Δευτέρα 27 Απριλίου 2020

με πρωτοψάλτη δεν κολλάει, αλλά αν έχεις ιεροψάλτη φούλ...





η κοινή γνώμη:




Μπορουμε ομως να το δουμε και με αλλο ματι...Με την Πρωτοψαλτη βγηκαν στο δρομο καμια 20αρια ατομα.....Κι ηταν απροειδοποιητο ολο αυτο...Αν ειχαμε κανει περιφορε πατερ μου πιστευεις δεν θα ειχαμε ξεχυθει ολοι στους δρομους;;;;Μηπως γι αυτο παρθηκαν τα μετρα;;;;




εμείς(προσωπικώς):




κρατηστε και μια πισινη πια...τοση υποστηριξη με την απολυτη ασεβεια...στον τοιχο σας; τα περαιτερω...και τωρα γιατι ειναι κλειστα...αλλωστε σεις θα μενατε σπιτι...ετσι δεν ειναι!!!!????????




η κοινή γνώμη:




οχι δεν θα εμενα στο σπιτι....Γιατι κι εγω πιστευω....Δεν ειναι θεμα υποστηριξης αλλα για ποιον αλλο λογο να εγινε αυτο;;;Πολεμουν την πιστη μας για καποιο λογο;;;;°Εγω σκεψεις μου εκφραζω που εσεις το ερμηνευετε σαν ασεβεια.....




εμείς:



οχι την δικη σας θεση.
Αλλα αυτη την ασεβεια...η πρωτοψαλτη να τραγουδα και να βγαινουν 40 νοματαιοι που επρεπε να δινουν το παραδειγμα...ο πρωθυποργος μας και οι λοιποι...και εγω που εκανα ιερες ακολουθιες να κινδυνευω με συλληψη...μην οδηγηστε στην ανθρωποφαγια...κρατηστε υψηλα το επιπεδο!Αν σας συγκινει η δευτερη φωτογραφια δεν ειστε ορθοδοξη χριστιανη...ξεκαθαρα...αν σας κανει να χαιρεστε η δευτερη συνεχιστε κυρια μου ετσι! και δεν μιλω στον ενικο διοτι εδω μας βλεπει κοσμο και κοσμος και ευγενεστατοι ανθρωποι που δεν ειναι απο την Ερμιονίδα!Μην ειστε αυτοαναφορικα ομφαλοσκοπική!
Επεξεργασία ή διαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια: