Τρίτη 28 Απριλίου 2020

θέλω να γίνω "εκκλησία"...


Ierotheos Aggelos Loumousiotis
"Γιατί μέχρι τώρα όλοι έλεγαν παραμένετε στο σπίτι, τώρα λένε όλοι να βγαίνουν σιγά-σιγά από το σπίτι. Αλλά εμείς θέλουμε να μείνουμε στο σπίτι μας, το σπίτι μας είναι η Εκκλησία και οι Ιεροί Ναοί. Θέλουμε να παραμείνουμε σ’ αυτό το σπίτι, βεβαίως με όλα τα προφυλακτικά μέτρα(sic)." Ναυπάκτου κ.Ιερόθεος...
ΕΣτω και τώρα που είναι αργά το είπε...και λεει για ιδεολογικές αγκυλώσεις...
ένας διαδυκτιακός φίλος, νομικός:   μην ξεχνούμε ότι υπήρξε ο εμπνευστής της άποψης ότι αφού δεν προβλέπεται κωδικός για την ατομική προσευχή, άρα καταργήθηκε σιωπηρώς η ευχέρεια αύτη, πρώτα τό είπε ο Ναυπάκτου μετά οι κυβερνητικοί.


Ierotheos Aggelos Loumousiotis ναι αλλα τωρα που του την επεσαν τοσοι κληρικοι και λαικοι, ολοι μαζεύονται...Αγαπητε μου, υπαρχει προσευχη σπίτι μας, ειναι προσωπική όχι ατομική...και εκει είμαι μέλος του Σώματος του Χριστού, αλλά είμαι μόνος, απο την στρατευομένη Εκκλησία, ειναι παρούσα όμως η θριαμβεύουσα! Απλά όταν προσεύχομαι σπίτι, προσδοκώ, να γίνω ¨εκκλησία", να συναχθώ πέριξ του ιερου θυσιαστηρίου, με τον ιερέα μου...αυτον δεν αλλαζει για να κοινωνήσω το Σώμα και Αίμα του Λυτρωτού μου. Ολα τα άλλα ειναι να μην σπάσωμε αυγά, αλλά να φτιάξωμε ομελέτα...δεν γίνεται και το "σκυλί να γαυγίζει και η πίτα ολόκληρος επι του πινακίου" ας έχει και φακή μονον...

Δεν υπάρχουν σχόλια: