μέτρων αλλά υπακουοντας σε αυτά. Θα πήγαινα σε μια ενορία να ακούσουν και εκεί έστω και από το σπίτι τους το Χριστός ανέστη. Εμπιστεύθηκα όμως για συνεργασία πολύ νέο παιδί... Και τελικά στις 7.50 δεν τον βρήκα στο αμάξι μου. 7.52 έφυγα για να πάω αλλού... Κάλεσα τον επίτροπο ζήτησα δέκα φορές συγγνώμη. 7.54 ήμουν στο παρεκκλήσιο της Αγίας Παρασκευής στον Κάμπο και μετά από ολίγο ήμουν στην πάντα υποδεχόμενη με, ενορία της Κοιλαδος, στον ευλαβη της εφημέριο, συλλειτουργός. Ντύθηκα γρήγορα γρήγορα. Έπλυνα τας χείρας. Εψαλλα με τον ευλαβη νεαρό και εκεί λαμπαδαριο μεγάλη δοξολογία. Θύμισε ο ιερεύς. Είπαμε ευλογημένη η Βασιλεία... 
Στις 8.10 με 9.20 π.μ. είχαμε τελειώσει τα πάντα. Όλα έγιναν ταχέως αλλά με μια ευταξια. Δεν υπήρχε φως πολύ. Ήταν πρωί, υπό το φως των κανδηλι.
 Ναι προσευχηθηκαμε, όλοι μας, για όλους. Αλλά μου έλειπαν οι εν δόξες μέρες, οι φωτεινές και έψαχνα να δω Θωμάδες να ευχηθώ... Αλλά ίσως επειδή δεν έχω την καλή απιστία του Θωμά. Βρήκα τα πρώτα και Δευτέρα ξαδελφια του Ιούδα, πολλά και ποικίλα... Και ευχήθηκα ναι, ευχήθηκα και για εμένα... Να μην είμαι σαν το Θωμά στην απιστία του αλλά στην Σωτηρία ομολογία, να μιμηθω τον Ιούδα στις καλές τους στιγμές της κλίσεως υπό του Ιησού μας. Ναι τις καλές στιγμές από τον καθένα κρατήστε και πορευθειτε θετικά. Ζητω συγγνώμη από τους επίτροπος του ναού που θα πήγαινα... Είχαν να λειτουργήσουν από της 8ης Μαρτίου ε.ε. Συγγνώμη. Ναι συγγνώμη αγαπητοί μου σεις οι 2 επίτροπο που χαλασατε τον ύπνο σας. Ζητώ συγγνώμη που είπα να πάρω νέον ψάλτη και εκείνος με έστησε... Δεν πειράζει όλοι μαθαίνουμε σε αυτή τη ζήση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: